Era post (third party) cookies – jak się do niej przygotować? Raport Bluerank.

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zapowiadane m.in. przez Google zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Co to oznacza dla reklamodawców? W niektórych obszarach online marketingu nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych. Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? – Bluerank wraz z ekspertami zewnętrznymi przygotował bezpłatny raport „Era post (third party) cookies”.
W dokumencie, podzielonym na dwie części autorzy najpierw szczegółowo wyjaśniają, jakie zmiany nas czekają i jak się do nich możemy przygotować.
Druga część raportu poświęcona jest działaniom strategicznym – jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? Odpowiada także na kluczowe pytania: skąd będziemy mogli czerpać dane o użytkownikach? Czy wzrośnie rola first party cookie?
Głos zabierają także eksperci zewnętrzni, przedstawiciele e-commerce z Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon – którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami.
Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.
Dokument jest bezpłatny. Można go pobrać pod linkiem: https://ebook.bluerank.pl/
Bluerank od 15 lat świadczy swoim Partnerom usługi z zakresu marketingu internetowego. Szerokie spektrum działań agencji skupia się na zagospodarowaniu całej ścieżki Customer Journey. Wykorzystując strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, Bluerank wspiera Partnerów w kształtowaniu decyzji zakupowych ich klientów.
Więcej informacji. Czego dowiesz się z raportu?:
Część I:
- Czy jako marketerzy powinniśmy obawiać się nowej rzeczywistości – tzw. ery post (third party) cookies?
- Czym jest Google Consent Mode?
- Czy zmiany dotyczą również Facebooka?
- Jakie warunki powinna spełniać prawidłowa zgoda na działania marketingowe w Internecie?
- Czym jest Transparency & Consent Framework v2.0 i jak może pomóc Ci w wypełnianiu obowiązków wynikających z regulacji prawnych?
Cześć II:
- Jak przygotować się do zmian strategicznie?
- Co zmiany oznaczają dla e-commerce? Swoimi doświadczeniami i opiniami dzielą się eksperci z czterech marek: Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon.
- Mamy już dane i co teraz? Integracja, komunikacja, pomiar, efekt. Jak tworzyć i wykorzystywać zaawansowane segmenty 1st party? (Google marketing Platform).
- Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies?
Kontakt:
Marta Markowska
Marketing Manager w Bluerank Sp. z o.o.
m.markowska@bluerank.pl
Linkedin
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej