ContentHouse: Listopadowe webinary i e-szkolenie Akademii Marketingu

...

Listopad to kolejny miesiąc z rzędu, który obfituje w spotkania edukacyjne z najlepszymi specjalistami w branży. Zapraszamy na e-szkolenie i bezpłatne webinary organizowane przez Akademię Marketingu. W tym miesiącu po drugiej stronie ekranu spotkamy się z ekspertami, którzy przybliżą m.in. temat marek tworzonych przez influencerów. Porozmawiamy również o fenomenie podcastów oraz o tym, jak prowadzić i zarządzać hubem contentowym, by przez lata zbierać owoce swoich contentmarketingowych działań.

 

Webinar: Marki stworzone przez influencerów – hit czy kit?

Kto: Marta Janus (GoldenSubmarine)

Kiedy: 10.11, godz. 10:00

Jakie sklepy internetowe stworzyli influencerzy? Czy produkty sygnowane ich nazwiskiem rzeczywiście są unikatowe? O tym podczas webinaru opowie przedstawicielka agencji GoldenSubmarine, Marta Janus. Specjalistka od influencer marketingu podzieli się swoimi obserwacjami na temat produktów, jakie najchętniej wychodzą spod skrzydeł blogerów i youtuberów. Nasz gość odpowie również na pytanie, które zapewne niejeden raz przeszło przez myśl influencera – czy znane nazwisko wystarczy, by marka odniosła sukces?

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Webinar: Na czym polega marketingowy fenomen podcastów?

Kto: Karol Stryja (VoiceLunch)

Kiedy: 17.11, godz. 10:00

Kiedyś – niszowe medium. Dzisiaj – realna alternatywa dla radia i nie tylko. O fenomenie podcastów opowie osoba, która wie o nich niemal wszystko – Karol Stryja. Spotkanie z ekspertem pozwoli znaleźć odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania – dlaczego audio to przyszłość mediów i czy liczba odsłuchań naprawdę ma znaczenie? Nasz gość zdradzi, jak branża marketingowa może wykorzystać podcasty, czego warto posłuchać, zanim rozpocznie się przygodę z nagrywaniem oraz jakim budżetem powinna dysponować marka, która myśli o stworzeniu własnego słuchowiska.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Webinar: Duży projekt? Małe piwo! Jak zarządzać rozbudowanym hubem contentowym i nie zwariować?

Kto: Katarzyna Florek i Michał Grzebyk (ContentHouse)

Kiedy: 24.11, godz. 10:00

Na zakończenie miesiąca pełnego wiedzy zapraszamy na spotkanie z ekspertami agencji ContentHouse. Webinar przeznaczony jest dla wszystkich osób, które chcą dowiedzieć się, jak z sukcesem budować i prowadzić hub contentowy. Zaproszeni specjaliści, Katarzyna Florek oraz Michał Grzebyk, zdradzą uczestnikom, dlaczego SEO i content to dobrana para. Dowiemy się również, jak zaprojektować architekturę informacji w serwisie, by ta przetrwała każdą nawałnicę w postaci zmian algorytmów Google’a oraz jakie narzędzia ułatwią zarządzanie rozbudowanym hubem contentowym.

Więcej informacji i rejestracja TUTAJ

 

Wszystkie zaplanowane webinary są bezpłatne, ale od uczestników wymagana jest wcześniejsza rejestracja. Więcej szczegółów oraz terminy kolejnych spotkań z ekspertami Akademii Marketingu dostępne są na stronie www.akademiamarketingu.edu.pl

 

Dodatkowych informacji udziela:

Justyna Szmidt
Events & Education Customer Specialist
+48 721 005 564
justyna.szmidt@contenthouse.pl 

 

Zobacz także:

Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?

Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]

Czytaj więcej
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie
Mazars nową firmą zrzeszoną w e-Izbie

Mazars to międzynarodowa, zintegrowana firma specjalizująca się w audycie, księgowości, doradztwie, usługach podatkowych i prawnych*. Działając w […]

Czytaj więcej
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform
SalesTube wypuszcza unikalny na skalę światową ebook – przewodnik po Google Marketing Platform

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?