Apifonica

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a […]

Apifonica

...

Apifonica pomaga firmom w nawiązywaniu kontaktów z klientami za pomocą wprowadzenia emocji i interakcji między przedsiębiorstwa a konsumentów. Dzięki chatbotom i voicebotom, opartym na sztucznej inteligencji, daje firmom możliwość automatyzacji rozmów z klientami poprzez telefon, SMS i kanały społecznościowe. Firmy w całej UE używają Apifonici do zaangażowania kupujących, zwiększania sprzedaży i dostarczania niezapomnianych wrażeń dla klientów.

Więcej informacji o firmie: https://www.apifonica.com/pl/

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?