SARE

SARE SA to lider na polskim rynku e-mail marketingowym. Dostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e-mailingowych, konkursach, programach […]

SARE

...

SARE SA to lider na polskim rynku e-mail marketingowymDostarcza zaawansowane narzędzia wykorzystywane w komunikacji newsletterowej, kampaniach e-mailingowych, konkursach, programach lojalnościowych, komunikacji wewnętrznej i relacjach inwestorskich, a także prowadzenia kampanii mobile oraz przeprowadzania badań  ankietowych. Unikalna wiedza i doświadczenie, a także ciągły rozwój technologiczny przekłada się na efekty biznesowe jej Klientów. Spółka powstała w 2005 roku i wciąż się rozwija. W 2011 roku SARE S.A. zadebiutowała na NewConnect Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. W 2015 roku planuje wejście na duży parkiet GPW. Obecnie system SARE wykorzystywany jest w ponad 35 krajach na całym świecie.

www.sare.pl

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?