Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości,
doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w ponad 90 krajach i terytoriach na
całym świecie, korzystamy z doświadczenia 40 400 specjalistów – w tym 24 400 w ramach
zintegrowanego partnerstwa Mazars i 16 000 za pośrednictwem Mazars North America Alliance
– pomagając różnej wielkości przedsiębiorstwom na każdym etapie ich rozwoju.
W Polsce Mazars zatrudnia ponad 300 specjalistów w Warszawie i Krakowie, oferując polskim i
międzynarodowym przedsiębiorstwom pełen zakres usług w dziedzinie audytu, outsourcingu
księgowego i kadrowo-płacowego, podatków, konsultingu oraz doradztwa finansowego.

 

,,Przystępujemy do e-Izby w trudnych czasach, które są zarazem czasem fascynujących przemian technologicznych. W czasach, w których  e-commerce stał się dla wielu firm głównym kanałem dystrybucji produktów i usług. Jako międzynarodowa firma specjalizująca się w podatkach, outsourcingu księgowym i kadrowo-płacowym, audycie,  konsultingu i usługach doradztwa finansowego, chcemy aktywnie uczestniczyć w działaniach Izby, by móc dzielić się naszym doświadczeniem z firmami członkowskimi i pomóc im w skoncentrowaniu się na ich podstawowej działalności”Monika Nowecka, Partner, Wiceprezes Mazars w Polsce. 

 

 

*tam, gdzie przewidują to przepisy krajowe.

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Czechach
Rynek e-commerce w Czechach

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej

Bezpłatne konsultacje z najlepszymi specjalistami z obszaru e-commerce B2B, nawiązanie współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami przedsiębiorców oraz […]

Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?