#kobietypytająkobiety

...

#kobietypyytająkobiety to nowy projekt badawczy realizowany przez Mobile Institute. Inicjatywa ma na celu poznanie opinii Polek w różnych tematach, od marzeń, pasji i zainteresowań zaczynając, przez relacje z rodzicami, dziećmi, przyjaciółmi i związki aż po codzienne decyzje i aktywności. Efektem będzie obszerny raport pokazujący kobiety z rożnych stron i być może obalający przynajmniej niektóre ze stereotypów o kobietach.  

 

Projekt jest wyjątkowy, ponieważ do współtworzenia badania, czyli proponowania pytań, jakie zostaną zadane Polkom, Mobile Institute zaprosił kobiety sukcesu – pracujące i żyjące z pasją, menedżerki, ekspertki, dziennikarkiinfluencerki, które na co dzień wspierają inne kobiety w życiu i rozwoju. Ambasadorkami inicjatywy #kobietypytająkobiety #bezmaski zostały m.in. Renata Dutkiewicz  Dyrektor ds. sektora spożywczego i FMCG w Santander Bank Polska, Aleksandra Karasińska – Redaktor naczelna Newsweek.pl i Forbes, Edyta Krysiuk-Kowalczyk – Dyrektor ds. jakości i zrównoważonego rozwoju w Żywiec Zdrój, Iwona Kutyna – dziennikarka, prowadząca, wydawca, producent, związana także z portalem Onet, gdzie prowadzi Onet Rano, Joanna Nojszewska  zastępczyni redaktora naczelnego Twojego Stylu, Anna Nowacka – Menadżer ds. partnerstw strategicznych w EMPIKuPatrycja Sass-Staniszewska  Prezes Izby Gospodarki Elektronicznej, Anna Skoczylas  Mentor biznesu w nurcie psychologii pozytywnej i Wykładowca SGH i Brian Tracy International, CEO w portugalskiej spółce FMCGJustyna Skorupska  Board Representative & Omnichannel Expert w e-point SA oraz założycielka fundacji Kobiety e-biznesu, Joanna Stopyra  konsultant PR i założycielka portalu Women Power Media, Daria Sulgostowska  Global Corporate Communications Manager i Rzecznik Prasowy CCC SA, Karolina Szenk-  Kierownik ds. rozwoju sprzedaży detalicznej w UPS, Karolina Szuba  Członek Zarządu Przedsiębiorstwa Handlu Zagranicznego Baltona S.A. oraz COO, Anna Urbańska  Master Trener StructogramWiceprezes zarządu i Partner Instytutu Colina Rose.   

 

Do akcji mogą dołączać też internautki. Pytania można zgłaszać do 17 lipca na dedykowanym landing page projektu https://mobileinstitute.eu/kobiety lub wchodząc bezpośrednio na link https://opinie.mobi/token/WOM20. Spośród nadesłanych pytań, ambasadorki projektu wybiorą 10 najciekawszych, poruszających najważniejsze obszary i te trafią do badania.  

 

Pomysł jest taki, żeby zadać w końcu kobietom pytania, które najbardziej interesują nie tylko badaczy i biznes, ale też po prostu inne kobiety. Chcemy spojrzeć na siebie #bezmaski, poznać nasze marzenia, problemy, wyzwania. Może okaże, sięże mamy ze sobą wiele wspólnego, cudownie się różnimy albo nosimy w sobie jeszcze stereotypy, które nie są już prawdziwe i nie musimy się do nich odnosić w naszym życiu. Wyniki realizowanych przeze mnie w Mobile Institute badań
w bardzo żnych obszarachpokazująże kobiety są bardzo aktywne, otwarte często to właśnie one szybciej reagują na pojawiające się trendy. Chociażby w naszym ostatnim badaniu Green Generation okazało sięże ekologia zdecydowanie „jest kobietą”. Informacje o stanie środowiska śledzi 43% kobiet i jedynie 22% mężczyzn, a nasz kraj jako ekologicznie zagrożony uznaje odpowiednio 60% kobiet i 34% mężczyzn. Idee takie jak slow life, work-life-balance czy mindfulness są też bliższe kobietom. Polki interesują się coraz częściej nowymi technologiami, grają w gry wideo, uprawiają sporty ekstremalne i lubią duże, mocne auta. Oczywiście nie wszystkie, oczywiście nie wszędzie  ale to właśnie chcemy zbadać.” – mówi Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor zarządzająca Mobile Institute i pomysłodawczyni akcji #kobietypytająkobiety.  

 

 

A Ty jakie pytanie zadasz Polkom? Zapraszamy do zgłaszania pomysłów na landing page projektu https://mobileinstitute.eu/kobiety lub wchodząc bezpośrednio na link https://opinie.mobi/token/WOM20 

 

Zobacz także:

Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

e-Izba rusza z nowym cyklem publikacji o zagranicznych rynkach e-commerce. Jednym z naszych celów jest wsparcie i […]

Czytaj więcej
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

Serdecznie zapraszamy na lipcowe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online, których tematem przewodnim będą “Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?