Menedżer projektów e-Izby – Anastasiya Buryanova

...

Awans w Izbie Gospodarki Elektronicznej

Z początkiem grudnia Anastasiya Buryanova awansowała na Menedżera Projektów Izby Gospodarki Elektronicznej. Jako menedżer projektów odpowiada za realizację flagowych projektów e-Izby takich jak konkurs Performance Marketing Diamonds, e-Izba Fridays oraz współkoordynuje projekty: Odpowiedzialny e-commerce, Forum Gospodarki Cyfrowej oraz raporty e-Izby. W e-Izbie zajmuje się także koordynacją sponsoringów wszystkich projektów e-Izby.

Anastasiya dołączyła do Izby Gospodarki Elektronicznej w 2019 roku jako stażystka w dziale eventów. Przez niemal 3 lata była zaangażowana w większość projektów specjalnych realizowanych w e-Izbie. Jej pracowitość, ambicja i skoncentrowanie na efekcie sprawiły, że każdy projekt, w który była zaangażowana kończył się sukcesem. Anastasiya ukończyła studia magisterskie na kierunku zarządzanie strategiczne na Akademii Leona Koźmińskiego. Biegle włada językiem polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Anastasiya jest fantastycznym, pracowitym i odpowiedzialnym pracownikiem. Zrealizowała wiele trudnych i złożonych projektów całkowicie samodzielnie, a co najważniejsze zrealizowała je z wielkimi sukcesami.  Podejmowała się ambitnych zadań i osiągała cele, które dla innych były nieosiągalne. Ogromnie doceniam wysoki poziom zaangażowania Any i jestem z niej dumna. Wraz z resztą zespołu wspaniale się uzupełnia.” – podsumowała Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
Rynek e-commerce w Finlandii

📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce.   🔷Tym razem opisujemy […]

Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]

Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”

Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?