MicroBe

MicroBe oferuje zaawansowane narzędzia do monitoringu strumieni audio/video (w szczególności kanałów radiowych i telewizyjnych), pozwalające na automatyczne […]

MicroBe

...

MicroBe oferuje zaawansowane narzędzia do monitoringu strumieni audio/video (w szczególności kanałów radiowych i telewizyjnych), pozwalające na automatyczne rozpoznawanie nadawanych treści w oparciu o dostarczone do systemu wzorce nagrań. Narzędzia oferowane przez Microbe pozawalają na zaawansowaną analizę zbieranych danych, w tym również łączenie ich z danymi demograficznymi o słuchalności i oglądalności kanałów.

MicroBe jest jedyną w Polsce i jedną z niewielu na Świecie oferującą podobne rozwiązania, dostosowywane pod indywidualne potrzeby klientów B2B.

Zobacz także:

Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!  Już po raz 9-ty […]

Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność

1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?