Brand Active również na E-commerce Berlin Expo z szansą na prezentację, zagłosuj!

...

E-commerce Berlin Expo jedno z najważniejszych i największych wydarzeń e-commerce organizowanych w stolicy Niemiec. Świadczy o tym, chociażby 10000 odwiedzających, ponad 300 wystawców z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych oraz obecność takich firm, jak Google, Samsung, Amazon, BMW, Allegro, Zalando, Facebook, DHL, Mastercard i L’Oreal.

Brand Active to agencja e-commerce, która obsługuje sklepy internetowe, odpowiadając na ich głębokie potrzeby, przygotowując strategie, przeprowadzając wdrożenia e-sklepów oraz realizując marketing e-commerce. Firma jest Partnerem Shopify i wokół tej platformy rozwija technologię. Zespół aktywnie dzieli się swoją wiedzą podczas branżowych wydarzeń.

Podczas targów w Berlinie, Zofia Komada – Shopify Expert/ Ecommerce Manager w Brand Active, ma szansę wygłosić prelekcję. Temat, który Zofia chciałaby przybliżyć, brzmi: “Headless Commerce – czy to nowy wymiar ewolucji e-commerce?”. Uczestnicy targów będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie oddzielić front-end, czyli warstwę wizualną sklepu od wszystkich technologicznych aspektów ukrytych w back-endzie. Celem prezentacji jest wyjaśnienie, czym tak właściwie jest Headless Commerce i co można zyskać, wdrażając go. “Kluczowym punktem prelekcji ma być udowodnienie innowacyjności omawianego podejścia i pokazanie, jak można w pełni wykorzystać drzemiący w nim potencjał” – dodaje Zofia Komada.

Jak już wspominaliśmy, podczas E-commerce Berlin Expo 2021 mogą wystąpić dwaj przedstawiciele członków e-Izby. Zapraszamy zatem do głosowania na Zofię, a tym samym na Brand Active. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem serwisu Linkedin. Swój głos można oddać tutaj.

Zobacz także:

Platforma Allegro Biznes wystartowała
Platforma Allegro Biznes wystartowała

Allegro uruchomiło nową platformę, która pozwala firmom robić zakupy i sprzedawać w jeszcze łatwiejszy sposób. Allegro Biznes […]

Czytaj więcej
Spotkania grup merytorycznych w 2021
Spotkania grup merytorycznych w 2021

W 2021 roku zaplanowaliśmy ciekawe aktywności w ramach grup merytorycznych, m.in. szereg publikacji branżowych, ekspertyz rynku oraz […]

Czytaj więcej
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność
e-Izba Friday – Performance Marketing: pandemia a efektywność

1 marca startuje kolejny cykl Tygodnia z Performance Marketingiem, którego zwieńczeniem będzie e-Izba Friday, podczas którego strategicznie […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?