Apifonica
Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a […]
Apifonica

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.
Więcej informacji o firmie: https://www.apifonica.com/pl/
Zobacz także:

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono […]
Czytaj więcej
Konferencja online „Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość RODO”
W środę 25 maja 2022 r. o godz. 9:00 odbędzie się konferencja online poświęcona tematyce RODO z […]
Czytaj więcej
XII Europejski Kongres Finansowy – spotkajmy się 6-8 czerwca 2022 w Sopocie
Serdecznie zapraszamy do udziału w rozpoczynającym się 6 czerwca 2022 w Sopocie EUROPEJSKIM KONGRESIE FINANSOWYM, jednym z […]
Czytaj więcej