e-point

e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology […]

e-point

...
e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology oraz Execution. Działa w trzech nurtach: e-commerce, sektorze finansowym i direct selling.
e-point kładzie szczególny nacisk na budowanie długich, pogłębionych relacji z klientami: z ING Bankiem Śląskim współpracuje już od 18 lat, z Amway – od 12, z Raiffeisen – od 7.
Oferuje nie tylko autorskie rozwiązania, ale jest też srebrnym partnerem SAP w zakresie produktów SAP Hybris Commerce oraz SAP Hybris Marketing.

Zobacz także:

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!
Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował!

Performance Marketing Diamonds CEE 2022 wystartował! Zgłoś swoją kampanię z kraju lub całego regionu CEE do jedynego […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22
e-Izba Friday „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” 04.02.22

Zapraszamy na E-IZBA FRIDAY PODCZAS KTÓREGO ZAGŁĘBIMY SIĘ DO TEMATU „NEW TRENDS IN PERFORMANCE MARKETING” Podczas spotkania […]

Czytaj więcej
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce
Spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce

W najbliższy poniedziałek (24.01) o 13:00 odbędzie się spotkanie grupy merytorycznej Odpowiedzialny e-commerce. Przedstawicieli zrzeszonych firm, którzy […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?