Lidl Polska w Izbie Gospodarki Elektronicznej

...

Na początku czerwca 2019 roku, lider branży FMCG –  Lidl – zasilił grono firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Lidl Polska był jednym z pierwszych uczestników e-Izba Retailers Group.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10.500 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem  gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Naszą misja od lat jest jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Akcentujemy działalność legislacyjną, badawczą. Stawiamy mocny nacisk na edukację zarówno branży, jak i konsumenta. Zasięg e-Izby to cała Polska oraz Europa w ramach Ecommerce Europe.

,,Wierzymy, iż współpraca pomiędzy Lidlem i e-Izbą przyniesie wymierne korzyści na wielu polach działania. Branża handlu jest aktywna, przez co naturalną tendencją są działania omni-commerce. Nasz najnowszy raport ,,Omni-commerce. Kupuję wygodnie? potwierdza wielokanałową potrzebę zakupu przez konsumenta. Co za tym idzie, każdy retailer powinien myśleć o wejściu w sprzedaż wielokanałową?- Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

Zobacz także:

Konferencja online „Ochrona Danych Osobowych – Wyzwania 2021”
Konferencja online „Ochrona Danych Osobowych – Wyzwania 2021”

W środę 27 stycznia 2021 r. o godz. 10:00 Kancelaria Lubasz i Wspólnicy, w ramach cyklu „Rzeczowo […]

Czytaj więcej
Zazielenić e-commerce. Tworzymy eco-poradnik!
Zazielenić e-commerce. Tworzymy eco-poradnik!

Komisja Europejska od lutego 2020 r., w ramach Working Committee on Sustainability, zachęca biznes do dzielenia się […]

Czytaj więcej
Ostatni moment na zgłoszenie się w pierwszym progu cenowym do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021!
Ostatni moment na zgłoszenie się w pierwszym progu cenowym do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021!

Pokaż efektywność swojej agencji w czasie kryzysu! Zgłoś swoje kampanie do konkursu Performance Marketing Diamonds CEE! Od 12 […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?