Apifonica

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a […]

Apifonica

...

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.

Więcej informacji o firmie: https://www.apifonica.com/pl/

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?