Korzyści z członkostwa w e-Izbie
Stwórz z nami silną społeczność cyfrową!
- Pozyskaj klienta korzystając ze współpracy z firmami członkowskimi e-Izby!
- Znajdź najlepsze innowacyjne rozwiązanie, które pomoże Ci rozwinąć biznes przy współpracy z firmami
zrzeszonymi w e-Izbie! - Bierz udział w wydarzeniach networkingowych budujących relacje biznesowe!
- Pokaż swoim klientom że należysz do prestiżowej i międzynarodowej organizacji!
Obszary w których działamy
Stempel członkowski: wyróżnia firmę na rynku - pokaż klientom, że należysz do prestiżowej międzynarodowej organizacji:
- Każda firma zrzeszona w e-Izbie otrzymuje stempel członkowski.
- Znak ten, ze względu na swoją rozpoznawalność i efektywność marketingową, stanowi dla firm zrzeszonych w e-Izbie ogromną wartość promocyjną.
- Stempel może zostać wykorzystany na stronach internetowych i stopkach e-mailowych przedsiębiorców, a także na banerach oraz folderach reklamowych. Każda firma, która jest przyjmowana w poczet członków e-Izby, jest weryfikowana.
Kojarzenie biznesowe: networking w trakcie, którego budujemy relacje biznesowe, a także pozyskujemy potencjalnych klientów:
- Skorzystaj z możliwości kojarzenia biznesowego przez e-Izbę – pomagamy w bezpośrednim budowaniu relacji naszych firm zrzeszonych. Ważną częścią każdego eventu jest część networkingowa, która jest platformą do nawiązywania nowych i podtrzymywania istniejących już kontaktów.
- Pozyskaj klienta korzystając ze współpracy z firmami członkowskimi e-Izby.
- Znajdź najlepsze innowacyjne rozwiązanie, które pomoże Ci rozwinąć biznes przy współpracy z firmami zrzeszonymi w e-Izbie.
- Stwórz z nami silną społeczność cyfrową.
Legislacja:
- Silne wsparcie branżowe celem usunięcia barier prawnych utrudniających rozwój gospodarki cyfrowej.
- Lobbing na poziomie krajowym.
- Lobbing na poziomie Unii Europejskiej poprzez współpracę z Ecommerce Europe.
- Udział w grupie opiniującej stanowiska dla instytucji państwowych.
- Bezpłatny dostęp do bazy ekspertów prawnych, specjalizujących się m.in w prawie gospodarczym, IT, e-commerce, ochronie danych osobowych.
- Nasze sukcesy legislacyjne:
- Dzięki ponad rocznym działaniom legislacyjnym e-Izby, zakaz handlu w niedzielę, który wszedł w życie 1 marca 2018 r. nie objął branży e-commerce.
- Przygotowaliśmy kilkanaście stanowisk branżowych, m.in. ws. geoblokowania, podatku CIT oraz PIT, kwestii rządowego projektu ustawy o zmianie ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz niektórych innych ustaw z dnia 31 października 2017 r.
- 28.01.2020 r. Prezes Zarządu, Patrycja Sass-Staniszewska, w imieniu Izby Gospodarki Elektronicznej, przekazała Księgę Niwelowania Barier Legislacyjnych 2020 ministrowi cyfryzacji, Markowi Zagórskiemu.
Edukacja:
- Szkoła Gospodarki Cyfrowej: firmy mogą uczestniczyć w bezpłatnych, całodniowych szkoleniach w Warszawie, Krakowie, Trójmieście, Poznaniu, Łodzi czy Wrocławiu.
- Możliwość edukacji na uczelniach wyższych, z którymi e-Izba współpracuje przy realizacji kierunków z zakresu handlu elektronicznego.
- Przygotowywanie działań edukacyjnych e-Izby – każda firma zrzeszona ma możliwość wyjścia z propozycją inicjatywy edukacyjnej oraz współprowadzenia zajęć.
Grupy merytoryczne: networking biznesowy i wymiana know-how:
- Grupy merytoryczne odpowiadają w e-Izbie za wyznaczenie dobrych praktyk w e-commerce, publikacje materiałów merytorycznych w postaci poradników oraz ekspertyz i edukację branży w danym obszarze tematycznym.
- W tym roku
- edukacja i promocja,
- cross-border e-commerce,
- e-commerce B2B,
- e-legislacja,
- e-płatności,
- performance marketing.
Badania i baza wiedzy cyfrowej: zachęcamy do korzystania z wszystkich raportów oraz poradników:
- Bezpłatny dostęp do raportów e-Izby:
- E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska,
- Omni-commerce. Kupuję wygodnie,
- Płatności cyfrowe,
- E-grocery.
- Możliwość promocji firmy na łamach raportów
Wsparcie wizerunku firmy: każda firma, która wchodzi do e-Izby, otrzymuje wsparcie PR w zakresie:
- Komunikacja firm zrzeszonych i ich produktów poprzez mailing w newsletterze, publikację w mediach społecznościowych oraz publikację w corocznym Magazynie wydawanym przez e-Izbę.
- Komunikacja eksperckich materiałów firm zrzeszonych do mediów i biznesu oraz w kanałach własnych.
- Komunikacja ekspertów występujących w trakcie Szkoły Gospodarki Cyfrowej oraz innych wydarzeń e-Izby.
- Promocja wydarzeń firm zrzeszonych.
- Promocja sukcesów firm zrzeszonych.
e-Izba lokalnie: zaangażowanie w działania regionalne e-Izby:
- Zaangażowanie w działania lokalne e-Izby w regionach:
- Małopolski
- Śląska
- Wielkopolski
- Pomorza
- Promocja lokalna firm zrzeszonych w e-Izbie.
- Udział w lokalnej Szkole Gospodarki Cyfrowej – jako prelegent promujący swój produkt oraz jako uczestnik.
- Plany e-Izby na 2020 rok
- Oferta sponsoringowa na 2020 rok
- Warunki finansowe
- Deklaracja członkostwa do wypełnienia online
Zapraszam do zrzeszenia,
Patrycja Sass-Staniszewska
Prezes Zarządu
Izby Gospodarki Elektronicznej