GS1 Polska uruchomiła platformę eProdukty

...

eProdukty to baza produktów stworzona przez Uczestników Systemu GS1. Towary identyfikowane są po kodach EAN (numerach GTIN), co zapewnia ich wiarygodność i jednoznaczność. Na platformie znajduje się obecnie ponad 30 milionów produktów, zawierających podstawowe atrybuty produktowe.

Z platformy eProdukty mogą skorzystać firmy tworzące aplikacje mobilne, sklepy internetowe i stacjonarne, sieci handlowe, porównywarki cenowe i agencje badania rynku.

Rynek e-commerce potrzebuje rozwiązań, które umożliwiają przesyłanie sprawdzonej informacji produktowej między nabywcami i sprzedawcami. Dzięki użyciu kodu EAN (numeru GTIN) firmy nie tracą kontroli nad tworzeniem i przetwarzaniem danych produktowych, a kupujący mogą się upewnić, że wybrany w sieci produkt jest unikalny i pochodzi ze sprawdzonego źródła.

Wyszukiwarka numerów EAN na platformie eProdukty służy przedsiębiorstwom  z różnych branż do sprawdzania, czy dany kod kreskowy został nadany przez uprawnioną organizację, a także do jakiego produktu został przypisany.

„W ramach platformy eProdukty proponujemy użytkownikom weryfikację posiadanej przez nich bazy kodów i usunięcie ewentualnych błędów czy duplikacji. Umożliwiamy także pobranie wybranej bazy danych w postaci pliku CSV. eProdukty to rozwiązanie, które umożliwia skuteczną digitalizację posiadanych zasobów, a sama baza produktowa jest podstawą do budowania rozbudowanych branżowych katalogów produktowych” – komentuje Magdalena Krasoń-Wałęsiak, Menedżer ds. eCommerce w GS1 Polska.

Więcej informacji na stronie https://www.eprodukty.gs1.pl/

Kontakt:

Marta Szymborska
Menedżer ds. Komunikacji, PR i CSR
e-mail: marta.szymborska@gs1pl.org;
tel. kom.: 887 889 705

 

GS1 Polska – zarządza Systemem GS1 w Polsce. Jako jedyna upoważniona organizacja przyjmuje firmy i instytucje z Polski  i UE do Systemu GS1 oraz nadaje im uprawnienia do stosowania kodów kreskowych GS1. Wspiera Uczestników Systemu w efektywnym wdrażaniu standardów GS1, stanowiących zbiór wielobranżowych rozwiązań i narzędzi identyfikacyjnych oraz komunikacyjnych. Opracowuje rozwiązania krajowe oraz bierze aktywny udział w rozwijaniu globalnych standardów
i nowych zastosowań.

Więcej informacji www.gs1pl.org

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?