Czego nauczył nas 2020? Czyli dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021

Już 23 marca odbędzie się webinar organizowany przez GlobKurier.pl o tym, dlaczego przesyłki i obsługa klienta w e-commerce dają przewagę w rozwijaniu biznesu w 2021.
W 2020 roku rynek e-commerce odnotował najwyższy wzrost od parunastu lat, a w ciągu najbliższych lat będzie się zwiększał w dwucyfrowym tempie. Ten fakt napędza także konkurencję i zmienia upodobania oraz zwyczaje konsumentów. Według raportu RIG i Gemius już ponad 73% internautów dokonało zakupów online! A ten wynik z pewnością wzrośnie.
Jak wybić się na rynku e-commerce w 2021 roku, korzystając z doświadczenia, które dostarczył nam ubiegły rok? Dlaczego Klienci nie kupują u Ciebie? Lub co sprawia, że wybierają właśnie Twój sklep? Weź udział w bezpłatnym webinarze i dowiedz się:
- Czemu warto mieć więcej opcji dostawy,
- Dlaczego sprawne płatności w e-commerce to wygoda Klienta,
- Jak usprawnić komunikację z Klientem,
- Co musi posiadać sklep internetowy, by był najczęściej wybierany z oferty.
Spotkanie poprowadzą oraz odpowiedzą na pytania: Karolina Kadłubek, Customer Success Manager, GlobKurier.pl oraz Paulina Czokajło Key Account Manager, ING Bank Śląski.
_________________________
Termin: 23.03.2021 godzina 11:00
Rejestracja: https://www.globkurier.pl/oferta/lp-webinar-marzec/
Zobacz także:

Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE 2022 rozstrzygnięty
Podczas uroczystej gali, która odbyła się 19 maja 2022 roku w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku ogłoszono […]
Czytaj więcej
Konferencja online „Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość RODO”
W środę 25 maja 2022 r. o godz. 9:00 odbędzie się konferencja online poświęcona tematyce RODO z […]
Czytaj więcej
XII Europejski Kongres Finansowy – spotkajmy się 6-8 czerwca 2022 w Sopocie
Serdecznie zapraszamy do udziału w rozpoczynającym się 6 czerwca 2022 w Sopocie EUROPEJSKIM KONGRESIE FINANSOWYM, jednym z […]
Czytaj więcej