Era post (third party) cookies – jak się do niej przygotować? Raport Bluerank.

...

Przed rynkiem reklamy staje wyzwanie – zapowiadane m.in. przez Google zmiany w przeglądarkach polegające na eliminacji ciasteczek 3rd party. Co to oznacza dla reklamodawców? W niektórych obszarach online marketingu nawet radykalne ograniczenie możliwości realizacji kampanii reklamowych. Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? – Bluerank wraz z ekspertami zewnętrznymi przygotował bezpłatny raport „Era post (third party) cookies”.

W dokumencie, podzielonym na dwie części autorzy najpierw szczegółowo wyjaśniają, jakie zmiany nas czekają i jak się do nich możemy przygotować.

Druga część raportu poświęcona jest działaniom strategicznym – jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies? Odpowiada także na kluczowe pytania: skąd będziemy mogli czerpać dane o użytkownikach? Czy wzrośnie rola first party cookie?

Głos zabierają także eksperci zewnętrzni, przedstawiciele e-commerce z Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon – którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i opiniami.

Patronat nad raportem objęła Izba Gospodarki Elektronicznej.

 

Dokument jest bezpłatny. Można go pobrać pod linkiem: https://ebook.bluerank.pl/

 

Bluerank od 15 lat świadczy swoim Partnerom usługi z zakresu marketingu internetowego. Szerokie spektrum działań agencji skupia się na zagospodarowaniu całej ścieżki Customer Journey. Wykorzystując strategiczne podejście i własne innowacyjne narzędzia, Bluerank wspiera Partnerów w kształtowaniu decyzji zakupowych ich klientów.

 

Więcej informacji. Czego dowiesz się z raportu?:

Część I:

  • Czy jako marketerzy powinniśmy obawiać się nowej rzeczywistości – tzw. ery post (third party) cookies?
  • Czym jest Google Consent Mode?
  • Czy zmiany dotyczą również Facebooka?
  • Jakie warunki powinna spełniać prawidłowa zgoda na działania marketingowe w Internecie?
  • Czym jest Transparency & Consent Framework v2.0 i jak może pomóc Ci w wypełnianiu obowiązków wynikających z regulacji prawnych?

 

Cześć II:

  • Jak przygotować się do zmian strategicznie?
  • Co zmiany oznaczają dla e-commerce? Swoimi doświadczeniami i opiniami dzielą się eksperci z czterech marek: Grupy Empik, Tradedoubler, Edrone oraz Decathlon.
  • Mamy już dane i co teraz? Integracja, komunikacja, pomiar, efekt. Jak tworzyć i wykorzystywać zaawansowane segmenty 1st party? (Google marketing Platform).
  • Jak zapewnić sobie konkurencyjność w świecie bez third party cookies?

 

Kontakt:

Marta Markowska

Marketing Manager w Bluerank Sp. z o.o.
m.markowska@bluerank.pl
Linkedin

Zobacz także:

E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Pakiet VAT e-commerce. WSTO oraz procedura VAT-OSS
Pakiet VAT e-commerce. WSTO oraz procedura VAT-OSS

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, dedykowane przedstawicielom e-sklepów oraz platform sprzedażowych, które odbędą się już […]

Czytaj więcej
Sente nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Sente nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

W ostatnim czasie do społeczności firm zrzeszonych w e-Izbie dołączyło Sente, firma specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?