e-Commerce Polska awards 2021 – nowości, opinie Jury

...

Ostatni rok zweryfikował podejście do każdego aspektu biznesu na nowo definiując pojęcie transformacji cyfrowej.

Zmieniająca się rzeczywistość z dnia na dzień wymusiła elastyczność, często rewolucyjne zmiany prowadzące do realnej transformacji cyfrowej nie tylko dużych, ale i najmniejszych przedsiębiorstw.

Konkurs e-Commerce Polska awards od lat docenia efektywne i innowacyjne działania w obszarze e-commerce. Tegoroczna edycja ma na celu zauważenie i nagrodzenie działań branży e-commerce w czasie kryzysu, jakiego większość biznesów nie doświadczyła w przeszłości.

Konkurs e-Commerce Polska awards od lat docenia dokonania branży e-commerce. W ostatnim roku oczy całego świata i blask reflektorów skierowane są na naszą branżę, a jej popularność sięgnęła niewyobrażalnych dotąd rozmiarów. Warto wykorzystać ten moment – pokazać innowacyjność i rolę e-commerce w biznesie. Kiedy, jeśli nie teraz? – Paulina Wojczyńska, Project Director i Koordynator e-Commerce Polska awards 2021, Izba Gospodarki Elektronicznej. 

e-Commerce nieustannie się zmienia, a z nim konkurs. Przedstawiamy nowe kategorie edycji 2021:

  • Best Start in e-Commerce (bezpłatna kategoria dla małych firm, które w ostatnim roku uruchomiły sprzedaż online)
  • Best adaptation to new digital reality
  • Best automatization technology/tool/product in e-commerce

Natomiast Jury konkursu odpowiada na pytania o zmiany w e-commerce, przyszłość branży w dobie pandemii COVID-19 oraz o rolę konkursu e-Commerce Polska awards 2021 w tych szczególnych czasach.

Partnerami Głównymi konkursu są: Adyen, Allegro, Przelewy24, VTEX.

 

Zapraszamy do lektury!

POBIERZ

WWW

REGULAMIN

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?