Dołącz do pracy nad poradnikiem „Zrównoważony e-commerce”!

...

Przypominamy o możliwości zaprezentowania własnego case study w poradniku „Zrównoważony e-commerce”, w następującym zakresie tematycznym:

  • e-Logistyka
  • Opakowania
  • Zwroty
  • Przedłużone życie produktów
  • Zachowana konsumenckie/zachowania pracowników
  • Sojusze w kształtowaniu zrównoważonego e-commerce.

Wyżej wymienione kwestie w większości odpowiadają raportowi Working Committee on Sustainability[1] KE.

 

Do tej pory swój akces zgłosiły firmy i organizacje – ALLEGRO, GS1, MOBILE INSTITUTE, PWC, TIM.

BARDZO WAM DZIĘKUJEMY!

 

Dla inspiracji podajemy to, co istotnego pojawiło się w części „Second life of product” tego raportu, dot. przedłużonego życia produktów:

  1. Według badania YouGov11 (maj 2020 r)., prawie 78% Francuzów w lockdownie posortowało niewykorzystane lub nieużywane rzeczy. Prawie połowa planowała sprzedać je w Internecie, a 32% Francuzów twierdzi, że nigdy nie korzystało z tej opcji. Co sprzyja rozwojowi e-platform łączących osoby, które pozbywają się niepotrzebnych rzeczy, na rzecz poszukujących.
  2. Rosnącym rynkiem są również produkty odnowione, lub upcyklingowane, (bardzo szybko rozwija się rynek odnowionego sprzętu elektrocznicznego).
  3. Ciekawym przypadkiem jest ponowne wykorzystanie tkanin/drugi obieg tworzyw sztucznych – eBay otworzył  sklep upcyklingowy, gdzie marka odzieży outdoorowej Vaude sprzedaje pozostałości materiałów osobom szyjącym ubrania, (marzec 2020 r.)

 

Przyślijcie Wasze zgłoszenie do 16.02. Trwa II nabór (finalny). Temat możemy wybrać wspólnie. Teraz liczy się chęć.

Paweł Oksanowicz – csr@eizba.pl

lub

Agata Góra – grupymerytoryczne@eizba.pl.

 

 

 

 

 

 

[1] https://www.ecommerce-europe.eu/wp-content/uploads/2020/09/Collaborative-Report-on-Sustainability-and-e-Commerce.pdf

 

Zobacz także:

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!
Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował! Zgłoś swoją kampanię z kraju lub całego regionu CEE do jedynego […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22

Zapraszamy na E-IZBA FRIDAY PODCZAS KTÓREGO ZAGŁĘBIMY SIĘ DO TEMATU „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” Podczas spotkania […]

Czytaj więcej
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce

W najbliższy poniedziałek (24.01) o 13:00 odbędzie się spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce. Przedstawicieli zrzeszonych firm, którzy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?