Fotorelacja z konferencji Augmented Advertising & Sales

...

Za nami pierwsza edycja konferencji Augmented Advertising & Sales CEE – pierwszego eventu pokazującego praktyczne zastosowania technologii AR i VR w branżach e-commerce i retail.

Wśród prelegentów wydarzenia nie zabrakło współautorów cenionych realizacji VR i AR. O tym, jak wyjść poza obszar rozrywki opowiedział Przemysław Drosik, właściciel i założyciel domu postprodukcyjnego LocoMotive oraz autor postprodukcji głośnej realizacji ?Warsaw Rising VR? ? wielokrotnie nagradzanego filmu o Powstaniu Warszawskim w reżyserii Tomasza Dobosza, produkcji Mariusza Laszuka oraz autora zdjęć Marcina Magiery.

 

Duże wrażenie na uczestnikach Augmented Advertising & Sales wywarły prezentacje case studies marek takich jak Tymbark, Husqvarna, SuperExpo, Samsung czy Mercedes Benz.

Powtarzającym się tematem poruszanym podczas wystąpień było wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce. Mateusz Kusz, Head of Content Development w Selsey.pl, przekonywał, że rozwój aplikacji VR to trend, który już teraz widać zarówno w przemyśle meblarskim, odzieżowym, jak i odzieżowym.

Dyskusja o możliwościach VR i AR
Dopełnieniem ciekawych prezentacji praktyków oraz badaczy VR i AR stała się ciekawa dyskusja o możliwościach i ograniczeniach rozwoju technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości w rozwoju biznesowym. Swoje poglądy wymienili:

  • Wojciech Zięba, dyrektor e-Commerce i Omnichannel w Decathlon
  • Krzysztof Wróbel z AR/VR Association Poland
  • Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions w Microsoft 

Augumented Advertising & Sales CEE to pierwsza tego typu konferencją w naszej części Europy. Współorganizatorami wydarzenia były: agencja ContentHouse, Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB oraz Izba Gospodarki Elektronicznej. Konferencja została objęta patronatem międzynarodowych organizacji: AR/VR Association oraz Ecommerce Europe.

WYSTĄPIENIA

NETWORKING 

Zobacz także:

Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

e-Izba rusza z nowym cyklem publikacji o zagranicznych rynkach e-commerce. Jednym z naszych celów jest wsparcie i […]

Czytaj więcej
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

Serdecznie zapraszamy na lipcowe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online, których tematem przewodnim będą “Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?