e-Izba Fridays

Nasze spotkania edukacyjno-networkingowe stały się już obowiązkowym punktem w kalendarzach przedstawicieli firm zrzeszonych w e-Izbie. Są one bowiem okazją do zgłębienia wiedzy, wymiany doświadczenia oraz nawiązania nowych relacji biznesowych.

 

Do tej pory spotkania odbywały się w pierwsze piętki miesiąca, jednak zważywszy na okoliczności, tymczasowo przenieśliśmy je do Internetu.

Zachęcamy do obejrzenia relacji z minionych spotkań i czerpania inspiracji, prosto od naszych ekspertów.

Relacje z e-Izba Fridays Online

e-Izba Friday: e-Commerce B2B

W webinarze znajdziesz:

Roman Baluta, CEO Orba ,,Ewolucja B2B E-commerce”

  • definicja oraz rodzaje B2B E-commerce
  • B2B e-commerce dzisiaj
  • Przyszłość B2B e-commerce

Adam Chudzik, Head of B2B Sales Empik ,,Hybrydowe B2B”

  • konsumeryzacja b2b 
  • hybrydowa podróż klienta b2b
  • czynniki wzrostu e-Commerce marketing b2b

Bartłomiej Kiermasz, E-Commerce & Customer Experience Competency Center Lead Sii Polska ,,Na co zwrócić uwagę przy uruchamianiu E-Commerce B2B…. i czy można to streścić w 20 minut?”

  • Jak zaplanować taki projekt?
  • Jak przygotować organizację? (biznes i IT)
  • Jak przygotować klientów?

Prelegent: Roman Baluta - CEO Orba, Adam Chudzik - Head of B2B Sales Empik, Bartłomiej Kiermasz - E-Commerce & Customer Experience Competency Center Lead Sii Polska

Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Sprzedaż poprzez platformy e-commerce

W webinarze znajdziesz:

Kamila Grotowska, Education and Merchant Development Owner Allegro ,,Jak skutecznie sprzedawać na Allegro”

  • start na Allegro krok po kroku
  • dobre praktyki sprzedającego
  • narzędzia wspierające sprzedaż

Paweł Świderski, Head of Operations OLX ,,OLX dla biznesu, czyli jak w prowadzeniu firmy wykorzystać potencjał największego serwisu ogłoszeniowego w Polsce”

  • Poszukujesz klientów, odbiorców? Oni z pewnością są na OLX, czyli trochę liczb na początek. 
  • Brak bariery wejścia, czyli jak można rozpocząć sprzedaż na OLX od zaraz.
  • Czy to dobre miejsce dla mojej działalności? Czyli o tym, co zawiera oferta biznesowa OLX i jak z niej skorzystać.
  • Czy to dobry moment? Czyli o programie START OLX przygotowanym dla nowych Klientów.

Piotr Frankowski, Head of Empik Premium, Empik.com ,,Budowanie lojalności klienta na platformie Empik.com”

  • programy lojalnościowe w Empik
  • działania podjęte w odpowiedzi na pandemię
  • osiągnięte wyniki w okresie pandemii

Piotr Rozanski, Chief Marketing Officer Ozon.ru ,,Cross-border: wejście na rosyjski rynek e-commerce z Ozon.ru” 

  • E-commerce w Rosji
  • Wpływ COVID-19 na sprzedaż on-line
  • Sprzedaż cross-border na Ozon.ru

Róża Łakota, specjalista e-commerce MakesYouLocal ,,Handel transgraniczny – kraje bałtyckie w zasięgu ręki dzięki Pigu.lt” 

  • Co to jest Pigu.lt
  • Dlaczego warto sprzedawać w krajach bałtyckich
  • Jak zacząć działalność na makretplace Pigu.lt

Prelegent: Kamila Grotowska,

Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Słuchaj głosu konsumenta oraz.... premierowo wyników raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020"

W webinarze znajdziesz:

  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute, Prezentacja raportu „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”

Panel dyskusyjny dotyczący wyników raportu

Moderator:
Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby

Goście:

  • Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzająca, Mobile Institute
  • Jacek Kinecki, CCO, Przelewy24
  • Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager, Currency One
  • Jakub Czerwiński, VP Sales CEE, Adyen
  • Jakub Jasiński, Dyrektor e-Commerce & Omnichannel CCC

Panel dyskusyjny dotyczący komunikacji z klientem

Moderator:
Łukasz Woźnica, Business Development Leader, Apifonica

Goście:

  • Marta Zagożdżon, Account Director, ConTrust Communication,
  • Paweł Wojciechowski, Business Director, Performics

Prelegent:

Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: SMART DELIVERY

W webinarze znajdziesz:

Mateusz Pycia, CEO, Globkurier.pl ,,Czy to koniec iluzji o stabilnych łańcuchach dostaw? Czyli branża transportowa w dobie Covid-19”

  • Słów kilka o branży transportowej
  • Wpływ zmienności wolumenów transportowych
  • Zagrożenia w dostępie do produktów, przerwane łańcuchy dostaw
  • Presja na nowe formy wysyłek

Adam Tomczak, CEO, X-press Couriers ,,Optymalizacja dostaw do różnych krajów”

Dostępne opcje dostaw, co konsument ma do dyspozycji i jakie są opcje w różnych krajach  

  • To-door
  • PUDO: Mini-market, Parcel locker
  • Strefy bezpieczne / sąsiad
  • Zmiany opcji / czasu dostawy w trakcie dostawy
  • Doręczenia wieczorem
  • Dostawa w okienkach czasowych
  • Dostawa tego samego dnia
  • Dostawy dronami

Zwroty jako część dostawy

  • Pickup
  • Drop-off: Poczta, Parcel locker, Mini-market
  • Konsolidacja + grading
  • Re-sell w kraju lub regionie konsumenta
  • Drony

Fullfillment jako część UX i optymalizacja dostaw do danego regionu

Dominik Łyp, Kierownik Działu SME, InPost ,,Wpływ logistyki e-commerce na decyzje zakupowe”

  • InPost i innowacje;
  • Dostawa w sklepie, a decyzje zakupowe;
  • Rozwój sprzedaży poprzez logistykę.

Prelegent: Mateusz Pycia, CEO, Globkurier.pl, Adam Tomczak, CEO, X-Press Couriers

Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: SZTUCZNA INTELIGENCJA W SŁUŻBIE E-COMMERCE

W webinarze znajdziesz:

Paweł Wyborski, CEO, QuarticOn ,,Jak Chrome, Safari i FireFox mogą doprowadzić do upadku AI w ecommerce?”

  • Główne zadania dla AI w ecommerce i przykłady zastosowań
  • Google i inne przeglądarki zablokują j3rd party cookie – co to znaczy dla rozwiązań AI
  • Co mogę zrobić, aby moje narzędzia Marketing Automation oparte o AI nadal działały bo blokadzie 3rd party cookies

Przemysław Saniak, Business Development Manager. e-Commerce and Customer Experience Competency Center, Piotr Jankowski, Software Architect, SII Polska ,,Trendy na które warto zwrócić uwagę myśląc o AI i ecommerce”

  • Natural Language Generation
  • Profilowanie klientów na bazie sieci neuronowej
  • Chatboty

Prelegent: Paweł Wyborski - CEO, QuarticOn, Przemysław Saniak - Business Development Manager. e-Commerce and Customer Experience Competency Center, Piotr Jankowski - Software Architect, SII Polska

Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Debata Performance Marketing Trends 2021

W webinarze znajdziesz:

Moderator:
Magda Czachowska, Chief Growth Officer Optimise

Uczestnicy rozmowy:

  • Konrad Wiśniewski, Senior Social Ads Specialist, Bluerank
  • Marcin Michalski, Board Member ,Cube Group
  • Artur Michalak, Client Development Director Poland & CEE, Tradedoubler
  • Michał Karolczyk, Business Development&Marketing Director, Semahead

Agenda:

  • Wpływ COVID na e-commerce i performance marketing
  • Oczekiwane zmiany w social media i reklamie w wyszukiwarkach
  • Trendy w optymalizacji konwersji
  • Nowe rozwiązania dla e-commerce
  • Przyszłość afiliacji i performance marketingu

Prelegent:

Link do webinaru Pobierz prezentację

Zdjęcie materiały edukacyjne

Anastasiya Buryanova 
Event Specialist
Mail: wspolpraca@eizba.pl
Telefon: +48510075730