Data Insight

Agencja Badawcza Data Insight, od 2010 roku zajmuje się badaniami oraz produkcją profesjonalnych raportów z zakresu e-commerce […]

Data Insight

...
Agencja Badawcza Data Insight, od 2010 roku zajmuje się badaniami oraz produkcją profesjonalnych raportów z zakresu e-commerce i retail. Naszymi klientami są marki takie jak: LeroyMerlin, Obi, PayPal, Johnson&Johnson, L’oreal, Rockwool, Tele2, Ebay, Ecco oraz wielu innych. Co roku wykonujemy serię badań dla Interactive Advertising Bureau z kategorii ,,Barometer” oraz ,,Multicategory stores”. Firma zatrudnia analityków, specjalistów business intelligence i data science.
Prowadząc badania, wykorzystujemy złożone połączenie wielu metod: ankiet, przetwarzania statystyk internetowych, danych dotyczących sprzedaży, danych finansowych, pośrednich danych statystycznych, które umożliwiają wielokrotne sprawdzanie wyników.
W ciągu roku firma wykonuje ponad 50 różnych badań w wielu kategoriach:
– E-commerce
– Reklama internetowa (strategia reklamowa, ustawienia reklamowe, analityka)
– Komunikacja z klientami (crossmedia)
– Ogólny marketing,
– Strategie rozwoju firmy
– Transformacja cyfrowa
Więcej informacji o firmie: http://www.datainsight.ru/en/main/

Zobacz także:

E-eksport B2B. Stwórz strategię
E-eksport B2B. Stwórz strategię

„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]

Czytaj więcej
Pakiet VAT e-commerce. WSTO oraz procedura VAT-OSS
Pakiet VAT e-commerce. WSTO oraz procedura VAT-OSS

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, dedykowane przedstawicielom e-sklepów oraz platform sprzedażowych, które odbędą się już […]

Czytaj więcej
Sente nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Sente nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

W ostatnim czasie do społeczności firm zrzeszonych w e-Izbie dołączyło Sente, firma specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?