Do Global! Cross-border e-commerce z e-Izbą!

...

Izba Gospodarki Elektronicznej startuje z kolejną inicjatywą edukacyjną wspierającą sklepy internetowe w sprzedaży transgranicznej. W ramach projektu przygotowaliśmy dedykowaną stronę (https://eizba.pl/cross-border-e-commerce/), na której zebraliśmy merytoryczne, a zarazem praktyczne materiały edukacyjne, analizy oraz raporty, przybliżające tematykę cross-border e-commerce. Strona jest kontynuacją podjętych już działań e-Izby i będzie stale uzupełniana o nowe treści. 

 

Na stronie internetowej poświęconej w całości cross-border e-commerce znajdują się: 

    • Poradnik e-Izby: Cross-border e-commerce 2020, który został przygotowany przez Grupy Merytoryczne e-Izby – Cross-border e-commerce oraz Edukacja i promocja. W Poradniku zostały zawarte m.in. informacje nt. rozpoczęcia sprzedaży transgranicznej, automatyzacji procesu sprzedażowego czy narzędzi analitycznych wspierających globalną ekspansję. 
    • e-Commerce Markets, czyli analizy zagranicznych rynków e-commerce. Zawierają one najważniejsze dane liczbowe oraz preferencje zakupowe konsumentów, które pomogą przedsiębiorcom w budowie strategii wejścia na dany rynek. 
    • Katalog firm zrzeszonych w e-Izbie wspierających rozwój e-eksportu, w którym znalazły się opisy, zakres kompetencji oraz dane kontaktowe. Katalog ułatwia rozeznanie w branży, szczególnie przedstawicielom MŚP. 
    • Case studies ekspansji zagranicznej polskich e-sklepów, opisujące, jak zacząć proces ekspansji na rynki zagraniczne i na co zwrócić szczególną uwagę.
    • Zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, w ramach której realizujemy cykl dedykowany cross-border e-commerce. W programie uwzględniliśmy wszystkie niezbędne kwestie, które ułatwią globalną ekspansję. 
    • Raporty branżowe, ze szczególnym uwzględnieniem Raportu Ministerstwa Rozwoju oraz PwC – Cyfrowy eksport – szanse i perspektywy dla polskich przedsiębiorstw” – zrealizowanego przy współpracy merytorycznej e-Izby.
    • Materiały z konferencji “Cross-border e-commerce – wielki potencjał i praktyka”.
    • Poradniki firm zrzeszonych w e-Izbie specjalizujących się w sprzedaży transgranicznej.

 

Handel transgraniczny niewątpliwie jest przyszłością rynku e-commerce, przez co powinien stanowić integralną część strategii każdego e-przedsiębiorcy. Konsumenci coraz chętniej sięgają po produkty oferowane przez zagraniczne sklepy internetowe, przełamując przy tym bariery. 

 

,,Polscy przedsiębiorcy prowadzący działalność w Internecie już na etapie budowania strategii swojego e-commerc’u powinni myśleć globalnie i mieć w założeniu cross-border. E-commerce nie zna granic, a sprzedaż na rynkach transgranicznych pozwala dotrzeć do szerszego grona odbiorców oraz nawiązania nowych relacji biznesowych. Izba Gospodarki Elektronicznej, jako organizacja prężnie działająca na rozwój e-commerce, wspiera przedsiębiorstwa w internetowej sprzedaży zagranicznej. Do Global!’’- Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

Zachęcamy do zapoznania się: https://eizba.pl/cross-border-e-commerce/

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?