Ecometrixo

Ecometrixo to narzędzie do analizy e-commerce, które agreguje dane ze wszystkich źródeł reklamowych i przelicza je na […]

Ecometrixo

...

Ecometrixo to narzędzie do analizy e-commerce, które agreguje dane ze wszystkich źródeł reklamowych i przelicza je na najważniejsze KPI. Najistotniejszą funkcją narzędzia jest gromadzenie zebranych danych w jednym miejscu, w postaci tabel i wykresów. Czytelny i przejrzysty panel umożliwia analizowanie wyników, wydatków oraz przychodów w czasie rzeczywistym. Dzięki pełnej automatyzacji, istnieje możliwość cyklicznej wysyłki raportów z wynikami i dodawania własnych kosztów.

 

Więcej informacji o firmie: https://ecometrixo.com/pl/

Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19

Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]

Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!  Już po raz 9-ty […]

Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?