e-Izba Fridays
Nasze spotkania edukacyjno-networkingowe stały się już obowiązkowym punktem w kalendarzach przedstawicieli firm zrzeszonych w e-Izbie. Są one bowiem okazją do zgłębienia wiedzy, wymiany doświadczenia oraz nawiązania nowych relacji biznesowych.
Do tej pory spotkania odbywały się w pierwsze piętki miesiąca, jednak zważywszy na okoliczności, tymczasowo przenieśliśmy je do Internetu.
Zachęcamy do obejrzenia relacji z minionych spotkań i czerpania inspiracji, prosto od naszych ekspertów.
Relacje z e-Izba Fridays Online
e-Izba Friday: e-Commerce B2B
W webinarze znajdziesz:
Roman Baluta, CEO Orba ,,Ewolucja B2B E-commerce”
- definicja oraz rodzaje B2B E-commerce
- B2B e-commerce dzisiaj
- Przyszłość B2B e-commerce
Adam Chudzik, Head of B2B Sales Empik ,,Hybrydowe B2B”
- konsumeryzacja b2b
- hybrydowa podróż klienta b2b
- czynniki wzrostu e-Commerce marketing b2b
Bartłomiej Kiermasz, E-Commerce & Customer Experience Competency Center Lead Sii Polska ,,Na co zwrócić uwagę przy uruchamianiu E-Commerce B2B…. i czy można to streścić w 20 minut?”
- Jak zaplanować taki projekt?
- Jak przygotować organizację? (biznes i IT)
- Jak przygotować klientów?
Prelegent: Roman Baluta - CEO Orba, Adam Chudzik - Head of B2B Sales Empik, Bartłomiej Kiermasz - E-Commerce & Customer Experience Competency Center Lead Sii Polska Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Sprzedaż poprzez platformy e-commerce
W webinarze znajdziesz:
Kamila Grotowska, Education and Merchant Development Owner Allegro ,,Jak skutecznie sprzedawać na Allegro”
- start na Allegro krok po kroku
- dobre praktyki sprzedającego
- narzędzia wspierające sprzedaż
Paweł Świderski, Head of Operations OLX ,,OLX dla biznesu, czyli jak w prowadzeniu firmy wykorzystać potencjał największego serwisu ogłoszeniowego w Polsce”
- Poszukujesz klientów, odbiorców? Oni z pewnością są na OLX, czyli trochę liczb na początek.
- Brak bariery wejścia, czyli jak można rozpocząć sprzedaż na OLX od zaraz.
- Czy to dobre miejsce dla mojej działalności? Czyli o tym, co zawiera oferta biznesowa OLX i jak z niej skorzystać.
- Czy to dobry moment? Czyli o programie START OLX przygotowanym dla nowych Klientów.
Piotr Frankowski, Head of Empik Premium, Empik.com ,,Budowanie lojalności klienta na platformie Empik.com”
- programy lojalnościowe w Empik
- działania podjęte w odpowiedzi na pandemię
- osiągnięte wyniki w okresie pandemii
Piotr Rozanski, Chief Marketing Officer Ozon.ru ,,Cross-border: wejście na rosyjski rynek e-commerce z Ozon.ru”
- E-commerce w Rosji
- Wpływ COVID-19 na sprzedaż on-line
- Sprzedaż cross-border na Ozon.ru
Róża Łakota, specjalista e-commerce MakesYouLocal ,,Handel transgraniczny – kraje bałtyckie w zasięgu ręki dzięki Pigu.lt”
- Co to jest Pigu.lt
- Dlaczego warto sprzedawać w krajach bałtyckich
- Jak zacząć działalność na makretplace Pigu.lt
Prelegent: Kamila Grotowska, Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Słuchaj głosu konsumenta oraz.... premierowo wyników raportu "Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020"
W webinarze znajdziesz:
- Katarzyna Czuchaj-Łagód, Mobile Institute, Prezentacja raportu “Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2020”
Panel dyskusyjny dotyczący wyników raportu
Moderator:
Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes e-Izby
Goście:
- Katarzyna Czuchaj-Łagód, Dyrektor Zarządzająca, Mobile Institute
- Jacek Kinecki, CCO, Przelewy24
- Katarzyna Moszko-Stachowska, PR Manager, Currency One
- Jakub Czerwiński, VP Sales CEE, Adyen
- Jakub Jasiński, Dyrektor e-Commerce & Omnichannel CCC
Panel dyskusyjny dotyczący komunikacji z klientem
Moderator:
Łukasz Woźnica, Business Development Leader, Apifonica
Goście:
- Marta Zagożdżon, Account Director, ConTrust Communication,
- Paweł Wojciechowski, Business Director, Performics
Prelegent: Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: SMART DELIVERY
W webinarze znajdziesz:
Mateusz Pycia, CEO, Globkurier.pl ,,Czy to koniec iluzji o stabilnych łańcuchach dostaw? Czyli branża transportowa w dobie Covid-19”
- Słów kilka o branży transportowej
- Wpływ zmienności wolumenów transportowych
- Zagrożenia w dostępie do produktów, przerwane łańcuchy dostaw
- Presja na nowe formy wysyłek
Adam Tomczak, CEO, X-press Couriers ,,Optymalizacja dostaw do różnych krajów”
Dostępne opcje dostaw, co konsument ma do dyspozycji i jakie są opcje w różnych krajach
- To-door
- PUDO: Mini-market, Parcel locker
- Strefy bezpieczne / sąsiad
- Zmiany opcji / czasu dostawy w trakcie dostawy
- Doręczenia wieczorem
- Dostawa w okienkach czasowych
- Dostawa tego samego dnia
- Dostawy dronami
Zwroty jako część dostawy
- Pickup
- Drop-off: Poczta, Parcel locker, Mini-market
- Konsolidacja + grading
- Re-sell w kraju lub regionie konsumenta
- Drony
Fullfillment jako część UX i optymalizacja dostaw do danego regionu
Dominik Łyp, Kierownik Działu SME, InPost ,,Wpływ logistyki e-commerce na decyzje zakupowe”
- InPost i innowacje;
- Dostawa w sklepie, a decyzje zakupowe;
- Rozwój sprzedaży poprzez logistykę.
Prelegent: Mateusz Pycia, CEO, Globkurier.pl, Adam Tomczak, CEO, X-Press Couriers Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: SZTUCZNA INTELIGENCJA W SŁUŻBIE E-COMMERCE
W webinarze znajdziesz:
Paweł Wyborski, CEO, QuarticOn ,,Jak Chrome, Safari i FireFox mogą doprowadzić do upadku AI w ecommerce?”
- Główne zadania dla AI w ecommerce i przykłady zastosowań
- Google i inne przeglądarki zablokują j3rd party cookie – co to znaczy dla rozwiązań AI
- Co mogę zrobić, aby moje narzędzia Marketing Automation oparte o AI nadal działały bo blokadzie 3rd party cookies
Przemysław Saniak, Business Development Manager. e-Commerce and Customer Experience Competency Center, Piotr Jankowski, Software Architect, SII Polska ,,Trendy na które warto zwrócić uwagę myśląc o AI i ecommerce”
- Natural Language Generation
- Profilowanie klientów na bazie sieci neuronowej
- Chatboty
Prelegent: Paweł Wyborski - CEO, QuarticOn, Przemysław Saniak - Business Development Manager. e-Commerce and Customer Experience Competency Center, Piotr Jankowski - Software Architect, SII Polska Link do webinaru Pobierz prezentację
e-Izba Friday: Debata Performance Marketing Trends 2021
W webinarze znajdziesz:
Moderator:
Magda Czachowska, Chief Growth Officer Optimise
Uczestnicy rozmowy:
- Konrad Wiśniewski, Senior Social Ads Specialist, Bluerank
- Marcin Michalski, Board Member ,Cube Group
- Artur Michalak, Client Development Director Poland & CEE, Tradedoubler
- Michał Karolczyk, Business Development&Marketing Director, Semahead
Agenda:
- Wpływ COVID na e-commerce i performance marketing
- Oczekiwane zmiany w social media i reklamie w wyszukiwarkach
- Trendy w optymalizacji konwersji
- Nowe rozwiązania dla e-commerce
- Przyszłość afiliacji i performance marketingu
Prelegent: Link do webinaru Pobierz prezentację

Event Specialist
Mail: wspolpraca@eizba.pl
Telefon: +48510075730