LAUREACI KONKURSU PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018

...

Znani już są laureaci PERFORMANCE MARKETING DIAMONDS CEE 2018 – pierwszego w Polsce konkursu skupiającego się stricte na obszarze performance marketingu i afiliacji. Do konkursu mogły się zgłosić i zaprezentować swoją efektywność wszystkie firmy z regionu CEE prowadzące w nim działania performance. Laureaci zostali ogłoszeni 27 września podczas Gali. Uroczystość poprzedziła Performance Day CEE ? pierwsza w Polsce konferencja performance o zasięgu regionu CEE.

Konkurs od początku budził ogromne zainteresowanie i niesamowicie dużo emocji. Zgłosiło się do niego 50 uczestników, zarówno z Polski, jak i z zagranicy ? mówi Paulina Wojczyńska, Project Director Izby Gospodarki Elektronicznej, organizatora konkursu.

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE miał na celu docenienie najefektywniejszych działań obszaru performance i afiliacji w regionie CEE.

Podczas Gali, która odbyła się 27 września w Sound Garden w Warszawie, laureaci odbierali statuetki w 10-ciu kategoriach.

Laureatem nagrody Grand Prix został Performics za kampanię realizowaną dla W.KRUK.

Niekwestionowanym liderem wieczoru okazała się firma Tradedoubler, która otrzymała statuetki aż w czterech kategoriach.

A oto zasłużeni zwycięzcy wszystkich kategorii:

  • the most effective mobile campaign: Tradedoubler – mobile campaign for Komfort
  • the most effective lead generation campaign: Tradedoubler ? lead generation campaign for ING Bank Śląski
  • the most effective social media campaign: Awin – social media campaign for Steal Alert
  • the most effective affiliate program: Tradedoubler – NJU MOBILE affiliate program
  • the most effective use of data: Optimise – activities for Neckermann Polska
  • the most effective sales campaign: Performics – W.KRUK campaign
  • The integrated campaign of the year: Bluerank – Euroloan integrated campaign
  • Performance technology of the year: Roivenue – CMO’s best friend
  • Performance or/and Affiliate agency of the year: Tradedoubler – “Connect &Grow”

 

Zgłoszenia oceniało międzynarodowe Jury. Zasiadali w nim polscy i zagraniczni eksperci z obszaru performance, afiliacji i marketingu:

  • Florinel Chis, Executive Director ARMO, Rumunia
  • Rafał Kostka, Head of Performance AZA Group
  • Wojciech Tomaszewski, Chief Marketing & e-Commerce Officer Answear.com
  • Justyna Dziegieć, E-commerce Lead Poland Unilever
  • Michał Pachnik, Performance Marketing Manager CCC S.A.
  • Tomasz Karolak, givt.com
  • Anna Iller, Branded Content Manager Allergo
  • Tomasz Marszałł, CMO TVN S.A.
  • Mateusz Łukianiuk, Managing Director Poland Awin
  • Edyta Frąckowiak, COO Semahead
  • Marcin Michalski, Board Member Cube Group
  • Agnieszka Chabrzyk, Country Director Business Factory & ROI Hunter
  • Grzegorz Bosowski, CEO Fly.pl
  • Jarosław Ruciński, eCommerce Manager BBK S.A.
  • Łukasz Szymula, Country Manager CEE & Poland Tradedoubler
  • Tomasz Michalik, CEO Insignia.

Organizator przyznał także wyróżnienie za efektywny start w obszarze performance. Otrzymała go agencja Content House.

Konkurs wspierały organizacje: ARMO oraz GpeC.

Patronat medialny nad konkursem objęły: Marketer+, E-commerce w Praktyce, Mediarun, Social Press, Komerso.pl, MyCompany, newsfeed.pl, Gomobi.pl.

Zobacz także:

Premiera raportu Płatności cyfrowe 2018
Premiera raportu Płatności cyfrowe 2018

Raport Płatności cyfrowe 2018, przygotowany na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, to już trzecia edycja badania, które kompleksowo […]

Czytaj więcej
Sukces przedstawicieli firm członkowskich e-Izby!
Sukces przedstawicieli firm członkowskich e-Izby!

Sukces przedstawicieli firm członkowskich e-Izby w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2018! Podczas Gali rozdania nagród w konkursie […]

Czytaj więcej
Magazyn e-Izby 2018
Magazyn e-Izby 2018

Szanowni Państwo, zapraszamy do lektury najnowszego magazynu e-Izby, w którym znajdą Państwo: podsumowanie 2018 roku trendy na […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?