Blog e-commerce

Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?
Czym jest CRM i dlaczego sprzedawca powinien go używać?

Zadaniem sprzedawcy jest pozyskiwanie nowych klientów, którzy będą korzystali z usług firmy cyklicznie. Dzięki temu możliwy jest […]

Czytaj więcej
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm  transferujących dane do USA?
Koniec Privacy Shield. Co to oznacza dla firm transferujących dane do USA?

Max Schrems po raz kolejny stanął w szranki z Facebookiem. I co ważne – skutecznie. Trybunał Sprawiedliwości […]

Czytaj więcej
Ośrodek Badań Azji: Unijne zmiany w VAT a chiński e-commerce w Polsce
Ośrodek Badań Azji: Unijne zmiany w VAT a chiński e-commerce w Polsce

Na początku maja Komisja Europejska zaproponowała przesunięcie ze stycznia 2021 na lipiec wprowadzenia w życie przepisów dotyczących […]

Czytaj więcej
P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce
P2B: Nowe wymagania dla pośredników w eCommerce

Do 12 lipca przedsiębiorcy prowadzący serwisy internetowego pośrednictwa w sprzedaży oraz wyszukiwarki internetowe mają czas na dostosowanie […]

Czytaj więcej
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą
6-godzinny dzień pracy w Tradedoubler – wywiad z Łukaszem Szymulą

W ostatnich tygodniach Tradedoubler Polska pochwalił się efektami 6-godzinnego dnia pracy. Cofając się nieco – jak narodził […]

Czytaj więcej