Milion złożonych zamówień, 1000 zaufanych partnerów, z których czołowa piątka odnotowała w ostatnim roku wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Empik, który od ponad 20 lat prowadzi w internecie sprzedaż własną (jako uzupełnienie handlu stacjonarnego) i wypracował mocną pozycję w TOP 3 polskiego e-commerce [1], teraz stawia na intensywny rozwój marketplace z jakościową i starannie wyselekcjonowaną ofertą oraz podsumowuje dotychczasowe działanie platformy. Zachęca innych sprzedawców online do współpracy, oferując im szansę na rozwój i dotarcie do milionów nowych klientów.
Marketplace napędza e-commerce
Jak wskazuje Patrycja Sass-Staniszewska, prezes zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej: – Patrząc na znaczący rozwój polskiego e-commerce, szczególnie w ujęciu B2B e-commerce, którego wartość w 2020 r. szacowana jest na 450 mld zł, a blisko 50% firm B2B spodziewa się wzrostu zakupów na platformach marketplace w ciągu 3 lat, Empik już jako założyciel od lat związany z naszą e-Izbą jest niewątpliwie liderem na polskim rynku oraz stanowi ogromną szansę dla sprzedawców na rozwój i dotarcie do nowego klienta.
W czołówce e-commerce
– Przez ponad 20 lat obecności w e-commerce zbudowaliśmy cenne doświadczenie i skupiliśmy wokół siebie miliony odbiorców, nastawionych na rozwój rozmaitych zainteresowań, poszukujących inspiracji na spędzanie wolnego czasu i produktów do realizacji codziennych aktywności. Jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek, plasującą się w czołówce zestawień i rankingów najsilniejszych brandów. Cieszymy się dużym zaufaniem, a tym samym wiarygodnością wśród klientów. Teraz również inni sprzedawcy online mogą korzystać z siły marki Empik, naszej wiedzy i skali dotarcia, rozwijając w ten sposób własny biznes. Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku
Rozwój biznesu na korzystnych zasadach
Czołowa piątka dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotowała wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. – Dzięki temu, że Empik tak mocno wszedł w rynek internetowy, jest dostępny dla każdego, nawet w mniejszych miejscowościach. Produkty, które wcześniej, w innych kanałach sprzedaży cieszyły się mniejszą popularnością tutaj zdobyły nowych odbiorców – podkreśla Monika Labuda, dyrektor operacyjny Fajneceny.pl, jeden ze sprzedawców na Empik.com.
– Stawiamy na zaufanych partnerów – duże i średnie firmy o ugruntowanej pozycji i z doświadczeniem w obszarze e-commerce, wyznające zbliżone do naszych wartości. My zaś oferujemy im indywidualne podejście i wsparcie dedykowanego opiekuna biznesowego, widoczność produktów dla milionów klientów Empik.com oraz objęcie ich ofert kampaniami marketingowymi, które realizujemy przez cały rok. W odróżnieniu od konkurencji, poza standardową prowizją od sprzedaży nie pobieramy od sprzedawców dodatkowych opłat. Ta jest zaś naliczana dopiero w momencie potwierdzenia realizacji zamówienia, a w przypadku rezygnacji klienta z zakupów sprzedawca nie jest obciążany żadnymi kosztami. Rafał Murawski, manager marketplace w Empiku
