Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021

...

Już 23 marca odbędzie się webinar organizowany przez GlobKurier.pl o tym, dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021.

W 2020 roku rynek e-commerce odnotował najwyższy wzrost od parunastu lat, a w ciągu najbliższych lat będzie się zwiększał w dwucyfrowym tempie. Ten fakt napędza także konkurencję i zmienia upodobania oraz zwyczaje konsumentów. Według raportu RIG i Gemius już ponad 73% internautów dokonało zakupów online! A ten wynik z pewnością wzrośnie.

Jak wybić się na rynku e-commerce w 2021 roku, korzystając z doświadczenia, które dostarczył nam ubiegły rok? Dlaczego Klienci nie kupują u Ciebie? Lub co sprawia, że wybierają właśnie Twój sklep? Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się:

  • Czemu warto mieć więcej opcji dostawy,
  • Dlaczego sprawne płatności w e-commerce to wygoda Klienta,
  • Jak usprawnić komunikację z Klientem,
  • Co musi posiadać sklep internetowy, by był najczęściej wybierany z oferty.

Spotkanie poprowadzą oraz odpowiedzą na pytania: Karolina Kadłubek, Customer Success Manager, GlobKurier.pl oraz Paulina Czokajło Key Account Manager, ING Bank Śląski.

_________________________

Termin: 23.03.2021 godzina 11:00
Rejestracja: https://www.globkurier.pl/oferta/lp-webinar-marzec/

 

 

Zobacz także:

Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”
Webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”

📢Zapraszamy na najbliższy webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej „Inteligentna automatyzacja, a ROI – kampanie lead generation”, który poprowadzi […]

Czytaj więcej
Konferencja SyliusCon
Konferencja SyliusCon

Już 27 października odbędzie się pierwsza konferencja poświęcona Syliusowi – rozwiązaniu e-commerce, które powstało w Łodzi, a […]

Czytaj więcej
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture
Do grona członków Izby Gospodarki Elektronicznej dołącza Accenture

„Jestem zaszczycony, że Accenture może dołączyć do grona członków e-Izby. Jako wiodąca agencja z zakresu transformacji cyfrowej, […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?