Commerce Space Online: Jak wdrożyć machine learning w e-commerce?

Pojęcia machine learning i sztucznej inteligencji (AI) na dobre zadomowiły się w świecie biznesu. Dlaczego zyskują coraz większą popularność? W jaki sposób zastosować te technologie w e-commerce? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas webinaru w ramach Commerce Space Online, objętego patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się, dlaczego machine learning to taki ważny trend.
- Poznasz pomysły na wykorzystanie machine learning w e-commerce.
- Dowiesz się, jak wdrożyć machine learning w sklepie.
- Zobaczysz dużo przykładów i inspiracji do wykorzystania w swoim biznesie.
Szczegóły:
📆środa 13.01.2021
⏰godz. 11:00
📍rejestracja: https://strixwebinar.clickmeeting.com/jak-wdrozyc-machine-learning-w-ecommerce-/register
Organizator: Strix
Partner merytoryczny: Recostream
Patronat: Izba Gospodarki Elektronicznej
Prelegenci:
Katarzyna Łazarska — IT Project Manager z Certyfikatem Magento Solution Specialist. Odpowiedzialna za planowanie strategii, wdrażanie i prowadzenie projektów e-commerce dla klientów z Polski i całego świata. Prowadzi cykliczne wykłady na WSEI w Krakowie. Praca z nowymi technologiami i e-commerce jest jej pasją. Po godzinach stawia pierwsze kroki w inwestowaniu na giełdzie.
Michał Głomba — CEO Recostream, aplikacji która dostarcza spersonalizowane rekomendacje e-commerce optymalizujące się w oparciu o AI/ML. Ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwijaniu oprogramowania i kierowaniu zespołami budującymi systemy informatyczne. Prywatnie tata Stasia i Adasia.
O Commerce Space Online
Commerce Space to spotkania online dla entuzjastów e-commerce, na które zapraszamy specjalistów z branży, merchantów i dostawców usług, by porozmawiać o najnowszych trendach na rynku. Pierwotnie spotkania odbywały się stacjonarnie w Krakowie. W ramach poprzednich wydarzeń z cyklu rozmawialiśmy o trendach w e-commerce w branży fashion i beauty, goszcząc przedstawicieli takich marek jak TOUS czy IOSSI.
O Strixie
Jesteśmy agencją e-commerce, składającą się z UX designerów, programistów i project managerów. Działamy na rynku od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce.
Od 12 lat projektujemy i dostarczamy systemy e-commerce z dbałością o znakomite doświadczenie klientów. Realizujemy projekty dla liderów z wielu branż, takich jak: DIY, elektronika, automotive, fashion & beauty, finanse czy FMCG.
O Recostream
Rozwijamy system rekomendacji, który umożliwia zwiększenie sprzedaży o 5-10% pozwalając klientom sklepów szybciej i trafniej znajdować interesujące ich produkty. Umieszczenie rekomendacji jest możliwe w kilka minut bez udziału programistów, a ich skuteczność jest optymalizowana przez algorytmy AI/ML na podstawie rzeczywistego zachowania klientów.
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej