LAUREACI KONKURSU PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

Znani już są laureaci PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018 – pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE ? pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.
– Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy ? mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.
Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.
Laureatem nagrody Grand Prix został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.
Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.
A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:
- the most effective mobile campaign: Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
- the most effective lead generation campaign: Tradedoubler ? lead generation campaign for ING Bank Śląski
- the most effective social media campaign: Awin – social media campaign for Steal Alert
- the most effective affiliate program: Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
- the most effective use of data: Optimise – activities for Neckermann Polska
- the most effective sales campaign: Performics – W.KRUK campaign
- The integrated campaign of the year: Bluerank – Euroloan integrated campaign
- Performance technology of the year: Roivenue – CMO’s best friend
- Performance or/and Affiliate agency of the year: Tradedoubler – “Connect &Grow”
Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:
- Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
- Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
- Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
- Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
- Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
- Tomasz Karolak, givt.com
- Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
- Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
- Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
- Edyta Frąckowiak, COO Semahead
- Marcin Michalski, Board Member Cube Group
- Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
- Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
- Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
- Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
- Tomasz Michalik, CEO Insignia.
Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja Content House.
Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.
Patronat medialny nad konkursem objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl.
Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!
Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! Już po raz 9-ty […]
Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej