Commerce Space Online: Jak wdrożyć machine learning w e-commerce?

...

Pojęcia machine learning i sztucznej inteligencji (AI) na dobre zadomowiły się w świecie biznesu. Dlaczego zyskują coraz większą popularność? W jaki sposób zastosować te technologie w e-commerce? Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci podczas webinaru w ramach Commerce Space Online, objętego patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Podczas wydarzenia:

  • Dowiesz się, dlaczego machine learning to taki ważny trend.
  • Poznasz pomysły na wykorzystanie machine learning w e-commerce.
  • Dowiesz się, jak wdrożyć machine learning w sklepie.
  • Zobaczysz dużo przykładów i inspiracji do wykorzystania w swoim biznesie.

 

Szczegóły: 

📆środa 13.01.2021

⏰godz. 11:00

📍rejestracja: https://strixwebinar.clickmeeting.com/jak-wdrozyc-machine-learning-w-ecommerce-/register

Organizator: Strix
Partner merytoryczny: Recostream
Patronat: Izba Gospodarki Elektronicznej

 

Prelegenci:

Katarzyna Łazarska — IT Project Manager z Certyfikatem Magento Solution Specialist. Odpowiedzialna za planowanie strategii, wdrażanie i prowadzenie projektów e-commerce dla klientów z Polski i całego świata. Prowadzi cykliczne wykłady na WSEI w Krakowie. Praca z nowymi technologiami i e-commerce jest jej pasją. Po godzinach stawia pierwsze kroki w inwestowaniu na giełdzie.

Michał Głomba — CEO Recostream, aplikacji która dostarcza spersonalizowane rekomendacje e-commerce optymalizujące się w oparciu o AI/ML. Ma ponad 20 lat doświadczenia w rozwijaniu oprogramowania i kierowaniu zespołami budującymi systemy informatyczne. Prywatnie tata Stasia i Adasia.

 

 

 

O Commerce Space Online

Commerce Space to spotkania online dla entuzjastów e-commerce, na które zapraszamy specjalistów z branży, merchantów i dostawców usług, by porozmawiać o najnowszych trendach na rynku. Pierwotnie spotkania odbywały się stacjonarnie w Krakowie. W ramach poprzednich wydarzeń z cyklu rozmawialiśmy o trendach w e-commerce w branży fashion i beauty, goszcząc przedstawicieli takich marek jak TOUS czy IOSSI.

 

O Strixie

Jesteśmy agencją e-commerce, składającą się z UX designerów, programistów i project managerów. Działamy na rynku od początków istnienia sprzedaży internetowej w Polsce.

Od 12 lat projektujemy i dostarczamy systemy e-commerce z dbałością o znakomite doświadczenie klientów. Realizujemy projekty dla liderów z wielu branż, takich jak: DIY, elektronika, automotive, fashion & beauty, finanse czy FMCG.

O Recostream

Rozwijamy system rekomendacji, który umożliwia zwiększenie sprzedaży o 5-10% pozwalając klientom sklepów szybciej i trafniej znajdować interesujące ich produkty. Umieszczenie rekomendacji jest możliwe w kilka minut bez udziału programistów, a ich skuteczność jest optymalizowana przez algorytmy AI/ML na podstawie rzeczywistego zachowania klientów.

Zobacz także:

13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030”
13 Forum Gospodarcze TIME „GOSPODARKA EU 2030”

Infrastruktura, Przemysł, Finanse, Usługi – plan odbudowy UE Forum Gospodarcze TIME to największe wydarzenie sektora ICT w […]

Czytaj więcej
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study

W dobie pandemii koronawirusa, kiedy biznes prowadzony w sieci wyjątkowo szybko wysuwa się na prowadzenie, szybkie reagowanie […]

Czytaj więcej
e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!
e-Izba wraca z 6 edycją bezpłatnej akcji edukacyjnej Go! e-Commerce!

Go! e-Commerce jest odpowiedzią e-Izby na kryzys wywołany pandemią w marcu 2020 roku, wobec którego wielu przedsiębiorców […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?