mBank dołączył do e-Izby!

...

Wywiad z Iwoną Ryniewicz, dyrektor departamentu komunikacji i strategii marketingowej w mBanku

 

  1. Dlaczego mBank zdecydował się dołączyć do e-Izby?

Izba Gospodarki Elektronicznej jest naturalnym partnerem dla mBanku, w naszym DNA mamy głęboko zapisane działania w sferze cyfrowej. Cieszymy się, że mogliśmy dołączyć do grona firm propagujących i wspierających cyfrowy rozwój w naszym kraju. Wspólnie możemy podejmować tematy istotne dla sektora i wyznaczać trendy. Jesteśmy też wdzięczni za merytoryczne wsparcie jakie e-Izba udziela nam w ramach naszego nowego projektu Cyfrowe rewolucje. Objęcie akcji patronatem traktujemy jako wyróżnienie i pozytywną ocenę wystawioną w ten sposób przez szacowne grono ekspertów e-Izby.

  1. Czy może Pani powiedzieć, na czym polega kampania?

Wielu przedsiębiorców zadaje sobie z pozoru proste pytanie: jak odnieść sukces w biznesie? Odpowiedzią jest zbudowanie solidnych fundamentów – opartych na wiedzy i finansach. Jako ekspert od finansów chcemy wspierać rozwój polskich mikro-, małych i średnich przedsiębiorców w ich rozwoju w e-commerce. Dynamiczny rozwój e-handlu, dla którego niewątpliwie katalizatorem była pandemia, to nieunikniona przyszłość. Małe i średnie przedsiębiorstwa są w szczególnie trudnej sytuacji i e-commerce jest dla nich jednym z najlepszych sposobów na wyjście z kryzysu obronną ręką. Dlatego też stworzyliśmy społeczną kampanię edukacyjną, której nadrzędnym celem jest dzielnie się wiedzą. Jej punktem centralnym jest strona internetowa www.mbank.pl/cyfrowerewolucje, gdzie udostępniamy szeroki wachlarz materiałów: artykułów eksperckich, raportów, webinariów. Pokazujemy tak również historie firm, którym udało się odnieść sukces w e-commerce. Chcemy w sposób przystępny i praktyczny uczyć zarówno podstaw jak i bardziej skomplikowanych kwestii związanych z e-commerce. Dzięki współpracy z partnerami – ekspertami z różnych dziedzin – udało nam się stworzyć porządne kompendium wiedzy. Warto podkreślić, że dostęp do wszystkich materiałów jest bezpłatny. Nie trzeba być też naszym klientem by z niego skorzystać. Zainteresowani mogą wziąć także udział w konkursie, w którym do wygrania jest prawdziwa „cyfrowa rewolucja”.

  1. Do kogo skierowany jest konkurs?

Konkurs kierowany jest do mikro- i małych i średnich firm, o obrotach do 50 mln złotych, które zaczynają bądź chcą rozwinąć swoją przygodę z e-commerce’m. Mamy dwie kategorie (do 10 mln i do 50 mln obrotu). Laureat konkursu otrzyma pakiet usług o łącznej wartości 100 tysięcy złotych każdy. Dzięki temu, możemy niejako poprowadzić przedsiębiorcę za rękę przez proces cyfrowej transformacji i rozwoju działalności w e-commerce. Zgłoszenia do konkursu przyjmujemy do 22 lipca na stronie kampanii www.mbank.pl/cyfrowerewolucje w zakładce „konkurs”. Do wygrania są dwie nagrody główne – obie o wartości 100 tys. zł oraz 10 nagród drugiego stopnia wartych 10 tys. zł każda.

  1. Dlaczego zdecydowali się Państwo rozpocząć taką kampanię?

mBank jest pierwszym bankiem internetowym w Polsce, obsługuje dziś 40 proc. rynku e-commerce i jak nikt inny ma tytuł, aby mówić o biznesie online. Nasz model biznesowy od początku oparty jest na rozwiązaniach cyfrowych. Przez lata udowodniliśmy, że jest to model nisko kosztowy i efektywny. Dzisiaj tą wiedzą chcemy wesprzeć firmy. Bo jak nigdy dotąd potrzebują one naszej pomocy. Wierzymy, że przy odrobinie wsparcia nawet najbardziej tradycyjne biznesy mogą zyskać na przeniesieniu się do internetu. Do czego gorąco zachęcamy w naszej kampanii.

Zobacz także:

CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży
CROSS-BORDER E-COMMERCE: Jak rozpocząć globalną ekspansję – doświadczenia liderów branży

Handel transgraniczny to bardzo istotny obszar rozwoju działalności dla e-przedsiębiorców, dlatego Izba Gospodarki Elektronicznej rozpoczyna nowy cykl […]

Czytaj więcej
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki
Raport GS1 Polska: e-handel sięga po zewnętrznych dostawców logistyki

Tylko 30% e-sklepów korzysta z outsourcingu logistyki dla e-commerce, wynika z raportu GS1 Polska. Jednak pionierzy w […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?