eStoreMedia

eStoreMedia pomaga producentom maksymalizować sprzedaż ich produktów w sklepach internetowych, a także budować wizerunek marki w oparciu […]

eStoreMedia

...

eStoreMedia pomaga producentom maksymalizować sprzedaż ich produktów w sklepach internetowych, a także budować wizerunek marki w oparciu o treści przekazywane przez e-sklepy. eStoreMedia powstała w 2009 roku. Firma prowadzi projekty w przeszło 20 krajach, a kluczowymi klientami są m.in. Google, Gillette, Philips, Procter & Gamble, Nutrica oraz Żywiec Zdrój. Głównymi usługami firmy są badania sklepów internetowych (eStoreCheck.com) oraz produkcja i dystrybucja opisow produktów (OpisyProduktow.pl).

estoremedia.pl

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?