Brand Active również na E-commerce Berlin Expo z szansą na prezentację, zagłosuj!

...

E-commerce Berlin Expo jedno z najważniejszych i największych wydarzeń e-commerce organizowanych w stolicy Niemiec. Świadczy o tym, chociażby 10000 odwiedzających, ponad 300 wystawców z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych oraz obecność takich firm, jak Google, Samsung, Amazon, BMW, Allegro, Zalando, Facebook, DHL, Mastercard i L’Oreal.

Brand Active to agencja e-commerce, która obsługuje sklepy internetowe, odpowiadając na ich głębokie potrzeby, przygotowując strategie, przeprowadzając wdrożenia e-sklepów oraz realizując marketing e-commerce. Firma jest Partnerem Shopify i wokół tej platformy rozwija technologię. Zespół aktywnie dzieli się swoją wiedzą podczas branżowych wydarzeń.

Podczas targów w Berlinie, Zofia Komada – Shopify Expert/ Ecommerce Manager w Brand Active, ma szansę wygłosić prelekcję. Temat, który Zofia chciałaby przybliżyć, brzmi: “Headless Commerce – czy to nowy wymiar ewolucji e-commerce?”. Uczestnicy targów będą mogli dowiedzieć się, jak skutecznie oddzielić front-end, czyli warstwę wizualną sklepu od wszystkich technologicznych aspektów ukrytych w back-endzie. Celem prezentacji jest wyjaśnienie, czym tak właściwie jest Headless Commerce i co można zyskać, wdrażając go. “Kluczowym punktem prelekcji ma być udowodnienie innowacyjności omawianego podejścia i pokazanie, jak można w pełni wykorzystać drzemiący w nim potencjał” – dodaje Zofia Komada.

Jak już wspominaliśmy, podczas E-commerce Berlin Expo 2021 mogą wystąpić dwaj przedstawiciele członków e-Izby. Zapraszamy zatem do głosowania na Zofię, a tym samym na Brand Active. Głosowanie odbywa się za pośrednictwem serwisu Linkedin. Swój głos można oddać tutaj.

Zobacz także:

Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby
Webinar ,,Trendy w e-commerce” pod patronatem e-Izby

Już we wtorek 11 maja o godz. 11 odbędzie się webinar organizowany przez Bluerank, w którym eksperci […]

Czytaj więcej
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce  – przyszłość po pandemii
Forum Gospodarki Cyfrowej: Płatności w e-commerce – przyszłość po pandemii

Już 22 czerwca br. odbędzie się kolejna edycja Forum Gospodarki Cyfrowej organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. Tematyka […]

Czytaj więcej
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.
Rynek e-commerce w Polsce : chwilowe przyspieszenie czy trwała zmiana? Perspektywy i strategie rozwoju firm.

Rynek handlu detalicznego e-commerce, po skokowym wzroście obrotów w 2020 roku, osiągnął wartość 70 mld zł i […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?