Sephora

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w […]

Sephora

...

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce. Oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków ? zapachów, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Sephora  na początku 2014 roku uruchomiła sklep on-line, dzięki któremu wszyscy klienci firmy mogą odkrywać świat kosmetyków, kiedy tylko chcą oraz z każdego miejsca w Polsce.

http://www.sephora.pl/

Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność

1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]

Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME  „GOSPODARKA EU 2030”  Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE

Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?