European Digital Commerce Poland: rozwój e-commerce przyspiesza

Pandemia i związane z nią ograniczenia gospodarcze zmieniły preferencje konsumentów i przyspieszyły rozwój zakupów w niespotykanym wcześniej tempie. E-commerce stał się dla firm wiodącym kanałem sprzedaży, bez którego trudno dziś sobie wyobrazić konkurencyjną, dobrze prosperujące przedsiębiorstwo w branży handlu detalicznego. Cyfrowa rewolucja wymaga ciągłej adaptacji do nowych warunków i poszukiwania nowych rozwiązań. Konferencja European Digital Commerce jest odpowiedzią na potrzeby i okazją do poznania najbardziej efektywnych strategii i narzędzi związanych z e-handlem.
Podczas konferencji omawiane będą najważniejsze trendy i zagadnienia branży e-commerce jak m.in. sprzedaż wielokanałowa, collaborative commerce, rola marketplace’ów, kształtowanie procesu zakupowego, rozwój technologii pomocnej w handlu online, ekspansja na międzynarodowe rynki. Opowiedzą o nich eksperci specjalizujący się zarówno w rynku polskim, jak i zagranicznym. Ich wystąpienia, a także panele dyskusyjne pozwolą uczestnikom lepiej poznać najważniejsze trendy na rynku e-commerce i będą inspiracją do wdrożenia nowych rozwiązań w swoich firmach.
Dzięki udziałowi w konferencji, uczestnicy:
- dowiedzą się jak opracować skuteczną strategię sprzedaży online uwzględniając najważniejsze rynkowe czynniki
- poznają innowacyjne narzędzia, technologie i rozwiązania gwarantujące największy zwrot z inwestycji
- zdobędą wiedzę na temat najlepszych praktyk czołowych ekspertów branży
- dowiedzą się jakie trendy będą kształtowały handel online w najbliższych miesiącach i latach
- poznają nowe ścieżki dotarcia do klientów
- pogłębią swoją wiedzę na temat zarządzania sprzedażą online
Uczestnikom gwarantujemy:
- udział uznanych ekspertów branży e-commerce, dzielących się wiedzą i doświadczeniem, z takich firm jak Allegro, Answear.com, Auto1 Group, Bluerank, Carrefour Polska, Grupa Empik, MediaMarkt, OLX Group, PayU, PepsiCo Poland, Play, Reckitt i VTEX.
- możliwość współuczestniczenia w dyskusjach i zadawania pytań
17 czerwca 2021 / online / udział bezpłatny
Rejestracja: https://bit.ly/341KECE
Organizatorami konferencji są „Puls Biznesu” i VTEX, partnerem jest Bluerank. Izba Gospodarki Elektronicznej objęła wydarzenie patronatem.
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej