Era post (third party) cookies – jak się do niej przygotować? Raport Bluerank.

...

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zapowiadane m.in. przez Google zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Co to oznacza dla reklamodawców? W niektórych obszarach online marketingu nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych. Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? – Bluerank wraz z ekspertami zewnętrznymi przygotował bezpłatny raport „Era post (third party) cookies”.

W dokumencie, podzielonym na dwie części autorzy najpierw szczegółowo wyjaśniają, jakie zmiany nas czekają i jak się do nich możemy przygotować.

Druga część raportu poświęcona jest działaniom strategicznym – jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? Odpowiada także na kluczowe pytania: skąd będziemy mogli czerpać dane o użytkownikach? Czy wzrośnie rola first party cookie?

Głos zabierają także eksperci zewnętrzni, przedstawiciele e-commerce z Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon – którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami.

Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.

 

Dokument jest bezpłatny. Można go pobrać pod linkiem: https://ebook.bluerank.pl/

 

Bluerank od 15 lat świadczy swoim Partnerom usługi z zakresu marketingu internetowego. Szerokie spektrum działań agencji skupia się na zagospodarowaniu całej ścieżki Customer Journey. Wykorzystując strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, Bluerank wspiera Partnerów w kształtowaniu decyzji zakupowych ich klientów.

 

Więcej informacji. Czego dowiesz się z raportu?:

Część I:

  • Czy jako marketerzy powinniśmy obawiać się nowej rzeczywistości – tzw. ery post (third party) cookies?
  • Czym jest Google Consent Mode?
  • Czy zmiany dotyczą również Facebooka?
  • Jakie warunki powinna spełniać prawidłowa zgoda na działania marketingowe w Internecie?
  • Czym jest Transparency & Consent Framework v2.0 i jak może pomóc Ci w wypełnianiu obowiązków wynikających z regulacji prawnych?

 

Cześć II:

  • Jak przygotować się do zmian strategicznie?
  • Co zmiany oznaczają dla e-commerce? Swoimi doświadczeniami i opiniami dzielą się eksperci z czterech marek: Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon.
  • Mamy już dane i co teraz? Integracja, komunikacja, pomiar, efekt. Jak tworzyć i wykorzystywać zaawansowane segmenty 1st party? (Google marketing Platform).
  • Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies?

 

Kontakt:

Marta Markowska

Marketing Manager w Bluerank Sp. z o.o.
m.markowska@bluerank.pl
Linkedin

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?