e-point

e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology […]

e-point

...
e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology oraz Execution. Działa w trzech nurtach: e-commerce, sektorze finansowym i direct selling.
e-point kładzie szczególny nacisk na budowanie długich, pogłębionych relacji z klientami: z ING Bankiem Śląskim współpracuje już od 18 lat, z Amway – od 12, z Raiffeisen – od 7.
Oferuje nie tylko autorskie rozwiązania, ale jest też srebrnym partnerem SAP w zakresie produktów SAP Hybris Commerce oraz SAP Hybris Marketing.

Zobacz także:

Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Eversheds Sutherland Wierzbowski: P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii
Rynek e-commerce w Wielkiej Brytanii

e-Izba rusza z nowym cyklem publikacji o zagranicznych rynkach e-commerce. Jednym z naszych celów jest wsparcie i […]

Czytaj więcej
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online
SCG: Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze kroki w biznesie online

Serdecznie zapraszamy na lipcowe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej Online, których tematem przewodnim będą “Cyfrowe rewolucje, czyli pierwsze […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?