Take Care

Take Care – platforma customer intelligence dostępna w modelu SaaS Take Care to narzędzie dedykowane branży e-commerce, […]

Take Care

...

Take Care – platforma customer intelligence dostępna w modelu SaaS

Take Care to narzędzie dedykowane branży e-commerce, pozwalające lepiej zatroszczyć się o klienta, jednocześnie podnosząc sprzedaż. Wykorzystaj je do budowy jakościowych, spersonalizowanych relacji z odbiorcami Twojej marki, cross-sellingu i up-sellingu.

Jak to działa? 

Take Care integruje na jednym dashboardzie główne kanały komunikacji marki (e-mail, chat, formularze, media społecznościowe itd) oraz łączy je z danymi pozyskanymi z innych systemów, których używa Twoja firma (np. do obsługi zamówień, logistyki). Pozwala w ułamku sekundy udzielić odpowiedzi na pytanie o stan zamówienia, reklamację, odpowiadający indywidualnym potrzebom produkt – niezależnie od kanału, jaki klient wybrał do komunikacji. Równocześnie, dzięki zastosowaniu algorytmów, Take Care analizuje dane, by zbudować obraz 360 każdego z klientów, dostarczyć indywidualne predykcje zakupowe dla każdego z Twoich produktów czy zarekomendować działania, które mogą podnieść prawdopodobieństwo zakupu produktu przez danego klienta. Wypróbuj bezpłatnie: www.takecare.ai

Zobacz także:

Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

e-Izba rusza z nowym cyklem publikacji o zagranicznych rynkach e-commerce. Jednym z naszych celów jest wsparcie i […]

Czytaj więcej
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

Serdecznie zapraszamy na lipcowe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online, których tematem przewodnim będą “Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?