MicroBe

MicroBe oferuje zaawansowane narzędzia do monitoringu strumieni audio/video (w szczególności kanałów radiowych i telewizyjnych), pozwalające na automatyczne […]

MicroBe

...

MicroBe oferuje zaawansowane narzędzia do monitoringu strumieni audio/video (w szczególności kanałów radiowych i telewizyjnych), pozwalające na automatyczne rozpoznawanie nadawanych treści w oparciu o dostarczone do systemu wzorce nagrań. Narzędzia oferowane przez Microbe pozawalają na zaawansowaną analizę zbieranych danych, w tym również łączenie ich z danymi demograficznymi o słuchalności i oglądalności kanałów.

MicroBe jest jedyną w Polsce i jedną z niewielu na Świecie oferującą podobne rozwiązania, dostosowywane pod indywidualne potrzeby klientów B2B.

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?