Media4U dołączyło do e-Izby

...

W ostatnim czasie do społeczności e-Izby dołączyła firma Media4U.

Media4U jest partnerem w budowaniu wydajnego e-commerce. Od ponad 20 lat łamie bariery technologiczne tworząc przestrzeń do dynamicznego rozwoju biznesu online największych marek. Swoim klientom od lat dostarcza elastyczne i dostosowane do potrzeb narzędzia do tworzenia e-sklepów, które bezpiecznie i wydajnie obsługują setki tysięcy produktów, pozwalając biznesom na skalowanie działalności. Wspiera także w realizacji działań marketingu online, wdrażając rozwiązania z zakresu analityki internetowej i UX, a jako agencja partnerska Google, zapewnia najwyższe standardy w realizacji kampanii reklamowych online.

 

Zespół  Media4U liczący ponad 100 specjalistów pracuje w dedykowanych zespołach projektowych, dzięki czemu szybko reaguje na trendy rynkowe, zmieniające się technologie i oczekiwania klientów. Gwarantuje nieustanny rozwój poprzez pomoc na każdym etapie tworzenia e-sklepu – od wdrożenia, poprzez utrzymanie, po dodawanie nowych funkcjonalności w zależności od potrzeb biznesowych.

 

Do tej pory firmie zaufało ponad 200 marek. Należą do nich m.in. bonprix, TATUUM, Monnari, Marilyn, Endo, Ryłko, R-GOL.

 

,,Przystąpienie do Izby Gospodarki Elektronicznej to efekt zaplanowanej strategii rozwoju usług e-commerce, które realizujemy od ponad 20 lat – mówi Maciej Kasperek, prezes zarządu Media4U. Naszym celem jest dostarczanie partnerom biznesowym szerokich pakietów usług e-commerce opakowanych w najnowsze rozwiązania technologiczne, co w efekcie pomoże skalować biznes i umożliwi im dynamiczny rozwój. Dzięki temu partnerstwu i aktywnym działaniom na rzecz polskiej branży e-commerce oraz współpracy z innymi firmami członkowskimi e-Izby, tworzymy najwyższe standardy usług w branży i wykorzystujemy najlepsze praktyki w działaniach realizowanych dla naszych klientów. Mogą oni mieć pewność, że realizujemy dla nich usługi na najwyższym poziomie – dodaje.”

Zobacz także:

Premiera raportu e-Izby „Mr. & Mrs.  e-Commerce”
Premiera raportu e-Izby „Mr. & Mrs. e-Commerce”

PAN I PANI E-COMMERCE Czy kobiety kupują w Internecie bo lubią, a mężczyźni z obowiązku? Ile w […]

Czytaj więcej
Wywiad o seniorach w sieci
Wywiad o seniorach w sieci

🤩Dzień Babci i Dziadka już za nami, ale chcemy się z Wami podzielić wywiadem jakiego udzieliła Patrycja Sass-Staniszewska, […]

Czytaj więcej
Konferencja „Ochrona Danych Osobowych – Wyzwania 2022”
Konferencja „Ochrona Danych Osobowych – Wyzwania 2022”

Co czeka nas w 2022 roku w obszarze ochrony danych osobowych? Wyjątkowa Konferencja z okazji Dni ODO […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?