Magazyn e-Izby 2020 – zobacz podsumowanie roku i plany na 2021!

...

Mijający 2020 rok był zaskakujący i trudny dla wszystkich. To rok ogromnych wyzwań, przyspieszonej transformacji cyfrowej, zwinności rynkowej i szybkości działania. E-commerce dla wielu okazał się ratunkiem i możliwością przetrwania trudnych momentów w biznesie. Dla Was, liderów e-commerce od lat, ten rok także przyniósł nowe wyzwania i był czasem intensywnego rozwoju branży e-commerce.

Nasza organizacja także stanęła przed nie lada wyzwaniem – dostosować plany działania dla niemalże 200-tu firm i kilku tysięcy ekspertów e-commerce do nowej rzeczywistości cyfrowej. Szybko działać, wesprzeć biznes legislacyjnie, edukacyjnie, ale także znaleźć nowe formaty networkingowe, które pozwolą na ciągłe budowanie społeczności liderów e-commerce. Nasz zespół dołożył wszelkich starań, aby tak się stało.

Rok 2020 dobiega końca, więc czas na podsumowanie działań naszej organizacji oraz zaprezentowanie planów e-Izby na 2021. Specjalnie na tę okazję przygotowaliśmy Magazyn e-Izby, a w nim:

POBIERZ MAGAZYN

W skrócie – w 2020 roku:

  • Wdrożyliśmy akcję „e-Biznes w czasie kryzysu”.
  • Rozpoczęliśmy akcję “Taki sam start” – dotyczącą nierównych ram prawnych między polskimi a azjatyckimi przedsiębiorcami.
  • Go! e-Commerce. Przeszkoliliśmy biznesy, jak wejść do sprzedaży online.
  • Przygotowaliśmy stanowiska i postulaty do Tarczy Antykryzysowej.
  • Wydaliśmy Księgę Niwelowania Barier Legislacyjnych w gospodarce cyfrowej, przekazaliśmy ją w styczniu na ręce Ministra Marka Zagórskiego.
  • Dbaliśmy o interesy firm zrzeszonych, również na poziomie Europy, aktywnie uczestnicząc w działaniach organizacji Ecommerce Europe.
  • Analizowaliśmy polski rynek e-commerce, polskiego e-konsumenta, aby dostarczać biznesom wartościowych analiz biznesowych i raportów. W tym roku pojawiło się ich 5.
  • Wspieraliśmy edukacyjnie biznesy w wejściu w handel transgraniczny e-commerce.
  • Odbyła się kolejna edycja konkursu: e-Commerce Polska awards.
  • Odbyła się pierwsza edycja konkursu Dyrektor e-Commerce Roku.
  • Jako pierwsza organizacja e-commerce w Europie podjęliśmy się działań na rzecz promocji zrównoważonego biznesu. Wspólnie z Mobile Institute współtworzyliśmy raport Green Generation oraz przygotowaliśmy konferencję poświęconą temu tematowi. Powołaliśmy również grupę merytoryczną zajmującą się promocją ekologicznego e-commerce
  • Powołaliśmy nową grupę merytoryczną New Technology for Omnicommerce.
  • Osiągnęliśmy rekordowy zasięg medialny naszych aktywności! Byliśmy obecni m.in. w takich mediach jak: TVN, Polsat, RMF, Radio ZET, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Puls Biznesu, Forbes, Business Insider, Money.pl, Home & Market, Marketing w Praktyce czy Gazeta Finansowa oraz w mediach online.

Na rok 2021 zaplanowaliśmy kontynuację czołowych działań i wydarzeń e-Izby oraz wiele nowości! 

PLANY 2021 – zobacz!!!

POBIERZ MAGAZYN

Partnerem Magazynu e-Izby 2020 jest Sii

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Czechach
Rynek e-commerce w Czechach

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej
Efektywna transformacja e-commerce B2B. Skorzystaj z inicjatyw Izby Gospodarki Elektronicznej

Bezpłatne konsultacje z najlepszymi specjalistami z obszaru e-commerce B2B, nawiązanie współpracy z organizacjami i stowarzyszeniami przedsiębiorców oraz […]

Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?