Commerce Space Online: Dlaczego system PIM to must have dla e-commerce w 2021 roku?

Przy małym wolumenie asortymentu zarządzanie danymi w sklepie internetowym nie stanowi problemu. Sprawa komplikuje się, gdy liczba produktów rośnie, a z informacji korzysta wiele osób i podmiotów, co prowadzi do chaosu i błędów. Jak sobie z tym poradzić? Podczas spotkania opowiemy, jak system PIM może zoptymalizować zarządzanie katalogiem produktowym i wpłynąć na rozwój twojego biznesu.
Podczas wydarzenia zainteresowani dowiedzą się m.in.:
- co to jest system PIM i jakie przynosi korzyści dla e-commerce;
- jakie bolączki wskazują na to, że twój biznes potrzebuje systemu do zarządzania informacją produktową;
- jak informacje produktowe wpływają na doświadczenie zakupowe i jak nimi skutecznie zarządzać;
- dlaczego wdrożenie systemu PIM to coś więcej niż zwykła „instalacja” narzędzia w organizacji.
Kiedy: 24 lutego 2021, godz. 11:00
Zapisy: bit.ly/CS2rejestracja
Organizator: Strix
Prelegent:Marcin Piwowarczyk – vice president w Strix Polska. Co-founder systemu PIM – Ergonode. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie strategii i koncepcji e-commerce dla największych polskich firm. Ma ponad 10-letnie doświadczenie w branży digitalowej. Współautor pierwszego w Polsce podręcznika dla menedżerów e-commerce.
Partner merytoryczny: Ergonode
Patronat: Izba Gospodarki Elektronicznej, Ecommerce w Praktyce
Zobacz także:

Rynek e-commerce w Finlandii
📢Zapraszamy do zapoznania się z najnowszą publikacją z cyklu analiz zagranicznych rynków e-commerce. 🔷Tym razem opisujemy […]
Czytaj więcej
Taki Sam Start. Materiały dla konsumentów
W ramach projektu „Taki Sam Start” eksperci Izby Gospodarki Elektronicznej przygotowali pakiet materiałów edukacyjnych z ważnymi treściami […]
Czytaj więcej
Webinar “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w świetle dyrektywy Omnibus”
Zapraszamy na webinar Szkoły Gospodarki Cyfrowej na temat: “Nowe zasady prezentowania opinii konsumentów i plasowania ofert w […]
Czytaj więcej