Konferencja „Reklamacje, wymiana i zwroty”

„Reklamacje, wymiana i zwroty. Najlepsze praktyki w E-commerce” – konferencja z udziałem Izby Gospodarki Elektronicznej.
Sposób postępowania ze zwrotami i zarządzanie nimi stanowi jedno z głównych wyzwań dla e-commerce. Z badania Blue Media wynika, że dla ponad jednej trzeciej kupujących możliwość szybkiego i łatwego zwrotu towaru i przystępnej procedury reklamacyjnej to jeden z kluczowych czynników, jakie biorą pod uwagę przy zakupach w e-sklepie. Nic tak nie pokazuje podejścia sklepu do klienta jak przebieg procesu reklamacyjnego.Odpowiednia polityka zwrotów i reklamacji to świetne narzędzie do budowania lojalności klientów.
Jak być o krok dalej i sprawić, by klient mimo niezadowolenia wrócił? Jak budować lojalność klientów? Na jakie rozwiązania postawić w automatyzacji procesów reklamacyjnych? Cross-border w e-commerce ? jak wykorzystać ten potencjał?
Na te pytania będziemy mogli znaleźć odpowiedzi na konferencji „Reklamacje, wymiana i zwroty. Najlepsze praktyki w E-commerce? organizowanej przez Rzeczpospolitą 21-22 marca 2019 roku.
Panel otwierający konferencję – „Reklamacje, wymiana i zwroty, czyli jak spełnić oczekiwania wymagającego e- konsumenta?”- poprowadzi
Patrycja Sass Staniszewska, Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.
Eksperci, którzy wezmą udział w dyskusji to:
- Dorota Bachman CEO Ravelo,
- Rafał Stępniewski, CEO Rzetelna Grupa,
- Robert Sowiński, Radca Prawny, Partner Sowiński i Partnerzy (ekspert ds. mediacji konsumenckich)
- Wojciech Zięba, E-commece & Omnichannel Director Dectahlon,
Konferencja odbędzie się 21-22 marca 2019 w Warszawie.
Szczegóły pod linkiem: https://konferencje.rp.pl/wydarzenia/12/1242-reklamacje-wymiana-zwroty?fbclid=IwAR10lllxIBVvf3kmO5yKsu_5TNg5oFxyDDVjN0eH6TaUPBVuJZH764UlU7w
Izba Gospodarki Elektronicznej objęła patronat nad wydarzeniem, a dla członków e-Izby przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy: IZBA1.
Zobacz także:

Wykorzystaj UX w strategii digital marketingowej i odnieś sukces! Zaproszenie na webinar Ideo Force
To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w […]
Czytaj więcej
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać?
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać? Statystyki mówią, że 7 na 10 kupujących przerywa […]
Czytaj więcej
Commerce Transformation Days 2022
Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w Commerce Transformation Days (CTD) – jedynej w Polsce międzynarodowej konferencji w […]
Czytaj więcej