Magazyn e-Izby 2020 – zobacz podsumowanie roku i plany na 2021!

Mijający 2020 rok był zaskakujący i trudny dla wszystkich. To rok ogromnych wyzwań, przyspieszonej transformacji cyfrowej, zwinności rynkowej i szybkości działania. E-commerce dla wielu okazał się ratunkiem i możliwością przetrwania trudnych momentów w biznesie. Dla Was, liderów e-commerce od lat, ten rok także przyniósł nowe wyzwania i był czasem intensywnego rozwoju branży e-commerce.
Nasza organizacja także stanęła przed nie lada wyzwaniem – dostosować plany działania dla niemalże 200-tu firm i kilku tysięcy ekspertów e-commerce do nowej rzeczywistości cyfrowej. Szybko działać, wesprzeć biznes legislacyjnie, edukacyjnie, ale także znaleźć nowe formaty networkingowe, które pozwolą na ciągłe budowanie społeczności liderów e-commerce. Nasz zespół dołożył wszelkich starań, aby tak się stało.
Rok 2020 dobiega końca, więc czas na podsumowanie działań naszej organizacji oraz zaprezentowanie planów e-Izby na 2021. Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy Magazyn e-Izby, a w nim:
W skrócie – w 2020 roku:
- Wdrożyliśmy akcję „e-Biznes w czasie kryzysu”.
- Rozpoczęliśmy akcję “Taki sam start” – dotyczącą nierównych ram prawnych między polskimi a azjatyckimi przedsiębiorcami.
- Go! e-Commerce. Przeszkoliliśmy biznesy, jak wejść do sprzedaży online.
- Przygotowaliśmy stanowiska i postulaty do Tarczy Antykryzysowej.
- Wydaliśmy Księgę Niwelowania Barier Legislacyjnych w gospodarce cyfrowej, przekazaliśmy ją w styczniu na ręce Ministra Marka Zagórskiego.
- Dbaliśmy o interesy firm zrzeszonych, również na poziomie Europy, aktywnie uczestnicząc w działaniach organizacji Ecommerce Europe.
- Analizowaliśmy polski rynek e-commerce, polskiego e-konsumenta, aby dostarczać biznesom wartościowych analiz biznesowych i raportów. W tym roku pojawiło się ich 5.
- Wspieraliśmy edukacyjnie biznesy w wejściu w handel transgraniczny e-commerce.
- Odbyła się kolejna edycja konkursu: e-Commerce Polska awards.
- Odbyła się pierwsza edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku.
- Jako pierwsza organizacja e-commerce w Europie podjęliśmy się działań na rzecz promocji zrównoważonego biznesu. Wspólnie z Mobile Institute współtworzyliśmy raport Green Generation oraz przygotowaliśmy konferencję poświęconą temu tematowi. Powołaliśmy również grupę merytoryczną zajmującą się promocją ekologicznego e-commerce
- Powołaliśmy nową grupę merytoryczną New Technology for Omnicommerce.
- Osiągnęliśmy rekordowy zasięg medialny naszych aktywności! Byliśmy obecni m.in. w takich mediach jak: TVN, Polsat, RMF, Radio ZET, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Forbes, Business Insider, Money.pl, Home & Market, Marketing w Praktyce czy Gazeta Finansowa oraz w mediach online.
Na rok 2021 zaplanowaliśmy kontynuację czołowych działań i wydarzeń e-Izby oraz wiele nowości!
PLANY 2021 – zobacz!!!
Partnerem Magazynu e-Izby 2020 jest Sii
Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]
Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]
Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]
Czytaj więcej