Future Mind nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Future Mind tworzy innowacyjne produkty cyfrowe, które kształtują przyszłość niejednej branży, ze szczególnym naciskiem na retailowe aplikacje mobilne. Firma realizuje więcej usług niż jedynie projektowanie i rozwijanie oprogramowania. Future Mind wspiera klientów również w podejmowaniu decyzji strategicznych i utrzymywaniu produktów cyfrowych przez cały cykl życia. Rozwiązania mobilne stworzone przez Future Mind wygrały liczne nagrody branżowe, a sama firma została wyróżniona za dynamiczny wzrost przez magazyny takie jak Forbes i Financial Times.
– Future Mind świadczy usługi technologiczno-doradcze i tworzy produkty cyfrowe dla klientów, których sukces zależy od doskonałego zrozumienia dużej liczby branż oraz istniejących między nimi zależności. Wierzymy, że członkostwo w e-Izbie pozwoli nam dzielić się unikalnym know-how z zakresu digital transformation i jednocześnie czerpać z wiedzy wąsko wyspecjalizowanych partnerów. Do naszych podstawowych wartości należą nieustanny rozwój i praca na rzecz zapewnienia najwyższej jakości, więc cenimy sobie także szansę lepszego poznania perspektywy firm o profilu podobnym do naszych klientów. Udział w pracach e-Izby będzie dla nas szansą, aby jeszcze dogłębniej zrozumieć problemy i potrzeby polskich biznesów w zakresie technologii – Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.
Cieszymy się, iż do grona firm zrzeszonych dołączyła kolejna firma działająca na rzecz transformacji cyfrowej biznesu. Pierwszymi efektami współpracy podzielimy się już niebawem
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej