Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2021 wystartował!

...

Od 12 stycznia można zgłaszać się do trzeciej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE. Jest to pierwszy i jedyny w Polsce międzynarodowy konkurs skupiający się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań nie tylko w kraju, ale i w całym regionie CEE. 

„Cieszymy się, że dołączyliśmy do grona partnerów Performance Marketing Diamonds, ważnej inicjatywy pokazania najlepszych rozwiązań, osób i firm, które w trudnym okresie 2020 roku wykazały się nowymi pomysłami, realizacjami i ideami w komunikacji z rynkiem. Działając na wielu europejskich rynkach, w specjalizacji komunikacji z klientem, jest to dla nas bardzo ważne, aby wesprzeć najlepsze działania i pokazać je na rynkach międzynarodowych. Osobiście liczę na wiele zgłoszeń i trudne decyzje przy wyłonieniu laureatów, co będzie obrazować jakość naszego rynku Performance Marketing” – komentuje Łukasz Woźnica, Business Development Director, Apifonica.

Międzynarodowość jest szczególnie ważna w tym konkursie, gdyż jest to szansa dla polskich firm na pokazanie siebie poza granicami kraju. I na odwrót, firmy z regionu CEE, które prowadzą działania performance marketing, mogą zgłosić się do konkursu i udowodnić swoją efektywność. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

Firmy mogą zgłosić się w kategoriach:

  • The most effective mobile campaign
  • The most effective lead generation campaign
  • The most effective social media campaign
  • The most effective SEM campaign
  • The most effective affiliate program
  • The most effective video campaign
  • The most effective use of data
  • The most effective sales campaign
  • The most effective use of influencer marketing in performance
  • Open category
  • Performance creativity in crisis
  • The integrated campaign of the year

Main Categories:

  • Performance or/and Affiliate agency of the year
  • Performance technology of the year

Jury konkursu podczas obrad przyznaje także nagrodę Grand Prix. W 2019 roku to największe wyróżnienie odebrał Bluerank wraz z Doz.pl

Udział w konkursie jest płatny, obowiązują 3 progi cenowe. Do 26.01 obowiązuje najniższa kwota zgłoszeń.
Więcej informacji znajduje się na stronie: https://performancedaycee.com/pmdiamonds/

Link do regulaminu konkursu:
https://performancedaycee.com/pmdiamonds/wp-content/uploads/2021/01/REGULAMIN-Performance-Marketing-Diamonds-CEE-2021_FINAL.pdf

 

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?