e-point

e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology […]

e-point

...
e-point od ponad 20 lat tworzy pełnowymiarowe systemy internetowe, opierając swoje działania na 3 filarach: Design, Technology oraz Execution. Działa w trzech nurtach: e-commerce, sektorze finansowym i direct selling.
e-point kładzie szczególny nacisk na budowanie długich, pogłębionych relacji z klientami: z ING Bankiem Śląskim współpracuje już od 18 lat, z Amway – od 12, z Raiffeisen – od 7.
Oferuje nie tylko autorskie rozwiązania, ale jest też srebrnym partnerem SAP w zakresie produktów SAP Hybris Commerce oraz SAP Hybris Marketing.

Zobacz także:

Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19

Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]

Czytaj więcej
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 
Startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards! 

Po wyjątkowo intensywnym czasie dla e-commerce startuje 9 edycja konkursu e-Commerce Polska awards!  Już po raz 9-ty […]

Czytaj więcej
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?
e-Izba Round Table: Jak równoważyć e-commerce?

Liderzy e-commerce dyskutują na istotny rozwojowo temat – jak równoważyć wpływ e-commerce na środowisko naturalne?  Goście zbliżającego […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?