Badania

Tutaj znajdziecie Państwo najnowsze badania i raporty rynkowe z zakresu e-commerce jak również całej gospodarki cyfrowej.

Raport “Płatności Cyfrowe 2018”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 40.81 MB
Data dodania: 12.12.2018

Raport ?Płatności cyfrowe 2018? to już trzecia edycja badania, które kompleksowo opisuje temat płatności, z jakich korzystają Polacy. W raporcie uwzględnione zostały zarówno płatności online, jak również mobile i offline. Reagując na zmiany na rynku, tegoroczne badanie zostało rozbudowane o pytania dotyczące wszelkich najnowszych metod płatniczych. Najnowszym trendem są płatności dokonywane za pomocą tak zwanych wearables, czyli urządzeń ubieralnych. Na polskim rynku są to dzisiaj smartwatch?e z Apple Pay, Google Pay, Garmin Pay oraz Fitbit Pay, zaś w roku 2018 nastąpił prawdziwy boom na tego typu urządzenia. Jednak to wcale nie koniec, bo niebawem na rynku pojawią się wyposażone w technologię zbliżeniową płacące urządzenia ubieralne, jak pierścienie, opaski fitness, bransoletki, rękawiczki, a nawet biżuteria. Chcąc w skrócie podsumować to, co znajduje się wewnątrz publikacji, należy podkreślić, że dynamika zakupów oraz płatności online?owych nie jest już tak wyraźna, jak w latach ubiegłych. Nie zwalniają natomiast tempa płatności i zakupy dokonywane za pomocą urządzeń mobilnych. Z kolei w przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych – bo to również znacząca część tej publikacji – widać, że w offline szala przechyla się w stronę płatności bezgotówkowych, najczęściej dokonywanych za pomocą karty zbliżeniowej. Wbrew pozorom to w offlinie dzieją się dzisiaj najciekawsze rzeczy, bo to tam najwyraźniej widać, jak rozbudowało się porbolio systemów płatniczych.

Pobierz
Raport “Porzucony e-koszyk”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 11.17 MB
Data dodania: 2.12.2018

Raport Porzucony e-koszyk. Raport – Porzucony e-koszyk. Dlaczego konsymenci porzucają zakupy w Internecie? – przygotowany przez firmę Mobile Institute na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej, sprawdza jak często e-konsumenci przerywają swoje zakupy i jakie czynniki wpływają na te decyzja, obniżające efekty sprzedażowe wielu firm. Na bazie raportu działy e-commerce mogą poznać problemy oraz intencje Polaków porzucających zakupy i opracować działania skutecznie zachęcające ich do powrotu i finalizacji zamównienia. Partnerami raportu są: SalesTube, VISA.

Pobierz
Secrets of Online Marketplaces

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 379.58 KB
Data dodania: 6.07.2018

Rynek handlu detalicznego regularnie podlega rewolucyjnym zmianom. W XIX wieku taką rewolucyjną zmianą było pojawienie się domów towarowych. W XX wieku ? najpierw sprzedaż katalogowa i wysyłkowa, potem powstanie hipermarketów, które całkowicie zmieniły sposób robienia zakupów. W XXI wieku pierwszą rewolucyjną zmianą jest popularyzacja sklepów internetowych, przy czym ta zmiana przebiega niespodziewanie szybko. Takie firmy jak Amazon, Rakuten czy Taobao w ekspresowym tempie wywalczyły dla siebie część rynku i wciąż mają ambitne plany rozwojowe. W artykule Secrets of Online Marketplace eksperci The Boston Consulting Group pokazują, jak firmy reagują na wyzwania, które stawia przed nimi rewolucja internetowa.

Pobierz
Digital?s Disruption of Consumer Goods and Retail

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 232.54 KB
Data dodania: 6.07.2018

Internet nikogo nie pozostawia obojętnym ? przekonały się o tym tysiące firm, przed którymi sieć otworzyła nowe możliwości rozwoju, lub postawiła ich model biznesowy pod znakiem zapytania. Nowe możliwości kontaktu, rozwój nowych technologii, zakupów społecznościowych oraz zupełnie nowych form marketingu sprawia, że do końca 2015 r. wartość światowego rynku e-commerce przekroczy 1,5 bln dol. Te zmiany tworzą ogromną wartość dla takich graczy jak Amazon czy chińskie Taobao, ale wiele firm musi dostosować się do działania w internetowym świecie. Digital’s Disruption of Consumer Goods and Retail to pierwszy z serii artykułów, które analizują wpływ, jaki internet wywiera na różne przedsiębiorstwa i branże.

Pobierz
The Internet Economy in the G-20

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 3.29 MB
Data dodania: 6.07.2018

W 2016 r. na świecie będzie 3 mld internautów ? blisko połowa ludzi na Ziemi będzie korzystać z sieci. Wartość gospodarki internetowej w 20 najpotężniejszych ekonomicznie krajach świata przekroczy 4,3 bln dol. To oznacza, że internet będzie piątą największą gospodarką świata ? mniejszą od amerykańskiej, chińskiej, japońskiej i indyjskiej, ale większą od niemieckiej! Jednocześnie sieć dynamicznie się zmienia ? wzrost popularności tabletów i smartfonów sprawia, że korzystamy z niej coraz częściej, przesyłamy coraz większe ilości danych. Jak będzie wyglądać gospodarka internetowa w krajach grupy G-20? Jak firmy mogą przygotować się do nadchodzących zmian? O tym wszystkim piszą autorzy raportu The Internet Economy in G-20 The Boston Consulting Group.

Pobierz
Turning Local

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 525.17 KB
Data dodania: 6.07.2018

Internet to globalna sieć, która jednak ? pod wpływem różnic językowych, kulturowych i społecznych ? nabiera coraz bardziej lokalnego charakteru. W efekcie tą globalną sieć to patchwork sieci lokalnych, różnych ze względu na język, preferencje internautów, regulacje rządowe. Porównajmy Wielką Brytanię i Holandię. Na Wyspach internauci uwielbiają zakupy on-line ? w Internecie kupują nie tylko sprzęt AGD, książki, ale także jedzenie i ubrania. Holendrzy ? wręcz odwrotnie. Wciąż najwyżej cenią sobie zakupy w tradycyjnych sklepach. Innym przykładem różnic może być Facebook, który podbił Stany Zjednoczone i Europę Zachodnią, ale w Rosji, Chinach czy Brazylii wciąż przegrywa z lokalnymi konkurentami. Eksperci BCG wskazują też, że w najbliższych latach będziemy obserwować kolejne wielkie zmiany ? na przykład angielski, który obecnie jest najbardziej popularnym językiem sieci, będzie musiał ustąpić chińskiemu. Raport Turning Local opiera się analizach przeprowadzonych w 13 państwach i wskazuje, jakie wielkie zmiany będziemy obserwować w nadchodzących latach.

Pobierz
Adapt and Adopt: Government?s Role in Internet Policy

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 1.19 MB
Data dodania: 6.07.2018

Rola rządów w polityce internetowej. Na całym świecie gospodarka internetowa szybko się rozwija, ale internetowe tygrysy coraz wyraźniej zostawiają w tyle te kraje, które zaniedbują inwestycje ? wynika z raportu The Boston Consulting Group Adapt and Adopt: Governments’ Role in Internet Policy. Co wyróżnia kraje, które zajmują pierwsze miejsca w rankingu e-Intensity Index? Ich rządy inwestują w infrastrukturę internetową i skutecznie zachęcają do korzystania z sieci konsumentów, firmy i administrację rządową. Najbardziej zaawansowane cyfrowo gospodarki, takie jak Korea Południowa, Szwecja czy Japonia od wielu lat prowadzą spójną, długoterminową politykę, której celem jest wspieranie rozwoju gospodarki internetowej. Rządy tych państw przejęły role liderów zmian, przewidziały przyszłe znaczenie Internetu i zachęcały do stałej ewolucji działań online. Dzisiaj, w dobie stagnacji gospodarczej, kraje muszą poszukiwać obszarów do rozwoju, a internet jest ich wielkim sojusznikiem. W ciągu najbliższych 5 lat gospodarka internetowa w 20 najbardziej rozwiniętych krajach świata ma rosnąć w tempie 8 proc. rocznie, a na rynkach rozwijających się dynamika wzrostu ma sięgnąć nawet 18 proc. Nie ma branż, które mogłyby pod tym względem Internetowi dorównać!

Pobierz
Raport E-commerce 2012 Rynek w Polsce

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 4.23 MB
Data dodania: 6.07.2018

Zespół FACT-Finder Polska pod patronatem powstającej e-Izby Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska, przygotował raport ?Rynek e-Commerce w Polsce.? Wciąż do przodu, ale trochę wolniej ? wyzwania rynku eCommerce w Polsce. Według ekspertów rok 2013 ma przynieść kolejne wzrosty wartości polskiego rynku handlu online. W tym obszarze nasz kraj odnotowuje najwyższe wzrosty w Europie. Według rankingu Top 400 Europe opracowanego przez Internet Retailer, rynek e-commerce w Polsce w 2012 wzrósł do 5,85 mld USD z 4,36 mld w roku poprzednim.

Pobierz
Raport e-Commerce w Polsce 2012 w oczach internautów

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 13.84 MB
Data dodania: 6.07.2018

Zapraszamy do lektury raportu przygotowanego przez Gemiusa dla e-Commerce Polska. Raport prezentuje wyniki badań przeprowadzonych metodą ankietową (Computer Asisted Web Interview, CAWI) w grudniu 2012 roku na próbie 1,5 tys. internautów. Co Polacy sądzą o sklepach internetowych? Czy kupują produkty spożywcze w sieci? Które narzędzia e-commerce są najczęściej wykorzystywane przez konsumentów? Dlaczego niektórzy klienci rezygnują z zakupu tuż przed dokonaniem transakcji? Raport dostarcza odpowiedzi na wiele więcej pytań. Pozwala też sprawdzić, czym charakteryzują się klienci poszczególnych stron z kategorii e-commerce tj. sklepów, aukcji, zakupów grupowych, pasaży handlowych czy serwisów opinii.

Pobierz
Raport Gemius dla e-Commerce Polska 2014

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 7.78 MB
Data dodania: 6.07.2018

Zapraszamy do lektury drugiego już raportu przygotowanego wspólnie przez firmę Gemius i e-Izbę: E-commerce w Polsce 2014. Gemius dla e-Commerce Polska. Raport prezentuje wyniki badań przeprowadzonych metodą ankietową (Computer Asisted Web Interview, CAWI) w marcu 2014 roku na próbie 1,5 tys. internautów. W Raporcie można znaleźć odpowiedź na pytania jakie postawy, zwyczaje i motywacje związane z kupowaniem online mają konsumenci. Szczegółowo omówione są kwestie postaw co do zakupów internetowych osób kupujących i niekupujących w sieci, znajomość marek obecnych w e-handlu czy motywacji w zakresie wyboru sklepów internetowych. Żeby sprostać wymaganiom czytelników i dynamicznie zmieniającemu się rynkowi e-commerce Raport przeszedł wiele zmian konstrukcyjnych w stosunku do zeszłorocznego.

Pobierz
Efekt ROPO w segmentach polskiego rynku e-commerce – Q3 2014

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 3.70 MB
Data dodania: 6.07.2018

W trzecim kwartale 2014 opiniac.com, pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej, przeprowadził pierwsze w Polsce badanie panelowe dla efektu ROPO wśród konsumentów kupujących zarówno online, jak i offline. Pytania dotyczyły kilku branż e-commerce, ankieta była anonimowa, respondenci nie otrzymywali żadnej gratyfikacji za udział. Badanie dotarło do 50.000 Internautów , z których ponad 3.700 zechciało wyrazić swoją opinię i wypełniło ankietę. Życzymy udanej lektury!

Pobierz
Raport do akcji “Kupuję w Internecie”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 1.68 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport został przygotowany w ramach drugiej edycji akcji edukacyjnej “Kupuję w Internecie” realizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Jej celem jest pokazanie konsumentom, że zakupy w Internecie są łatwe, szybki i wygodne. Kampania ma charakter cykliczny. Partnerem raportu i akcji “Kupuję w Internecie” jest niezależna agencja mediowa Codemedia oraz firma badawcza Gemius Polska.

Pobierz
mShopper – Polacy na zakupach mobilnych

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 6.29 MB
Data dodania: 6.07.2018

Zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem na temat mobilnych zakupów mShopper. Badanie zostało przeprowadzonego przez Mobile Institute przy współpracy z serwisem GoMobi.pl i przy wsparciu Allegro.pl. Patronem raportu jest Izba Gospodarki Elektronicznej.

Pobierz
E-commerce dla inwestorów zagranicznych

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 17.61 MB
Data dodania: 6.07.2018

E-commerce dla inwestorów zagranicznych. Wspólny raport e-Izby i Gemiusa, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki i Ecommerce Europe. Porady ekspertów, praktyczne informacje, a przede wszystkim wyniki badań nad rynkiem e-commerce. Kim są polscy e-konsumenci?

Pobierz
Raport badania szybkości ładowania platform e-commerce w Polsce

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 2.39 MB
Data dodania: 6.07.2018

Firma Hostersi pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska po raz drugi przeprowadziła badanie szybkości ładowania wiodących platform e-commerce w Polsce. Jak wyglądają szczegółowe wyniki przeprowadzonych pomiarów?

Pobierz
Gender factor. Męskie branże w kobiecych rękach

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 23.63 MB
Data dodania: 6.07.2018

Gender Factor to pierwsze w Polsce badanie, którego celem jest sprawdzenie jak poszczególne branże postrzegane są przez kobiety i mężczyzn, jak oceniana jest ich komunikacja marketingowa i jak to przekłada się na ich decyzje zakupowe. Raport dostępny pod adresem genderfactor.eu

Pobierz
How to survive the global market places

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 5.54 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport przygotowany przez Ecommerce Europe na temat rosnącej pozycji międzynarodowych sklepów jak Amazon czy Alibaba, których udział w międzynarodowym rynku sprzedaży ma do 2020 roku wzrosnąć o 40%.

Pobierz
Efekt ROPO w segmentach polskiego e-commerce ? 2015

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 4.88 MB
Data dodania: 6.07.2018

Podsumowanie wyników badania panelowego dla efektu ROPO wśród konsumentów kupujących on/off-line.

Pobierz
Wyniki badania “Barriers to Growth”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 11.43 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport Ecommerce Europe dotyczący barier wzrostu w europejskim handlu transgranicznym.

Pobierz
“Global B2C Ecommerce Report”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 315.32 KB
Data dodania: 6.07.2018

Zapraszamy do pobrania raportu Ecommerce Europe “Global B2C Ecommerce Report”. Rok 2014 był okresem intensywnego wzrostu sprzedaży B2C w branży e-commerce. Rzeczywista stopa wzrostu wyniosła wówczas 24%, a sprzedaż osiągnęła $ 1,943bn. Szacuje się, że w 2015 r. tempo wzrostu sprzedaży B2C w branży e-commerce będzie spadać, co wynika z dojrzałości rynku. Nadal jednak przewidywany jest wzrost dwycyfrowy, szacowany na 16% i obroty $ 2,251bn. Zapraszamy do pobrania raportu

Pobierz
“E-zakupy 2015” “E-commerce w Polsce 2015. Gemius dla e-Commerce Polska”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 15.11 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport e-Izby i firmy Gemius na temat najnowszych trendów w e-handlu.

Pobierz
“E-zakupy 2015”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 971.18 KB
Data dodania: 6.07.2018

Raport serwisu Ceneo.pl pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pobierz
“10 punktów idealnego briefu IT”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 449.95 KB
Data dodania: 6.07.2018

10 punktów idealnego briefu IT Przygotowanie poprawnego zapytania ofertowego czy też Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) jest kluczowe dla dobrego wyboru developera oprogramowania. Błędy i niedopilnowanie opisów elementów projektu mogą skutkować bardzo rozbieżnymi wycenami, przedłużeniem się wyboru oferenta, a nawet problemami w ?dowiezieniu? wdrożenia informatycznego do końca. Zapraszamy do lektury publikacji przygotowanej przez firmę Softhis.

Pobierz
Raport Interaktywnie.com “E-commerce 2015”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 15.24 MB
Data dodania: 6.07.2018

Specjaliści szacują, że w 2016 roku wartość polskiego rynku e-commerce może wzrosnąć nawet do 38 miliardów złotych. To o ponad 9 miliardów więcej niż w zeszłym roku. Nic dziwnego, już rok temu ponad połowa polskich internautów robiła zakupy w sieci, a teraz – kiedy “buy buttony” atakują nas nawet z serwisów społecznościowych, liczba ta będzie rosnąć. Tylko czy na pewno tak szybko, jak byśmy tego chcieli? E-sprzedawcy, by dzisiaj przyciągnąć klienta, muszą przecież dysponować czymś więcej niż tylko dobrym towarem w dobrej cenie. O tym w najnowszym raporcie Interaktywnie.com. Raport pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Pobierz
“M-commerce. Kupuję mobilnie”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 4.57 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport Izby Gospodarki Elektronicznej na temat m-commerce. W raporcie została poruszona kwestia penetracji i wykorzystania zakupowego różnych urządzeń, zjawiska zakupów wielokanałowych a także show-rooming?u. Czytelnicy raportu odnajdą w nim informacje na temat nowoczesnego konsumenta, jego wymagań w zakresie rozwiązań zakupowych a także wydatków w różnych kanałach sprzedaży.

Pobierz
“Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 747.56 KB
Data dodania: 6.07.2018

?Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015? to najnowszy raport Izby Gospodarki Elektronicznej. Celem badania było pozyskanie wiedzy na temat stanu rynku handlu elektronicznego w sektorze B2B w Polsce. Zbadano takie obszary jak m.in. kanały sprzedaży stosowane przez firmy z sektora B2B, ich doświadczenia w sprzedaży internetowej, liczbę pracowników i działy odpowiedzialne za sprzedaż internetową, a także zmiany jakie nastąpiły w firmach po wdrożeniu e-commerce. Więcej w raporcie ?Trendy w sprzedaży B2B w Polsce 2015?.

Pobierz
“Podatek od handlu detalicznego w sklepach wielkopowierzchniowych”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 1.44 MB
Data dodania: 6.07.2018

Niniejsze opracowanie ma na celu ocenę różnych scenariuszy opodatkowania sklepów wielkopowierzchniowych przez pryzmat celów proponowanego rozwiązania wyszczególnionych w uzasadnieniu do projektu ustawy, po uwzględnieniu specyfiki poszczególnych branż handlu detalicznego. Dużą część opracowania stanowi więc bardzo szczegółowa analiza rynku i opis specyfiki poszczególnych gałęzi handlu. Szczególny nacisk położny jest na te uwarunkowania, które są kluczowe z punktu widzenia późniejszej oceny poszczególnych scenariuszy opodatkowania. Więcej w raporcie ?Podatek od handlu detalicznego w sklepach wielkopowierzchniowych. Analiza rynku i uwarunkowania dotyczące poszczególnych scenariuszy opodatkowania?.

Pobierz
“UX e-sklepów 2015”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 9.83 MB
Data dodania: 6.07.2018

Podstawowym celem raportu jest ukazanie pozytywnych wzorców użyteczności, które wyłoniły się podczas badań. Nie ma wątpliwości, że ich zastosowanie wspomoże cały proces zakupowy, a użytkownik opuści stronę z pozytywnymi emocjami i będzie chciał wrócić do e-sklepu w przyszłości.

Pobierz
Co firmy kupują online i jak za to płacą?

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 1.81 MB
Data dodania: 6.07.2018

Jak pokazują wyniki badania wśród małych i średnich firm, te sklepy, które oferują zakupy na fakturę z odroczonym terminem płatności, mogą liczyć na zwiększenie zainteresowania klientów. To znaczący raport, ponieważ wskazuje konkretne oczekiwania polskich firm wobec sklepów online, w których na co dzień robią zakupy.

Pobierz
mShopper – Polacy na zakupach mobilnych

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 15.71 MB
Data dodania: 6.07.2018

Polscy internauci są mobilni. Jak wynika z raportu mShopper 2.0, który na zlecenie Allegro i pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowała firma Mobile Institute, 75% Polaków aktywnych w sieci posiada urządzenie mobilne. Średnio na jednego Polaka przypada 1,7 urządzenia połączonego z Internetem. mShopper 2.0 to druga edycja największego i najbardziej szczegółowego badania m-commerce w Polsce.

Pobierz
Lubię to czy kupuję

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 6.56 MB
Data dodania: 6.07.2018

Zakupy to obecnie dość skomplikowany i przede wszystkim wielokanałowy proces. Na temat roli internetu oraz mobile w tym procesie opublikowano już wiele raportów, natomiast pytanie, czy social media sprzedają, pozostawało dotąd bez odpowiedzi. Izba Gospodarki Elektronicznej podjęła temat i na podstawie badania przeprowadzonego przez Mobile Institute, opracowała raport pt ?Lubię to czy Kupuję to? poświęcony analizie wpływu social mediów na aktywność konsumencką.

Pobierz
e-Commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska.

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 23.01 MB
Data dodania: 6.07.2018

Raport ?E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska? potwierdza, że zakupy online cieszą się pozytywną opinią badanych ? wyraźnie dostrzegają oni korzyści z tej formy zakupu w porównaniu z kupowaniem offline. Wśród najważniejszych z nich wymieniają: wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych (36 proc.). Zakupy w sieci są także postrzegane jako mało skomplikowane (35 proc.) i bezpieczne (12 proc.). Problemy, z jakimi spotykają się internauci podczas e-zakupów, to: długi czas oczekiwania na produkt (35 proc.), natrętne reklamy produktów oglądanych wcześniej (34 proc.) oraz wysokie koszty dostawy (33 proc.).

Pobierz
Label Power. Siła e-etykiety.

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 16.75 MB
Data dodania: 6.07.2018

E-commerce potrzebuje standaryzacji w zakresie opisu produktów, oczekują jej także konsumenci. Izba Gospodarki Elektronicznej wraz z Fundacją GS1 Polska podje?ły prace nad zdefiniowaniem katalogu danych produktowych – w pierwszej kolejności – dla branży odzież i obuwie, która cieszy się największą popularnością wśród e-konsumentów. Efektem tych prac jest raport ?Label Power. Siła e-etykiety?, który odpowiada na potrzeby wszystkich grup, które razem tworzą sprzedaż elektroniczną ? producentów, e-sklepów oraz e-konsumentów.

Pobierz
Raport Interaktywnie.com: e-Commerce

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 13.63 MB
Data dodania: 6.07.2018

Rynek e-commerce rośnie, ale wyzwania, które mu towarzyszą – także. W sieci nie da się już konkurować wyłącznie ceną, bo klienci coraz bardziej zwracają uwagę na aspekty takie użyteczność strony, sposób realizacji zamówienia, dostępne formy płatności, czas dostawy, a nawet – obsługę posprzedażową. Jak zatem dbać o doświadczenie klienta, by umiejętnie konkurować z gigantami szykującymi się do debiutu w Polsce? O tym w najnowszym raporcie Interaktywnie.com, którego Izba Gospodarki Elektronicznej jest patronem.

Pobierz
M-Commerce. Kupuję mobilnie.

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 16.26 MB
Data dodania: 6.07.2018

?M-Commerce. Kupuję mobilnie? to druga edycja raportu Izby Gospodarki Elektronicznej opracowanego na podstawie badania Mobile Institute. Raport kompleksowo analizuje rosnący w siłę trend zakupów mobilnych wśród Polaków. Nowością w tegorocznej edycji jest część poświęcona m-commerce w zakupach biznesowych oraz konsumenckiej bankowości mobilnej.

Pobierz
Raport E-Commerce pod lupą fiskusa

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 19.85 MB
Data dodania: 5.07.2018

Jak rozliczać do celów podatkowych dropshipping? Jak przygotować się do kontroli skarbówki? Czego unikać by nie narazić się fiskusowi? Na te i inne pytania odpowiadają specjaliści z kancelarii Advicero Tax w raporcie: “E-commerce pod lupą fiskusa” wydanym pod patronatem e-Izby.

Pobierz
‘Płatności cyfrowe 2016’ – nowy raport Izby Gospodarki Elektronicznej

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 5.54 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Cross Boarder eCommerce. Szansa czy zagrożenie?

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 9.36 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Kochamy e-Niedziele. Polacy o zakupach i pracy w niedziele

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 1.73 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Prosty sposób na zwiększenie ruchu na stronie ? raport GS1

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 295.04 KB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Raport “Portfel Polaka”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 17.03 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Raport “Płatności cyfrowe 2017”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 10.97 MB
Data dodania: 5.07.2018

?Płatności cyfrowe 2017? jest drugą edycją, a zarazem kontynuacją raportu ?Płatności cyfrowe 2016? – pierwszej takie publikacji w Polsce, która była kompleksowym spojrzeniem na temat elektronicznych płatności, a także płatności z podziałem na online-mobile-offline. W publikacji udało się zbadać, ile osób kupuje oraz płaci elektronicznie, ile kupuje oraz płaci mobilnie, jakie są najpopularniejsze produkty finansowe i transakcyjne, za pomocą jakich sposobów płatniczych Polacy kupują w internecie, z jakich form płatności mobilnych korzystają. Nowymi tematami w edycji 2017 są płatności wirtualnymi walutami oraz dział na temat płatności przyszłości.

Pobierz
Raport – “E-grocery w Polsce Zakupy spożywcze”

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 10.91 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Raport – Rynek e-commerce w Rumuni

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 0 bytes
Data dodania: 5.07.2018

Zapraszamy do lektury raportu nt. rumuńskiego rynku e-commerce udostępnionego Izbie Gospodarki Elektronicznej przez zaprzyjaźnioną organizację e-commerce w Rumunii GPeC -www.gpec.ro. Link do raportu: https://www.gpec.ro/blog/en/e-commerce-market-report-2017-romanians-purchased-online-2-8-billion-euro-worth-of-produc

Pobierz
Raport – e-Commerce w Czechach 2017 r.

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 628.74 KB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
Raport na temat rynku e-commerce w Czechach

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 5.61 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz
?Omni-commerce. Kupuję wygodnie?

Rodzaj pliku:
Rozmiar pliku: 27.05 MB
Data dodania: 5.07.2018



Pobierz