MODIVO

Modivo to mutlibrand z modą premium, który wyróżnia bogata oferta – aż 70 tys. produktów od niemal […]

MODIVO

...

Modivo to mutlibrand z modą premium, który wyróżnia bogata oferta – aż 70 tys. produktów od niemal 250 marek, w tym włoskich, sportowych, casualowych: m.in.: Guess, Pinko, Tommy Hilfiger, Versace Jeans Couture, Victoria Beckham, Max Mara, Michael Kors oraz Liu Jo. Połączenie tak wielu produktów od topowych gigantów na rynku mody z najwyższymi standardami obsługi klienta umożliwia klientom komfortowe zakupy. Oprócz imponującego portfolio, markę charakteryzuje innowacja – wystarczy odwiedzić sklep stacjonarny w warszawskiej Galerii Młociny, aby się o tym przekonać i zobaczyć jak wygląda połączenie zakupów online z offline. Formuła sklepu polega na zamawianiu ubrań poprzez tablet do prywatnej przymierzalni, do której automatycznie zostają dostarczone produkty. Klient ma możliwość sterowania oświetleniem, domawiania produktów do przymierzalni bez konieczności wychodzenia z niej oraz wezwania concierge, jeśli potrzebuje doradztwa w wyborze stylizacji. To pierwsza marka w Polsce, która zabiera swoich klientów do zupełnie innej, zaskakującej rzeczywistości, będącej niecodziennym spotkaniem z technologią. Modivo jako doskonały przykład „sklepu przyszłości” serwuje klientom unikalne połączenie formy online z offline. To wyjątkowe miejsce, w którym nie znajdziemy rzędów wieszaków pełnych ubrań i nie będziemy musieli szukać odpowiedniego rozmiaru wśród sterty produktów. Doświadczenia zakupowe klienta w sklepie Modivo wchodzą na wyższy poziom i są dowodem na to, że moda wraz z technologią tworzą duet idealny.

Modivo optymalizuje także proces dystrybucji oraz rozwija współpracę z kolejnymi markami. Marka jest obecna na 10 rynkach zagranicznych, m.in.: na Węgrzech, w Rumunii, Bułgarii, Grecji, Francji oraz Włoszech.

Więcej informacji o stronie: https://modivo.pl/

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?