e-Izba edukuje z performance marketingu!

...

Wraz z nowym tygodniem Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z nowym projektem edukacyjnym adresowanym do e-sklepów oraz platform sprzedażowych. W ramach projektu stworzyliśmy dedykowaną stronę, na której zebraliśmy merytoryczne, a zarazem praktyczne materiały edukacyjne oraz inspirujące wydarzenia z performance marketingu. Strona będzie na bieżąco uzupełniania o nowe materiały. Projekt jest też zapowiedzią konkursu Performance Marketing Diamonds 2021!

 

Na stronie edukacyjnej poświęconej w całości performance marketingowi znajdują się: 

  • Poradnik e-Izby: Performance Marketing, który został przygotowany przez grupę merytoryczną e-Izby. Jego treść została specjalnie dostosowana zarówno do działalności małych, jak i średnich oraz dużych e-sprzedawców. W Poradniku zawarte zostały m.in. informacje o tajnikach afiliacji, porady nt. zwiększania sprzedaży czy sposobów mierzenia efektywności. Co istotne, publikacja będzie stale aktualizowana, przez co będzie bogata w bieżące dane oraz trendy rynkowe. 
  • Szkoła Gospodarki Cyfrowej, w ramach której zrealizowaliśmy tydzień z performance marketingiem, czyli cykl warsztatów online dotyczących poszczególnych składowych marketingu efektywnościowego. W programie został poruszony m.in. temat Google Adwords, Google Analytics, SEO, komunikacji i reklamy na Facebooku oraz Instagramie, lejka sprzedażowego czy programmic marketingu. Wszystkie nagrania z zajęć opublikowane zostały w dedykowanej sekcji. 
  • Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie z branży performance marketingu, w którym znalazły się opisy, zakres kompetencji oraz dane kontaktowe. Katalog ułatwia rozeznanie w branży marketingu internetowego, w szczególności przedstawicielom MŚP.  
  • Case studies, zawierające opracowanie najlepszych kampanii z performance marketingu firm Semahead, Bluerank, Tradedoubler oraz Awin.   
  • Harmonogram oraz szczegóły przyszłorocznego konkursu Performance Marketing Diamonds. 

 

Szefowie Grupy Merytorycznej Performance Marketing o najnowszym projekcie edukacyjnym e-Izby, dedykowanym performance marketingowi:

 

,,Pomysł na zrealizowanie landing page zrodził się z chęci dostarczenia skondensowanej dawki wiedzy zarówno firmom, które już realizują e-commerce, jak i nowym graczom na rynku, którzy dzięki niemu nie popełnią tych samych błędów co ich poprzednicy. Izba Gospodarki Elektronicznej od wielu lat wspiera przedsiębiorców w zakresie edukacji, integrując ich również z dostawcami usług i ich specyficznym know-how. Poradnik wykorzystuje wiedzę ekspertów i doświadczenia firm zrzeszonych w Grupie Performance Marketing e-Izby, w której skład wchodzą przedstawiciele zarówno agencji, jak i sklepów internetowych. Lektura Poradnika Performance Marketing zapewni maksymalną dawkę wiedzy z zakresu trendów i działań, które z powodzeniem wykorzystywane są przez czołowych graczy na rynku – zapraszam do lektury’’  – Konrad Błazenek, CEO Semahead, szef Grupy Merytorycznej Performance Marketing. 

 

,,W ramach Grupy Performance Marketing Izby Gospodarki Elektronicznej udało się przygotować przewodnik po zakamarkach performance marketingu. Publikacja zawiera wartościowe rekomendacje dot. rozwiązań dla e-commerce, optymalizacji działań mających na celu zwiększenie wolumenu sprzedaży, współczynników konwersji, a także dobrych praktyk w zakresie prowadzenia programu afiliacyjnego. Nie ważne, czy prowadzisz mniejszy czy duży e-commerce. To naprawdę solidna baza wiedzy pisana przez praktyków biznesu”Magdalena Czachowska, Chief Growth Officer Optimise, szefowa Grupy Merytorycznej Performance Marketing. 

 

Zachęcamy do odwiedzin na https://eizba.pl/performance-marketing/

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?