Cube Group

Cube Group to agencja performance marketingowa działająca kompleksowo od strategii i doradztwa, poprzez realizację, po analitykę i […]

Cube Group

...

Cube Group to agencja performance marketingowa działająca kompleksowo od strategii i doradztwa, poprzez realizację, po analitykę i ciągłą optymalizację wyników. Jej zespół na co dzień wspiera w rozwoju biznesu m.in. takie marki jak PLL LOT, Empik.com, SMYK.com, Złote Wyprzedaże, home.pl, RTV Euro AGD, TOUS, eZebra.pl, Innogy, BZ WBK i Santander Consumer Bank.
Osiągane przez ekspertów Cube Group wyniki wielokrotnie zyskiwały uznanie w konkursach i rankingach branżowych, m.in. Golden Arrow, MIXX Awards, Effective Mobile Marketing Awards, Efekton Awards, wyróżnienie ?Mistrzowie Performance? od ?Media & Marketing Polska?, status Google Premier Partner od Google.
Agencja dostarcza największe na rynku portfolio działań performance?owych in house, m.in. sieć dedykowaną serwisom e-commerce SalesMedia, sieć reklamową performance NetSales, agencję e-mail marketingową MailSales, agencję SEO i content marketingową SEMTEC, departament Programmatic oraz SEM & Social (realizujący m.in. działania na 55 rynkach w wyszukiwarkach AdWords, rosyjskim Yandex, czeskim Seznam czy południowokoreańskim Naver).
Agencja angażuje się również w rozwój narzędzi i innowacji marketingowych i technologicznych, m.in. inwestuje w platformę SEMSTORM służącą do wspierania SEM i content marketingu, a także startup Feedink.com do zarządzania plikami produktowymi.

Zobacz także:

Platforma Allegro Biznes wystartowała
Platforma Allegro Biznes wystartowała

Allegro uruchomiło nową platformę, która pozwala firmom robić zakupy i sprzedawać w jeszcze łatwiejszy sposób. Allegro Biznes […]

Czytaj więcej
Spotkania grup merytorycznych w 2021
Spotkania grup merytorycznych w 2021

W 2021 roku zaplanowaliśmy ciekawe aktywności w ramach grup merytorycznych, m.in. szereg publikacji branżowych, ekspertyz rynku oraz […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność

1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?