Szkoła Gospodarki Cyfrowej dla branży finansowej
SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ Marketing Bankowy – jak efektywnie komunikować się z klientem wielokanałowo? Obsługa […]
Szkoła Gospodarki Cyfrowej dla branży finansowej
SZKOŁA GOSPODARKI CYFROWEJ DLA BRANŻY FINANSOWEJ
Marketing Bankowy – jak efektywnie komunikować się z klientem wielokanałowo?
Obsługa klienta i sposób komunikacji zmieniają się bardzo dynamicznie i różnią w zależności od branży. Dostępna technologia może pomóc jeszcze trafniej i efektywniej dotrzeć z informacją lub ofertą, ale musi być dobrana adekwatnie do praw, jakimi rządzi się dany sektor gospodarki. Jak to zrobić? To najczęstrze pytania marketerów z branży finansowej. Dlatego razem z Izbą Gospodarki Elektronicznej organizujemy warsztat, który w praktyce pokarze, jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomie – Sylwia Chmielewska-Fryze, COO SalesTube.
Data: 22.05.2019
Miejsce: Biuro GroupOne (ValueMedia, SalesTube), Aleje Jerozolimskie 134, Warszawa
Dla kogo: przedstawicieli banków i instytucji finansowych zajmujących się marketingiem, e-commerce, mobile i client service
Opis wydarzenia:
Czasy, kiedy jedynym sposobem zdobycia środków finansowych było osobiste wybranie się do banku i oczekiwanie w długiej kolejce aż zostaniemy obsłużeni minęły bezpowrotnie. Era wszechobecnego internetu, dostępności do nowych technologii, korzystanie z mobile zmieniły potrzeby klienta oraz sposobu komunikacji z nim. Dotychczas klient przychodził do banku, aby załatwić określone sprawy, np. zrobić opłaty czy wybrać pieniądze. Wraz z rozwojem marketingu internetowego zmienił się sposób podejścia do klienta również w branży finansowej tak powstało pojęcie marketingu.
Okazuje się, że tylko 2% firm na świecie wykorzystuje w swoim marketingu potencjał danych, które posiada. Dzisiejsza technologia pozwala w pełni wykorzystywać potencjał klientów do prowadzenia efektywnego marketingu. Do użytkowników można dotrzeć na wiele różnych sposobów – tylko jak, kiedy i z jakim przekazem?
Eksperci firmy SalesTube (GroupOne) opowiedzą o tym, jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomie.
Formularz zgłoszeniowy pod linkiem: FORMULARZ ZGŁOSZENIA DO SZKOŁY GOSPODARKI CYFROWEJ 2019-BRANŻA FINANSOWA
AGENDA
9:30 – Rejestracja
10:00 – 10:05 – Rozpoczęcie
10:05 – 10:30 – Mobile w liczbach, czyli co dane mówią o zachowaniach użytkowników
Prelegent: Sylwia Chmielewska-Fryze, Chief Operating Officer (SalesTube/ GroupOne)
Opis: Na przestrzeni ostatnich lat mobile urósł w siłę i dziś nikt już się nie zastanawia, czy jego strona powinna być “mobile-friendly”, bo to stało się koniecznością. Dla wielu klientów ruch z urządzeń mobilnych stanowi już ponad połowę ruchu na witrynach. Zaprezentujemy wyniki z zagregowanych i opracowanych przez nas danych z ostatnich lat, w tym z sektora finansowego.
10:30 – 11:15 – Jak, gdzie, kiedy i z jakim przekazem? Możliwości Google Marketing Platform w efektywnym marketingu opartym na danych.
Prelegent: Jacek Jóźwiak, Head of Marketing Platforms (SalesTube/ GroupOne)
Opis: Google Marketing Platform umożliwia dotarcie do użytkowników na wiele różnych sposobów – tylko jak, kiedy i z jakim przekazem? Zaprezentujemy na naszym spotkaniu jak efektywnie używać dostępnej technologii, która pozwala na marketing na najwyższym poziomie.
11:15- 12:00 – Własny klient to najlepszy klient, czyli jak prowadzić komunikację omnichannel w oparciu o dane z bazy własnej CRM.
Prelegent: Michał Salamon, Senior Project Manager (SalesTube/ GroupOne)
Opis: Konsument XXI wieku oczekuje personalizacji i traktowania w sposób indywidualny. W trakcie spotkania porozmawiamy o możliwościach personalizacji i łączenia wielu kanałów komunikacji z uwzględnieniem ograniczeń prawnych.
12:00-12:15 – PRZERWA
12:15-12:45 – Jak wykorzystać technologię do skutecznej komunikacji z użytkownikami dokładnie w momencie największego prawdopodobieństwa zakupu?
Prelegent: Magdalena Niewiadomska, Head of Intelligence Division (SalesTube/ GroupOne)
Opis: Jak dobrze dostosować komunikację do segmentów użytkowników? Jak połączenie wiedzy o historii zakupowej klienta i jego zachowaniach na stronie internetowej może podnieść efektywność sprzedażową?
12:45 – 13:15 – Marketing Inkrementalny w bankowości
Prelegent: Maciej Jerzak, Marketing Intelligence Director (SalesTube/ GroupOne)
Opis: Jak badać efekt działania kampanii reklamowych z grupą kontrolną przy wykorzystaniu Google Marketing Platforms. Inkrementalność jako nowy standard mierzenie reklam displayowych.
13:30 – ZAKOŃCZENIE
Zbliżające się spotkania Szkoły Gospodarki Cyfrowej
Nie znaleziono wydarzeń.
Archwalne spotkania Szkoły Gospodarki Cyfrowej
03
SGC 2019 – blok Performance Marketing dla e-commerce
Warszawa, AWIN, Domaniewska 48, 6 piętro
Więcej info