Ecometrixo nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

...

Ecometrixo to narzędzie do analizy e-commerce, które agreguje dane ze wszystkich źródeł reklamowych i przelicza je na najważniejsze KPI. Najistotniejszą funkcją narzędzia jest gromadzenie zebranych danych w jednym miejscu, w postaci tabel i wykresów. Czytelny i przejrzysty panel umożliwia analizowanie wyników, wydatków oraz przychodów w czasie rzeczywistym. Dzięki pełnej automatyzacji, istnieje możliwość cyklicznej wysyłki raportów z wynikami i dodawania własnych kosztów.

„Jako polski start-up, który dopiero pojawił się na rynku e-commerce, lecz za którym stoją osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży, jest nam bardzo miło, że możemy dołączyć do tak sprawnie rozwijającej się organizacji, jaką jest Izba Gospodarki Elektronicznej. Misja i wizja, jaką kieruje się e-Izba jest nam bardzo bliska i cieszymy się, że naszym członkostwem możemy wspierać polski rynek e-commerce w zakresie analizy danych oraz obliczania wskaźników efektywności. Mamy nadzieję, że nasze rozwiązania oraz wiedza na temat analityki e-commerce przyczynią się do rozwoju tej tematyki w handlu elektronicznym. Jesteśmy przekonani, że nasza współpraca z e-Izbą będzie owocna i przyniesie wiele korzyści dla obu stron” – mówi o dołączeniu do e-Izby Maciej Stodolny, CEO Ecometrixo

Cieszymy się, iż kolejna firma działająca na rzecz transformacji cyfrowej i usprawnienia e-sklepów dołączyła do naszej społeczności.

Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19

Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]

Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!  Już po raz 9-ty […]

Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?