eStoreMedia
eStoreMedia pomaga producentom maksymalizować sprzedaż ich produktów w sklepach internetowych, a także budować wizerunek marki w oparciu […]
eStoreMedia

eStoreMedia pomaga producentom maksymalizować sprzedaż ich produktów w sklepach internetowych, a także budować wizerunek marki w oparciu o treści przekazywane przez e-sklepy. eStoreMedia powstała w 2009 roku. Firma prowadzi projekty w przeszło 20 krajach, a kluczowymi klientami są m.in. Google, Gillette, Philips, Procter & Gamble, Nutrica oraz Żywiec Zdrój. Głównymi usługami firmy są badania sklepów internetowych (eStoreCheck.com) oraz produkcja i dystrybucja opisow produktów (OpisyProduktow.pl).
Zobacz także:

e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne? Goście zbliżającego […]
Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]
Czytaj więcej
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030” Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE
Zapraszamy do rejestracji na Forum Gospodarcze TIME 2021– wydarzenie organizowane z inicjatywy najaktywniejszych i największych organizacji i […]
Czytaj więcej