Apifonica

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a […]

Apifonica

...

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.

Więcej informacji o firmie: https://www.apifonica.com/pl/

Zobacz także:

6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą

W ostatnich tygodniach Tradedoubler Polska pochwalił się efektami 6-godzinnego dnia pracy. Cofając się nieco – jak narodził […]

Czytaj więcej
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020
Raport e-Izby: e-Commerce w czasie kryzysu 2020

O wpływie epidemii koronawirusa na e-handel na podstawie badania i raportu e-Izby: „e-Commerce w czasie kryzysu 2020”. Badanie i raport wykonała agencja badawcza Mobile Institute na […]

Czytaj więcej
Postulaty firm zrzeszonych w e-Izbie ws. kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa
Postulaty firm zrzeszonych w e-Izbie ws. kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa

Wielu przedsiębiorców obawia się wpływu na ich firmy pandemii i związanych z nią, ale koniecznych, działań podejmowanych […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?