e-Izba wraca z 7 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!

...

Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców znalazło się w ciężkiej sytuacji biznesowej. Na akcję składają się cykle bezpłatnych warsztatów online, które pozwolą wielu biznesom na odnalezienie się w nowej rzeczywistości cyfrowej oraz dotarcie do konsumentów poprzez nowy kanał sprzedaży. Najbliższe warsztaty odbędą się w terminie 12.04-16.04.2021

Szacuje się, iż w okresie pandemii powstało ok. 11 tys. nowych e-sklepów. e-Izba startując z ogólnopolską akcją edukacyjną jako pierwsza, przeszkoliła w ciągu 6 edycji ponad 2000 uczestników, dając przedsiębiorcom szansę na rozwój oraz poprawę wyników. Akcja Go! e-Commerce skierowana jest do wszystkich, którzy do tej pory działali wyłącznie stacjonarnie bądź stawiają pierwsze kroki w działalności internetowej. 

Podczas każdego cyklu Go! e-Commerce eksperci e-Izby krok po kroku omawiają, jak szybko i w przystępnej cenie przenieść działalność do Internetu. Bezpłatne warsztaty, oprócz wartości merytorycznej, dostarczają praktycznych informacji, przydatnych na co dzień. Ponadto są one doskonałą okazją do zadawania ważnych pytań i rozwiązania biznesowych wątpliwości. 

„Rok 2020, naznaczony COVID-19, był rokiem obfitującym w wydarzenia, które podkreśliły znaczenie cyfryzacji we wszystkich obszarach gospodarki i społeczeństwa. Go! e-Commerce oraz edukacja małych przedsiębiorców w transformacji cyfrowej ma ogromne znaczenie, dlatego e-Izba chce jeszcze bardziej zadbać i otworzyć się na podmioty, którym potrzebna jest pomoc legislacyjna, edukacyjna i promocyjna, aby rosły w siłę na polskim oraz międzynarodowym rynku e-commerce. Zapraszamy na kolejny cykl Go! e-Commerce 2021”Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej. 

Cykl Go! e-Commerce składa się z następujących sekcji tematycznych:

  • TECHNOLOGIE E-COMMERCE: Jak stworzyć sklep internetowy (m.in. jaką technologię wybrać, aby ruszyć ze sprzedażą online, jak zarządzać sprzedażą itp.)?
  • PRAWO: Jak stworzyć regulamin sklepu i politykę prywatności?
  • PŁATNOŚCI: Jakie technologie płatności online wybrać oraz jak je szybko wdrożyć w powstającym sklepie online?
  • LOGISTYKA I MAGAZYNOWANIE: Od czego zacząć w obszarze logistyki? Możliwości współpracy z firmami kurierskimi oraz modele dostaw.
  • OBSŁUGA KLIENTA: Jakie mechanizmy wdrożyć w sklepie, aby obsługa klienta przebiegała bezproblemowo?

 

Najbliższy cykl warsztatów odbędzie się od poniedziałku 12.04 do piątku 16.04 włącznie, a w programie: 

 

PONIEDZIAŁEK 12.04 godz. 13:00

Prelegentki:

Aleksandra Batko-Strojek – specjalista ds. marketingu i PR w Sky-Shop.pl
Kinga Tobała – specjalista ds. copywritingu w Sky-Shop.pl

Temat: Dropshipping w sklepie internetowym

  • Czym jest i jak działa dropshipping?
  • Co jest potrzebne, aby założyć sklep w dropshippingu? Koszty prowadzenia e-sklepu.
  • Dokumenty sprzedaży w sklepie dropshippingowym (czy sklep musi posiadać kasę fiskalną, rozliczenie na podstawie faktury imiennej).
  • Gdzie szukać hurtowni dropshippingowych i o co pytać przed rozpoczęciem współpracy?
  • Integracja z hurtownią – omówienie zasad działania modułu integracji.
  • Podsumowanie – najważniejsze zalety dropshippingu.

Link do webinaru: 

https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/dropshipping-w-sklepie-internetowym?type=detailed

 

WTOREK 13.04 godz. 11:00

Prelegentka: Agnieszka Witońska-Pakulska – Kancelaria Pakulski Kilarski i Wspólnicy

Temat: Sklep internetowy – kwestie prawne, o których nie można zapomnieć!

  • Checkbox’y i oświadczenia w procesie zakupowym.
  • Przetwarzanie danych osobowych Klientów sklepu.
  • Regulamin sklepu internetowego i klauzule niedozwolone.
  • Zgoda na wysyłkę newsletter’a.

Link do webinaruhttps://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/kwestie-prawne-o-ktorych-nie-mozna-zapomniec-przy-budowaniu-sklepu-internetowego?type=detailed

 

ŚRODA 14.04 godz. 11:00

Prelegent: Adam Miziołek – Country Manager Twisto

Temat: Sklep przyjazny dla kupującego – jak zapewnić najlepsze doświadczenie w procesie koszykowym.

 

Link do webinaru:https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/sklep-przyjazny-dla-kupujacego-jak-zapewnic-najlepsze-doswiadczenie-w-procesie-koszykowym?type=detailed

 

CZWARTEK 15.04 godz. 13:00

Prelegentka: Anna Konopa – CEO Setup.pl

Temat: Jak wybrać odpowiedni marketplace spośród 200 dostępnych w regionie DACH?

  • kluczowe elementy sprzedaży online, bo przecież  “każdy ma swój Everest”
  • marketplace’y – globlanie i lokalnie 
  • 200 dostępnych marketplace’ów w regionie DACH
  • przykłady efektywnego crossboarder – case study

Link do webinaru: https://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-wybrac-odpowiedni-marketplace-sposrod-200-dostepnych-w-regionie-dach?type=detailed

 

PIĄTEK 16.04 godz. 11:00

Prelegent: Wojciech Szymański – CEO Ideo Force

Temat: Jak skutecznie obstawiać touchpoint’y w grze o klienta?

  • Które kanały generują największą sprzedaż?
  • Współczynnik konwersji a wolumen sprzedaży.
  • Case studies.

Link do webinaruhttps://app.livestorm.co/izba-gospodarki-elektronicznej/jak-skutecznie-obstawiac-touchpointy-w-grze-o-klienta?type=detailed

 

Więcej informacji o akcji Go! e-Commerce oraz relacje z poprzednich edycji: https://eizba.pl/go-e-commerce/ 

Zachęcamy również do zapoznania się z materiałami ze szkoleń ,,Profesjonalny e-sklep. Regulamin i klauzule abuzywne”: https://eizba.pl/profesjonalny-e-sklep/

Swoje zaangażowanie w inicjatywę Go! e-Commerce potwierdziły miasta Rybnik, Tarnów i Warszawa oraz organizacje – Warszawska Izba Gospodarcza. Regionalna Izba Gospodarcza Pomorza i Izba Przemysłowo-Handlowa w Toruniu.  Jesteśmy też na etapie rozmów z władzami pozostałych miast, aby z akcją dotrzeć do jak najszerszego grona przedsiębiorców. 

Zobacz także:

e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”
e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika “Zrównoważony e-commerce”

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. […]

Czytaj więcej
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?