e-Izba łączy biznes na spotkaniach grupy merytorycznej New Technology for Omnicommerce!

...

24 czerwca odbyło się drugie z czterech zaplanowanych w tym roku spotkań grupy merytorycznej e-Izby New Technology for Omnicommerce, której szefem jest Jarosław Sokolnicki, Head of Microsoft Technology Center w Microsoft Polska. Podczas spotkania OmniCommunication przedstawicielom e-sklepów, platform marketplace, branży retail oraz branży finansowej zostały zaprezentowane najnowsze rozwiązania startupów technologicznych.

Tematem spotkania było wielokanałowe podejście do marketingu, sprzedaży i obsługi klientów w sposób, który tworzy zintegrowane i spójne doświadczenie klienta, niezależnie od tego, w jakim kanale się porusza.

Celem grupy roboczej Izby Gospodarki Elektronicznej – New Technology for Omnicommerce, której Microsoft został Partnerem – jest nawiązanie współpracy z obiecującymi spółkami technologicznymi oraz startupami, które będą mogły prezentować swoje usługi i rozwiązania branżom w obszarach związanych z e-commerce. Działalność Grupy ma wymiar informacyjny, edukacyjny, jak i operacyjny.

Podczas spotkania, przed potencjalnymi partnerami biznesowymi, swoje rozwiązania zaprezentowały najciekawsze startupy technologiczne:

  • Zowie – samoucząca się sztuczna inteligencja, która bezproblemowo przyswaja dane i uczy się, jak odpowiadać na pytania klientów.
  • Cux – narzędzie do automatyzacji UX.
  • AI BUSTERS – technologia autonomicznie analizująca wiadomości przychodzące i z pomocą sztucznej inteligencji wspierająca konsultantów obsługi klienta.
  • Abyss Glass – technologia luster interaktywnych.
  • Infobip – platforma komunikacyjna w chmurze omnichannel dla programistów i firm.
  • Pobuca – platforma go-to-market dla marek i sprzedawców detalicznych.
  • Migam – narzędzie do obsługi osób głuchoniemych w języku migowym.
  • Open Loyalty – oprogramowanie do programów lojalnościowych.
  • Microsoft Technology Center – usługi poznawcze.

W najbliższym czasie przewidziane są kolejne spotkania startupów ze światem biznesu omnichannel:
● 01.10.2021 – OmniJourney. Intelligent Customer Journey, czyli o procesie zakupowym z perspektywy nabywcy oraz dostawcy i interakcji pomiędzy osobami i zasobami zaangażowanymi w proces zakupu i sprzedaży.
● 25.11.2021 – OmniProcess. Omnichannel Process Automatization, czyli o tym, jakimi kanałami sprzedawcy powinni docierać do klienta, dla lepszych rezultatów, tak by być atrakcyjnym i konkurencyjnym na rynku.

Przedstawicieli sklepów internetowych, platform marketplace, branży retail, banków oraz ubezpieczycieli, zainteresowanych wdrożeniem najnowszych technologii oraz inwestycjami w cyfryzację biznesu, zapraszamy do udziału w spotkaniach: https://forms.gle/iKieJ2BKBrRWuBWZ9

 

Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
Rynek e-commerce w Finlandii

📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce.   🔷Tym razem opisujemy […]

Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów

W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]

Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”

Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?