Konsument w dobie COVID-19 – bezpłatna konferencja online pod patronatem e-Izby

...

Jakie są Twoje prawa konsumenckie, gdzie szukać pomocy prawnej i jak „sprawdzać firmy” podczas zakupów on-linie? Jeśli chcesz znać swoje prawa, weź udział w bezpłatnej konferencji on-line „Konsument w dobie COVID-19”, która odbędzie się już 15 marca w godz. 10.00-14.00.  

Z okazji obchodzonego 15 marca Światowego Dnia Praw Konsumenta, ERIF Biuro Informacji Gospodarczej i Stowarzyszenie Aquilla zapraszają na konferencję on-line, która ma na celu edukację na temat praw konsumentów w czasie Covid-19. W jej trakcie, eksperci opowiedzą o tym gdzie szukać darmowej pomocy prawnej i jak wykorzystać działalność Biura Informacji Gospodarczej w zakresie przydatności usługi „sprawdzenia firmy” podczas zakupów online, a także w jaki sposób zweryfikować informacje na swój temat w kontekście ochrony danych osobowych.

Konferencja odbędzie się on-line 15 marca br. w godz. 10.00 – 14.00. Rejestracja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem formularza rejestracyjnego: https://erif.pl/kampanie/konferencja/

 

O organizatorach:

ERIF Biuro Informacji Gospodarczej S.A.

ERIF prowadzi system wymiany informacji finansowej zawierający dane o zobowiązaniach konsumentów i podmiotów gospodarczych. Znajdują się w nim wpisy dotyczące zarówno nieterminowo regulowanych płatności, jak i informacje o rzetelnych podmiotach i konsumentach regulujących swoje zobowiązania na czas.

Z usług biura korzystają konsumenci, przedsiębiorcy, banki, fundusze sekurytyzacyjne, jednostki samorządu terytorialnego, spółki prawa handlowego działające na rzecz gmin i inne podmioty poszukujące kompleksowych informacji o klientach i kontrahentach.

Każdy konsument może sprawdzić jakie dane na jej temat przechowywane są w bazach ERIF. W tym celu należy założyć specjalne konto w serwisie www.erif.pl, w części dedykowanej konsumentom.

 

Stowarzyszenie Aquilla

Stowarzyszenie działa m.in. na polu szeroko rozumianego prawa konsumenckiego. Celem realizowanych projektów jest poprawa świadomości prawnej w społeczeństwie oraz udzielanie nieodpłatnej pomocy prawnej konsumentom. Stowarzyszenie prowadzi poradnictwo konsumenckie, wspiera konsumentów w sądzie, edukuje i szkoli. Kontakt: +71 74 000 22, e-mail kontakt@prawo-konsumenckie.pl.

 

Agenda:

Rozpoczęcie konferencji

  1. Temat: Jak nie stracić pieniędzy w rzeczywistości on-line. Bezpieczne zakupy | 40 min – ERIF BIG S.A.

PRZERWA | 15 min

  1. Temat: Rok z COVID – 19. Jak pandemia koronawirusa wpłynęła na konsumentów. | 90 min – Stowarzyszenie Aquilla

PRZERWA | 15 min

III. Temat: Ochrona przed wyłudzeniami, reaguj na informacje i śpij bezpiecznie. | 40 min – ERIF BIG S.A.

Zakończenie konferencji

 

Serdecznie zapraszamy!

Zobacz także:

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty
Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono […]

Czytaj więcej
Konferencja online „Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość RODO”
Konferencja online „Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość RODO”

W środę 25 maja 2022 r. o godz. 9:00 odbędzie się konferencja online poświęcona tematyce RODO z […]

Czytaj więcej
XII Europejski Kongres Finansowy – spotkajmy się 6-8 czerwca 2022 w Sopocie
XII Europejski Kongres Finansowy – spotkajmy się 6-8 czerwca 2022 w Sopocie

Serdecznie zapraszamy do udziału w rozpoczynającym się 6 czerwca 2022 w Sopocie EUROPEJSKIM KONGRESIE FINANSOWYM, jednym z […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?