Ecometrixo nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Ecometrixo to narzędzie do analizy e-commerce, które agreguje dane ze wszystkich źródeł reklamowych i przelicza je na najważniejsze KPI. Najistotniejszą funkcją narzędzia jest gromadzenie zebranych danych w jednym miejscu, w postaci tabel i wykresów. Czytelny i przejrzysty panel umożliwia analizowanie wyników, wydatków oraz przychodów w czasie rzeczywistym. Dzięki pełnej automatyzacji, istnieje możliwość cyklicznej wysyłki raportów z wynikami i dodawania własnych kosztów.

„Jako polski start-up, który dopiero pojawił się na rynku e-commerce, lecz za którym stoją osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży, jest nam bardzo miło, że możemy dołączyć do tak sprawnie rozwijającej się organizacji, jaką jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Misja i wizja, jaką kieruje się e-Izba jest nam bardzo bliska i cieszymy się, że naszym członkostwem możemy wspierać polski rynek e-commerce w zakresie analizy danych oraz obliczania wskaźników efektywności. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania oraz wiedza na temat analityki e-commerce przyczynią się do rozwoju tej tematyki w handlu elektronicznym. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z e-Izbą będzie owocna i przyniesie wiele korzyści dla obu stron” – mówi o dołączeniu do e-Izby Maciej Stodolny, CEO Ecometrixo

Cieszymy się, iż kolejna firma działająca na rzecz transformacji cyfrowej i usprawnienia e-sklepów dołączyła do naszej społeczności.

Zobacz także:

Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią –  Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Izba Gospodarki Elektronicznej z kolejną uczelnią – Państwową Szkołą Wyższą im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej

W czerwcu br. Izba Gospodarki Elektronicznej weszła we współpracę z Państwową Szkołą Wyższą w Białej Podlaskiej, w […]

Czytaj więcej
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”
Webinar „A może Rosja? Skuteczna e-sprzedaż na rynku wschodnim”

Sprzedaż on-line w Rosji odnotowała dynamiczny rozwój, ponieważ pandemia zmusiła rodzime firmy do wejścia w świat internetu. […]

Czytaj więcej
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?
Jak dzisiaj budować spójną markę osobistą w przestrzeni online?

Jakie działania przynoszą korzyści w obszarze budowania spójnej marki, wyróżniającej się na rynku?  W jakim kierunku ewoluowały […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?