Fotorelacja z konferencji Augmented Advertising & Sales

Za nami pierwsza edycja konferencji Augmented Advertising & Sales CEE – pierwszego eventu pokazującego praktyczne zastosowania technologii AR i VR w branżach e-commerce i retail.
Wśród prelegentów wydarzenia nie zabrakło współautorów cenionych realizacji VR i AR. O tym, jak wyjść poza obszar rozrywki opowiedział Przemysław Drosik, właściciel i założyciel domu postprodukcyjnego LocoMotive oraz autor postprodukcji głośnej realizacji ?Warsaw Rising VR? ? wielokrotnie nagradzanego filmu o Powstaniu Warszawskim w reżyserii Tomasza Dobosza, produkcji Mariusza Laszuka oraz autora zdjęć Marcina Magiery.
Duże wrażenie na uczestnikach Augmented Advertising & Sales wywarły prezentacje case studies marek takich jak Tymbark, Husqvarna, SuperExpo, Samsung czy Mercedes Benz.
Powtarzającym się tematem poruszanym podczas wystąpień było wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce. Mateusz Kusz, Head of Content Development w Selsey.pl, przekonywał, że rozwój aplikacji VR to trend, który już teraz widać zarówno w przemyśle meblarskim, odzieżowym, jak i odzieżowym.
Dyskusja o możliwościach VR i AR
Dopełnieniem ciekawych prezentacji praktyków oraz badaczy VR i AR stała się ciekawa dyskusja o możliwościach i ograniczeniach rozwoju technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w rozwoju biznesowym. Swoje poglądy wymienili:
- Wojciech Zięba, dyrektor e-Commerce i Omnichannel w Decathlon
- Krzysztof Wróbel z AR/VR Association Poland
- Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions w Microsoft
Augumented Advertising & Sales CEE to pierwsza tego typu konferencją w naszej części Europy. Współorganizatorami wydarzenia były: agencja ContentHouse, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Izba Gospodarki Elektronicznej. Konferencja została objęta patronatem międzynarodowych organizacji: AR/VR Association oraz Ecommerce Europe.
WYSTĄPIENIA
NETWORKING
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej