e-Izba Digital Talk: Premiera poradnika „Zrównoważony e-commerce”

...

E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. Według analizy PwC [1] wartość polskiego e-commerce w 2026 r. wyniesie 162 mld zł. To nie tylko sektor ciągłych zmian, ale też szybkiego dostosowania się do oczekiwań klientów, kształtowany przez nowe technologie i pomysły. Z tego powodu praktyki, które tworzą się obecnie, będą wpływać na kształt e-commerce w przyszłości. Stąd też rodzi się konieczność uważnego przyglądania się temu, co dzieje w e-commerce.

Izba Gospodarki Elektronicznej, jako najważniejsza organizacja branżowa e-handlu w Polsce, prowadzi nieustanny dialog nie tylko z największymi firmami, ale też MŚP, polskiego e-commerce. W efekcie tego dialogu powstał pierwszy w naszym kraju poradnik „Zrównoważony e-commerce”. Jest to podstawa wiedzy i praktyk pokazująca w wybranych obszarach, ale w sposób wyczerpujący, jak e-commerce podchodzi do odpowiedzialności społecznej i środowiskowej.

W ramach premiery serdeczne zapraszamy na dyskusję tematyczną e-Izba Digital Talks, w której udział wezmą:
◾ Magdalena Andrejczuk, CSR expert, Allegro
◾ Magdalena Golonka, radca prawny, Kancelaria Chabasiewicz & Kowalska
◾ Damian Krzympiec, członek zarządu, dyrektor ds. logistyki. 3LP, Grupa TIM
◾ Paweł Oleszczuk, Manager w PwC Advisory

Nasi eksperci podzielą się swoimi spostrzeżeniami m.in. na następujące pytania:
✅ Czy sustainable e-commerce/zrównoważony e-commerce doczekał się definicji?
✅ Jak firmy e-gospodarki podchodzą do zrównoważenia wpływu na otoczenie?
✅ Czy Europejski Zielony Ład obejmuje e-commerce? Jak zielony e-commerce postrzega siebie i jest postrzegany przez klientów?
✅ Jakie zielone rozwiązania biznes proponuje klientom (case studies z Poradnika).
✅ W jaki sposób firmy i platformy sprzedażowe e-commerce na różne sposoby wpływają za zachowania konsumenckie, aby oszczędzać zasoby planety?
✅ Skąd czerpać wiedzę na temat zrównoważonego e-commerce?

[1]  Analiza PwC „Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2021-2026”

Partnerem poradnika „Zrównoważony e-commerce” oraz działań grupy merytorycznej Zrównoważony biznes i CSR jest Allegro.

Patronat nad publikacją objęło Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

📆 poniedziałek 26.04
🕑 godz. 14:00
📍 rejestracja: http://bit.ly/Premiera_poradnika_Zrownowazony_e-commerce 

Zobacz także:

Rynek e-commerce na Ukrainie
Rynek e-commerce na Ukrainie

Dostępna jest już najnowsza publikacja z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. Tym razem skupiliśmy się na rynku […]

Czytaj więcej
Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards 2021
Nominowani w konkursie e-Commerce Polska awards 2021

Znamy nominowanych w konkursie e-Commerce Polska awards 2021!   Znamy nominowanych 9. edycji konkursu e-Commerce Polska awards […]

Czytaj więcej
Cross border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?
Cross border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?

Rok 2020 był przełomowy dla światowej branży e-commerce, bo mimo trudności wynikającej z globalnego kryzysu wywołanego pandemią […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?