Blog e-commerce

Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać?
Porzucony koszyk – czym jest i jak go unikać? Statystyki mówią, że 7 na 10 kupujących przerywa […]
Czytaj więcej
Podsumowanie webinaru „E-commerce B2B w pytaniach i odpowiedziach”
B2B e-commerce – odpowiedzi ekspertów na najczęściej zadawane pytania przez klientów Podsumowanie webinaru część 1. Pod koniec […]
Czytaj więcej
Dlaczego warto zatrudnić B2B e-commerce Managera?
Scena z życia firmowego: za pół roku planujemy wypuszczenie dedykowanej platformy B2B łączącej dostawców części samochodowych z […]
Czytaj więcej
Podsumowanie FGC „Odpowiedzialny e-commerce”
Raport e-Izby „Odpowiedzialny e-commerce”, pierwszego w Polsce badania dotyczącego CSR i etyki w e-biznesie, wskazuje na: to, […]
Czytaj więcej
3 największe zagrożenia, które mogą spotkać e-biznes
Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce będzie […]
Czytaj więcej
Jak tworzyć wartościowy Content B2B?
Mija kolejny dzień kiedy wchodzisz na LinkedIn i wysyłasz wiadomości do osób, z którymi chcesz współpracować. Na […]
Czytaj więcej
Jak zorganizować dział zakupów w e-commerce B2B?
Zatowarowanie to zatowarowanie – żeby klient mógł u nas kupić, produkt musi być na stanie. A o […]
Czytaj więcej
Jak zacząć?
Gratulacje – zdecydowałeś się sięgnąć swoimi sprzedażowymi mackami po segment klientów B2B. Planowanie, w jaki sposób produkty […]
Czytaj więcej
E-eksport B2B. Aspekty funkcjonalne i technologiczne.
Przygotowując się do rozpoczęcia działalności e-eksportowej B2B (eCommerce B2B cross-border) należy wziąć pod uwagę również aspekty funkcjonalne […]
Czytaj więcej
Cross border e-commerce, czyli jak sprzedawać za granicą?
Rok 2020 był przełomowy dla światowej branży e-commerce, bo mimo trudności wynikającej z globalnego kryzysu wywołanego pandemią […]
Czytaj więcej
E-eksport B2B. Stwórz strategię
„Kiedy podejmujemy decyzję o ekspansji na konkretne rynki, musimy dokładnie określić, w jaki sposób chcemy jej dokonać. […]
Czytaj więcej
Jak zbudować skuteczną kampanię SMS?
Badania pokazują, że 6 na 10 klientów pozytywnie ocenia firmy, które kontaktują się z nimi za pośrednictwem […]
Czytaj więcej
E-eksport B2B. Lokalna obsługa klienta.
Lokalizacja to proces przystosowania sklepu do potrzeb i warunków danego kraju i jego lokalnej kultury ecommersowej. Klienci […]
Czytaj więcej
E-eksport B2B. Jak wybrać rynek?
W porównaniu z rynkami europejskimi Polska ma wciąż duży potencjał e-eksportowy. Według ostatnich danych Głównego Urzędu Statystycznego […]
Czytaj więcej
Czy sprzedaż B2B e-commerce jaką znaliśmy dotychczas umiera? Nadchodzi nowe…
Do napisania tego artykułu zmotywowały mnie liczne rozmowy z przedstawicielami rynku B2B oraz moje doświadczenia po stronie […]
Czytaj więcej
Uruchom swój sklep internetowy w nowym kraju w cztery tygodnie
Jeśli odniosłeś już pewien sukces w e-commerce na swoim lokalnym rynku, naturalnym kolejnym krokiem będzie rozważenie możliwości […]
Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]
Czytaj więcej
Pozorny dropshipping. Z jakimi ryzykami się wiąże?
Na fali sukcesu, jaki odnoszą platformy spoza Unii Europejskiej na rynku polskim, niektórzy polscy przedsiębiorcy zaczęli otwierać […]
Czytaj więcej
Dlaczego można integrować CRMy?
Podstawową funkcją systemów CRM jest przechowywanie historii komunikacji z klientami, która później służy firmom do przygotowania spersonalizowanej […]
Czytaj więcej
Rola performance marketingu w czasie pandemii Covid-19
Zadaliśmy powyższe pytania członkom Jury konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2021. Czym jest dla nich performance marketing? […]
Czytaj więcej
Kogo szuka branża e-commerce? TOP 5 najczęściej poszukiwanych specjalistów w obszarze Digital Marketingu
Przez ostatni rok to pandemia dyktowała rytm biznesu. Wymuszone przez nią zawieszenie działalności wielu branż odbiło się […]
Czytaj więcej
Jak sprostać wyzwaniom współczesnego e-commerce, czyli słów kilka o nowoczesnej technologii. Case study
W dobie pandemii koronawirusa, kiedy biznes prowadzony w sieci wyjątkowo szybko wysuwa się na prowadzenie, szybkie reagowanie […]
Czytaj więcej
Płynność finansowa jako wyzwanie dla krajowego sektora przedsiębiorstw w perspektywie roku 2021
Ostatni raport COFACE opracowany na podstawie publikacji w Monitorze sądowym i Gospodarczym obnażył niewesołe fakty o aktualnej […]
Czytaj więcej
Konsumencie, poznaj swoje prawa na chińskich platformach sprzedażowych
Polacy pokochali zakupy na chińskich platformach e-commersowych. AliExpress, GearBest czy Banggood dzięki szerokiej ofercie, poprawiającemu się bezpieczeństwu […]
Czytaj więcej
Dlaczego firmy używają CRMów i jak za ich pomocą mogą poprawić komunikację wewnętrzną
Jeśli prowadzisz własną firmę na pewno często zastanawiasz się, jak usprawnić działania zespołu, aby zwiększyć sprzedaż i […]
Czytaj więcej
E-commerce w Szwajcarii: Ricardo.ch, Galaxus.ch – prawo, VAT, cło i logistyka
Szwajcarzy w porównaniu z Niemcami wydali w 2018 roku prawie dwa razy więcej pieniędzy na osobę podczas […]
Czytaj więcej
Rejestr produktów z substancjami potencjalnie niebezpiecznymi rusza już 5 stycznia 2021 r.
Pomimo podejmowanych prób legislacyjnych ograniczenia obowiązków administracyjnych nakładanych na przedsiębiorców, gdy chodzi o potrzebę zwiększenia świadomości konsumentów […]
Czytaj więcej
Jak po raz drugi przełamać nieufność i zostać „Best in e-commerce B2B”?
W 2013 r. TIM wprowadził polski sektor dystrybucji produktów elektrotechnicznych w świat e-commerce. Wielu naszych klientów za […]
Czytaj więcej
Mobile Gap – jak wrocławski software-house zwiększa sprzedaż online swoim klientom?
Przed branżą e-Commerce ciężki okres, na który trzeba się przygotować. Przedsiębiorcom szczyt sezonu zakupowego – Black Friday, […]
Czytaj więcej
E-commerce – co nas czeka w 2021?
Według ostatniego badania GEMIUS i Izby Gospodarki Elektronicznej już 73% internautów robi zakupy online. Wynik ten jest […]
Czytaj więcej
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]
Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?
Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]
Czytaj więcej
Ośrodek Badań Azji: Unijne zmiany w VAT a chiński e-commerce w Polsce
Na początku maja Komisja Europejska zaproponowała przesunięcie ze stycznia 2021 na lipiec wprowadzenia w życie przepisów dotyczących […]
Czytaj więcej
P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]
Czytaj więcej
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą
W ostatnich tygodniach Tradedoubler Polska pochwalił się efektami 6-godzinnego dnia pracy. Cofając się nieco – jak narodził […]
Czytaj więcej