e-Izba blog

Płynność finansowa jako wyzwanie dla krajowego sektora przedsiębiorstw w perspektywie roku 2021
Płynność finansowa jako wyzwanie dla krajowego sektora przedsiębiorstw w perspektywie roku 2021

Ostatni raport COFACE opracowany na podstawie publikacji w Monitorze sądowym i Gospodarczym obnażył niewesołe fakty o aktualnej […]

Czytaj więcej
Konsumencie, poznaj swoje prawa na chińskich  platformach sprzedażowych
Konsumencie, poznaj swoje prawa na chińskich platformach sprzedażowych

Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych. AliExpress, GearBest czy Banggood dzięki szerokiej ofercie, poprawiającemu się bezpieczeństwu […]

Czytaj więcej
Dlaczego firmy używają CRMów i jak za ich pomocą mogą poprawić komunikację wewnętrzną
Dlaczego firmy używają CRMów i jak za ich pomocą mogą poprawić komunikację wewnętrzną

Jeśli prowadzisz własną firmę na pewno często zastanawiasz się, jak usprawnić działania zespołu, aby zwiększyć sprzedaż i […]

Czytaj więcej
E-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i logistyka
E-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i logistyka

Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podczas […]

Czytaj więcej
Rejestr produktów z substancjami potencjalnie niebezpiecznymi rusza już 5 stycznia 2021 r.
Rejestr produktów z substancjami potencjalnie niebezpiecznymi rusza już 5 stycznia 2021 r.

Pomimo podejmowanych prób legislacyjnych ograniczenia obowiązków administracyjnych nakładanych na przedsiębiorców, gdy chodzi o potrzebę zwiększenia świadomości konsumentów […]

Czytaj więcej
Jak po raz drugi przełamać nieufność i zostać „Best in e-commerce B2B”?
Jak po raz drugi przełamać nieufność i zostać „Best in e-commerce B2B”?

W 2013 r. TIM wprowadził polski sektor dystrybucji produktów elektrotechnicznych w świat e-commerce. Wielu naszych klientów za […]

Czytaj więcej
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
E-commerce – co nas czeka w 2021?
E-commerce – co nas czeka w 2021?

Według ostatniego badania GEMIUS i Izby Gospodarki Elektronicznej już 73% internautów robi zakupy online. Wynik ten jest […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Ośrodek Badań Azji: Unijne zmiany w VAT a chiński e-commerce w Polsce
Ośrodek Badań Azji: Unijne zmiany w VAT a chiński e-commerce w Polsce

Na początku maja Komisja Europejska zaproponowała przesunięcie ze stycznia 2021 na lipiec wprowadzenia w życie przepisów dotyczących […]

Czytaj więcej
P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą

W ostatnich tygodniach Tradedoubler Polska pochwalił się efektami 6-godzinnego dnia pracy. Cofając się nieco – jak narodził […]

Czytaj więcej