Sephora

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w […]

Sephora

...

Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013) oraz najbardziej innowacyjna i inspirująca sieć perfumerii w Polsce. Oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków ? zapachów, produktów do makijażu oraz pielęgnacji. Sephora  na początku 2014 roku uruchomiła sklep on-line, dzięki któremu wszyscy klienci firmy mogą odkrywać świat kosmetyków, kiedy tylko chcą oraz z każdego miejsca w Polsce.

http://www.sephora.pl/

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?