Biedronka dołączyła do społeczności e-Izby

...

W ostatnim czasie do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej dołączyło Jerónimo Martins Polska S.A, właściciel m.in. sieci handlowej Biedronka.

Izba Gospodarki Elektronicznej, jako najważniejsza organizacja z obszaru e-commerce, reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją Organizacji jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Izba Gospodarki Elektronicznej  jest cenionym autorem poradników oraz raportów z zakresu e-Commerce, jak i całej gospodarki cyfrowej. e-Izba od lat wspiera i edukuje podmioty działające na rynku biznesowym w Polsce. Zarówno te obecne w kanale e-commerce, jak również te, które wymagają transformacji cyfrowej. Szkoła Gospodarki Cyfrowej czy Go! e-Commerce to główne projekty, wspierające ww. działania. W aktywności e-Izby duże znaczenie ma legislacja na rzecz rozwoju biznesu e-commerce. Rok temu w organizacji, w ramach grupy e-Izba Retailers Group, rozpoczęliśmy działania wspierające cyfrowo branże retail w zakresie strategicznym oraz legislacyjnym. Niewątpliwie kierunek grupy okazał się sukcesem.

„Biedronka to nie tylko półki pełne wysokiej jakości towarów w przystępnych cenach, to także całe zaplecze technologiczne, które jest niezbędne do funkcjonowania tak rozwiniętej sieci handlowej jak nasza. Biedronka jest firmą innowacyjną, która aktywnie zmienia rzeczywistość cyfrową. Jestem pewna, że nasza wzajemna wymiana wiedzy i doświadczeń może przyczynić się do rozwoju usług cyfrowych w Polsce. Gospodarka oparta na wiedzy jest faktem, a my jesteśmy jej aktywnym uczestnikiem, dlatego stawiamy kropkę nad „i” dołączając do Izby Gospodarki Elektronicznej. Nasza współpraca ekspercka będzie z pewnością korzyścią dla całej branży digital w Polsce. Cieszę się, że łączymy siły z tak ważną organizacją branżową” – mówi Beata Jankowiak, dyrektorka działu marketingu sieci Biedronka i członkini zarządu sieci.

,,Przyłączenie Jerónimo Martins do grona firm zrzeszonych w Izbie Gospodarki Elektronicznej jest kolejnym krokiem w realizacji zaplanowanej na najbliższe lata strategii e-Izby. Jestem przekonana, że z tak silnym graczem wspólnie będziemy aktywniej rozwijać branżę sprzedaży spożywczej przez internet” – Patrycja Sass-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej.

 

Kontakt dla mediów:
Aleksandra Bocian
Specjalista ds. PR
Tel: +48 662 108 008
E-mail: pr@eizba.pl

O Izbie Gospodarki Elektronicznej:

Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej branży gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Główne cele Izby Gospodarki Elektronicznej to:

  • reprezentowanie i wspieranie interesów gospodarczych firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w Izbie,
  • rozwój gospodarki w różnych jej branżach w kraju i Europie dzięki wykorzystaniu innowacji technologicznych, informacyjnych i komunikacyjnych (ICT), w tym sieci Internet oraz sprzętu i oprogramowania oraz ich praktycznych zastosowań w prowadzeniu działalności gospodarczej,
  • wspieranie przedsiębiorców poprzez dostarczanie wiedzy (know-how) oraz rozwiązań technologicznych,
  • wspieranie społeczeństwa w korzystaniu z rozwiązań cyfrowych.

 

 

Zobacz także:

SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce
SGC: W pogoni za klientem: IG Tracking, nowe narzędzie do targetowania i segmentowania klientów e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w piątek 23.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Czy logistyka skorzystała na pandemii?
Czy logistyka skorzystała na pandemii?

Rok 2020 z pewnością był rokiem zmian niemal na każdej płaszczyźnie naszego życia. Pandemia Covid-19 skutecznie ograniczyła […]

Czytaj więcej
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce
SGC: Nowe zasady opodatkowania VAT w e-commerce

Zapraszamy na najbliższe zajęcia Szkoły Gospodarki Cyfrowej, które odbędą się już w środę 21.04.2021 o godz. 11:00. […]

Czytaj więcej
Dołącz do e-Izby
Widzisz błąd na stronie?