CCC

CCC S.A. jest największą i zarazem najszybciej rozwijającą się detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej oraz jednym z […]

CCC

...

CCC S.A. jest największą i zarazem najszybciej rozwijającą się detaliczną spółką obuwniczą w Europie Środkowej oraz jednym z największych producentów obuwia w Europie. Grupa CCC posiada blisko 1200 salonów i zatrudnia blisko 15 000 pracowników. Obecnie sprzedaż prowadzona jest w 27 krajach. Sieć sprzedaży CCC stanowią salony w Polsce, Czechach, Węgrzech, Niemczech (Reno), Słowacji, Austrii, Chorwacji, Słowenii, Rosji, Bułgarii, Serbii, Rumunii,  w Szwajcarii pod markami Vögele shoes i Bingo, oraz w sklepach franczyzowych w Mołdawii, Kosowie, krajach nadbałtyckich, krajach zatoki perskiej. W 2016 roku spółka CCC S.A. nabyła pakiet większościowy w spółce eobuwie.pl S.A. Przejęcie lidera rynku e-commerce sprzedaży obuwia w Polsce poszerzyło działalność Grupy Kapitałowej i umożliwiło klientom zakupy online. Dwa lata później do partnerów Grupy Kapitałowych dołączyła spółka DeeZee, a w 2019 roku GINO ROSSI S.A. CCC koncentruje się na nowej jakości zakupów, która łączy świat handlu stacjonarnego z internetowym. Świadczy o tym uruchomienie sklepu CCC online, aplikacji mobilnej oraz asystenta głosowego CCC w Google. 

 

 

 

 

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?