BUSINESS INSIDER Global Trends Festival pod patronatem e-Izby

...

Międzynarodowa edycja konferencji BUSINESS INSIDER Global Trends Festival rozpocznie się 19 października. Tematem przewodnim wydarzenia będą skutki pandemii Covid-19 dla światowego biznesu. BUSINESS INSIDER Global Trends Festival to pierwsza taka globalna konferencja, odbywająca się w całości online, w różnych strefach czasowych na czterech międzynarodowych scenach.

BUSINESS INSIDER Global Trends Festival potrwa cały tydzień, od 19 do 23 października 2020 roku. Prelegentami BUSINESS INSIDER Global Trends Festival będą światowi liderzy ze świata nauki i biznesu, w tym Reed Hastings, współzałożyciel i CEO Netflix; Nouriel Roubini, ekonomista i profesor na New York University; Sebastian Thrun, CEO Kitty Hawk Corporation, Przewodniczący Rady Nadzorczej i współzałożyciel Udacity, były wiceprezes Google i założyciel Google X; Poppy Gustafsson, CEO Darktrace; Sergio P. Ermotti, CEO Grupy UBS AG oraz Christoph Franz, Przewodniczący Rady Nadzorczej Roche Holding AG.

Podczas BUSINESS INSIDER Global Trends Festival będzie omawiany wpływ pandemii koronawirusa m.in. na światowy biznes. Wydarzenie będzie podzielone na pięć obszarów tematycznych, którym odpowiadają nazwy poszczególnych dni konferencji: Welcome to the Future, Shifting Societies, Sustainability, Technology oraz Organization. BUSINESS INSIDER Global Trends Festival to interaktywne wydarzenie skierowane do przedstawicieli kadry kierowniczej, przedsiębiorców i inwestorów z całego świata. Uczestnicy konferencji będą mogli wziąć udział w ponad 60 godzinach wystąpień, dyskusji oraz warsztatów. Konferencja odbędzie się na czterech scenach: scenie głównej – Global Stage oraz trzech scenach lokalnych –  United States Stage, European Stage (w Berlinie i Warszawie) oraz Asia/Pacific Stage (w New Delhi i w Tokio). Bilety są dostępne na stronie internetowej BUSINESS INSIDER Global Trends Festival.

Prelegentami BUSINESS INSIDER Global Trends Festival będą także: Felix Oberholzer-Gee, Andreas Andresen profesor administracji biznesu na wydziale strategii Harvard Business School; Marc Walder, CEO Ringier AG; Alain Dehaze, CEO Adecco Group; Philip Vanhoutte, CEO Future of Work, ekspert w temacie zarządzania zespołami w warunkach pracy zdalnej; Marcel Salathé, profesor na EPFL, epidemiolog cyfrowy, członek szwajcarskiej krajowej grupy naukowej Taskforce ds. Covid-19; Bob Dignen, Dyrektor International Leadership Performance i York Associates; Jean-Francois Manzoni, Prezes IMD w Lozannie oraz Jennifer Jordan, profesor ds. przywództwa i zachowań w organizacji w IMD w Lozannie.

Konferencja BUSINESS INSIDER Global Trends Festival jest realizowana przez międzynarodowy zespół składający się z przedstawicieli marki Business Insider ze Stanów Zjednoczonych, Polski, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Japonii oraz Indii. Ambasadorami wydarzenia są: Mathias Döpfner i Henry Blodget.

Poprzednia edycja BUSINESS INSIDER Trends Festival odbyła się w Warszawie, wzięło w niej udział 120 prelegentów z całego świata. Wydarzenie przyciągnęło blisko 3000 uczestników z Polski i z zagranicy.

Więcej informacji dostępnych są na stronie https://trendsfestival.com/.

Wideo promujące BUSINESS INSIDER Global Trends Festival: https://www.youtube.com/watch?v=piBF3MB03F8

Dla naszych firm zrzeszonych przewidzianą mamy zniżkę na bilety! Zainteresowanych prosimy o kontakt pod adresem pr@eizba.pl

Zobacz także:

Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel
Szkoła Gospodarki Cyfrowej: Komunikacja z klientami w dobie omnichannel

Już w piątek 23.10 o godz. 11:00 odbędą się kolejne zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, poświęcone tematyce komunikacji […]

Czytaj więcej
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!
QuarticOn na E-commerce Berlin Expo: głosowanie trwa!

QuarticOn to firma technologiczna, której misją jest usprawnienie funkcjonowania sklepów internetowych poprzez automatyzację działań marketingowych i personalizację […]

Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?